زمان مطالعه: 3 دقیقه
خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی

خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی

بسیاری از خانم ها مخصوصا آنهایی که لاغر هستند به دنبال روش هایی برای خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن هستند....
خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی
خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی


بسیاری از خانم ها مخصوصا آنهایی که لاغر هستند به دنبال روش هایی برای خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن هستند. ما در این مقاله از آسمونی می خواهیم روش های خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی را برای شما عزیزان شرح دهیم.

خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی

نقش تغذیه در خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی

برای بزرگ کردن ران و باسن شما می توانید از مواد غذایی نظیر شیر سویا ،فلفل دلمه ،زردچوبه و مواد حاوی پروتئین نظیر گوشت ،مرغ ،ماهی و تخم مرغ استفاده نمایید .این مواد با دارا بودن پروتئین و ویتامین های ضروری بدن در حجیم شدن باسن شما و افزایش سایز باسن شما تاثیر بسزایی دارند.در ادامه اگر می خواهید بدانید چگونه باسنی برجسته داشته باشیم به بقیه این مطلب توجه بفرمایید .

نقش ورزش در خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی

استفاده از ورزش برای پهن شدن لگن و باسن یکی دیگر از اقدامات مفید در این زمینه به شمار می آید .شما می توانید با انجام برخی از حرکات ورزشی به راحتی در منزل خودتان باسن خود را بزرگ و حجیم نمایید .پیاده روی ،دوچرخه سواری و کوهنوردی ورزش هایی هستند که در بهبود سایز باسن و تقویت عضلات ران نقش اساسی دارند.حرکات اسکوات و لانژ نیز از حرکات موثر بعدی در بزرگ و گرد شدن باسن شماست .کافیست برای انجام حرکت اسکوات صاف بایستیدو پاهایتان را به عرض شانه باز کنید و سپس باسن خود را به آرامی به سمت پایین هدایت کنید .در واقع شما در حالت نشستن به روی صندلی قرار می گیرید بدون این که واقعا بر روی صندلی نشسته باشید.

تزریق چربی روش دیگری برای خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن

آمپول بزرگ کننده ران و باسن یکی دیگر از گزینه های مناسب برای افرادیست که می پرسند چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم و به دنبال راههایی  برای چاق شدن پایین تنه خود می باشند .

شما به وسیله تزریق چربی در باسن می توانید باسن خود را بزرگ و سفت نمایید .این جراحی ساده تحت بی حسی موضعی انجام می شود .جراح برشی بسیار کوچک در ناحیه شکم یا ران ایجاد می نماید و پس از آن میله کوچکی را درون این برش جاسازی می نماید این میله با انتقال امواج اولتراسوند سبب مایع شدن چربی در این منطقه شده و پس از آن طی فرایند لیپوساکشن چربی مایع شده از شکم یا ران برداشته می شود .چربی آماده سازی شده اکنون از طریق سرنگ بسیار کوچکی به باسن تزریق می شود و باعث حجیم شدن باسن می شود .از تکنیک تزریق چربی به باسن گاها به بالا بردن باسن به روش برزیلی (BBL) نیز یاد می شود .این تکنیک روشی ایمن ، کم تهاجمی و بدون عوارض جانبی فراوان می باشد .

لیفت باسن روش دیگری برای خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن

لیفت باسن یکی دیگر از روش های جراحی باسن است و می تواند برای افرادی که می پرسند چگونه باسنم را بزرگ کنم پاسخ مناسبی باشد . این جراحی سبب بالاکشیده شدن، سفت شدن و افزایش برجستگی و حجم باسن می شود .این جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود .جراح برای لیفت باسن با ایجاد برشی مقداری از پوست باسن شما کشیده شده و فرایند لیفت باسن  به اتمام رسیده است .مدت زمان جراحی لیفت باسن 2 الی 4 ساعت می باشد و بیمار پس از گذشت دو هفته می تواند فعالیت های زندگی خود را مجددا آغاز نماید .

جراحی پروتز باسن یکی از روش های خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن

جراحی پروتز باسن یکی دیگر از راه های افزایش حجم باسن و برجسته نمودن باسن می باشد .این جراحی به صورت سرپایی بوده و به زمانی در حدود سه ساعت نیاز دارد. پس از بیهوشی عمومی بیمار جراح شکاف هایی را بر روی باسن بیمار ایجاد می نماید .و با ایجاد یک حفره مناسب در باسن پروتز را در زیر یا بالای ماهیچه سرینی بزرگ جاسازی می نماید .

سپس پس از بررسی تقارن میان دو باسن شکاف ها توسط بخیه بسته می شود. 2 ساعت پس از عمل بیمار مرخص شده و به منزل خود باز می گردد. پس از عمل تا دو هفته نمی توانید به پشت دراز بکشید و برای نشستن حتما باید کوسنی نرم را در زیر باسن خود قرار دهید .
نظر خود را درباره «خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خوش فرم کردن و بزرگ کردن باسن بدون عمل جراحی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.