زمان مطالعه: 2 دقیقه
چشمانی جذاب با اکستنشن مژه

چشمانی جذاب با اکستنشن مژه

استفاده از ریمل و فرمژه و ابزارهایی از این دست اهمیت و جایگاه خاصی در آرایش چشم ها دارند اما همه این ها تاثیر موقتی دارند و با یک شستشو از بین می‌روند، از ا

چشم‌ها جذاب ‌ترین قسمت صورت هستند و بسیاری از افراد به آرایش چشم خود بسیار اهمیت می دهند. مژه ها توانایی چشمگیری در تغییر حالت چشم ها دارند و جذابیت آن را دوچندان می کنند. در ادامه با آسمونی همراه باشید تا با یکی از روش های کاشت مژه آشنا شوید.

 

اکستنشن مژه

استفاده از ریمل و فرمژه و ابزارهایی از این دست اهمیت و جایگاه خاصی در آرایش چشم ها دارند اما همه این ها تاثیر موقتی دارند و با یک شستشو از بین می‌روند، از این رو روش‌هایی  ابداع شده اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به مدت طولانی‌تری مژه‌ های بلند تر و زیبا تری داشت. یکی از این روش ها اکستنشن مژه می باشد که در این روش تعدادی تار های مژه مصنوعی لا به لای مژه های طبیعی چسبانده می شود تا مژه ها پرپشت تر شوند.این مژه ها نیمه دائمی هستند که برای افرادی که مژه های کم پشت و کوتاه دارند بسیار مناسب است. در این روش از مواد مختلفی مانند ابریشم، موی سمور، موی اسب، فیبر های مصنوعی و موی انسان استفاده می شود، ابتدا یک پوشش سیلیکونی زیر مژه‌های شما قرار می‌گیرد و مژه‌های مصنوعی با کمک چسب یک به یک به پایه مژه‌های طبیعی شما متصل می‌ شوند. بلندی مژه ها بستگی به انتخاب شما دارد و از آنجا که تحمل وزن سنگین مژه ها بسیار سخت است، باید به بلندی و کوتاهی آن ها توجه شود. اکستنشن مژه در دو نوع والیوم و مگا والیوم وجود دارد که مژه های مگا والیوم باعث انقلابی در صنعت اکستنشن مژه شده اند و راه حلی برای داشتن مژه هایی پرتر، ضخیم تر، و زیبا تر از قبل ارائه می دهد. لازم به ذکر است که میزان ماندگاری اکستنشن مژه بین سه تا پنج هفته است و البته به نحوه مراقبت کردن شما نیز بستگی دارد.

مراقبت های اکستنشن مژه

این نوع کاشت باعث از دست دادن مژه های طبیعی نمی شود و عوارضی به همراه ندارد. معمولا برای هر چشم از 40 تا 60 مژه استفاده می شود و بعد از انجام کاشت چشم فرد نباید تا 24 ساعت با آب در تماس باشد تا مژه ها به خوبی بچسبند. توجه داشته باشید که بعد از اکستنشن مژه به هیچ عنوان از  ریمل های ضد آب استفاده نکنید، چرا که این ریمل ها روغنی هستند و باعث تضعیف چسب مژه و ریزش آن می شوند. از استفاده کردن فر مژه بعد از اکستنشن نیز اجتناب کنید. هم چنین برای خشک کردن صورت حوله را روی چشم ها نمالید. بعد از اکستنشن مژه یک برس مژه تهیه کنید و هر روز آن را برس بکشید تا به هم ریخته نشود. علاوه بر این ها، مژه های موقت درست مثل رنگ مو نیاز به ترمیم دارد تا خوب و با کیفیت بماند. به طور کلی اکستنشن مژه نیاز به مراقبت‌های زیادی دارد. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که مژه‌های کوتاه و کم پشتی دارند و می‌خواهند چشمان جذاب‌تری داشته باشند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چشمانی جذاب با اکستنشن مژه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چشمانی جذاب با اکستنشن مژه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.