زمان مطالعه: 3 دقیقه
مناطق دیدنی و حیرت انگیز آمریکا

مناطق دیدنی و حیرت انگیز آمریکا

ایالات متحده آمریکا به مساحت تقریبا ده میلیون کیلوموتر مربع است.کل منطقه به پنجاه ایالت تقسیم شده که هر ایالت به دور از جاذبه های ماشینی و دست یاز آمریکا جاذبه های طبیعی بی شمار هم دارا می باشد که هر ساله گردشران و توریستان بی شماری را به این مناطق می کشاند.

ایالات متحده آمریکا به مساحت تقریبا ده میلیون کیلوموتر مربع است.کل منطقه به پنجاه ایالت تقسیم شده که هر ایالت به دور از جاذبه های ماشینی و دست یاز آمریکا جاذبه های طبیعی بی شمار هم دارا می باشد که هر ساله گردشران و توریستان بی شماری را به این مناطق می کشاند. آسمونی در این بخش مکان های دیدنی آمریکا را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

کاخ سفید
کاخ سفید 

کاخ سفید

خانه‌ای سفید رنگ که علاوه بر اینکه سیاست مدارهای بسیاری در آن زندگی کرده‌اند، خانه‌ای امن برای تصمیم‌ها و زندگی‌های سیاسی بزرگی نیز بوده است. گویی یکی از زیباترین جاهای دیدنی آمریکا، تاریخ را در دل خود جای داده است. این کاخ ۲۱۴ ساله از ۶ طبقه، ۱۳۲ اتاق، ۳۵ سرویس بهداشتی، ۲۸ شومینه، ۴۱۲ دروازه، ۱۴۷ کلکین تشکیل شده و بعد از برخی جنگ ها بازسازی و نوسازی شده است.

آبشار نیاگارا
آبشار نیاگارا

 

آبشار نیاگارا

یکی از شگفت‌انگیزترین دیدنی‌های طبیعی در ایالت نیویورک است که در مرز این کشور با کانادا قرار دارد و از سه آبشار کوچکتر به نام‌های نقاب عروس، نعل اسبی و آبشار آمریکایی تشکیل می‌شود. نیاگارا یعنی صدای رعدآسا و چون هنوز به آبشار نرسیده، صدای ترسناک ریزش آب شنیده می‌شود، به این نام خوانده می‌شود.

زیبایی انعکاس نور خورشید در آبشار به حدی است که می‌توان آن را در فهرست یکی از بهترین جاهای توریستی آمریکا قرار داد. شاید همین امر سبب شده است تا سالانه بیش از ۱۳ میلیون توریست برای تماشای این زیبایی خارق‌العاده، به این منطقه بروند.

مجسمه آزادی
مجسمه آزادی

 

مجسمه آزادی

این مجسمه در نزدیکی منهتن قرار گرفته است و برای خوش‌آمد گویی به مسافرانی که از راه دریا به نیویورک می‌آیند، استفاده می‌شود. برای دیدن چشم‌اندازی از آمریکا می‌توانید ۳۷۷ پله این مجسمه را بالا رفته و در ارتفاع ۴۶ متری مجسمه، به تصویر زیبایی از آن برسید.

پارک گلن واتکینز
پارک گلن واتکینز

 

پارک گلن واتکینز

پارک گلن واتکینز در بیرون دهکده‌ای به همین نام در نیویورک واقع شده است. این پارک یکی از مشهورترین پارک‌های ایالتی دریاچه فینگر است. بخش بسیار دیدنی و مهیج این پارک ریوفالز است. برکه گلن در این منطقه ۱۹ آبشار دارد و کسانی که در اطراف آن اردو می‌زنند، می‌توانند از استخر به وجود آمده در آن استفاده کنند.

بازار خیابانی ملی
بازار خیابانی ملی

 

بازار خیابانی ملی

این بازارچه نیازی به پرداخت مبلغ به عنوان ورودی ندارد و در اطراف آن نیز می‌توانید موزه‌های رایگان زیادی را در اطراف خود مشاهده کنید.

پل گلدن گیت
پل گلدن گیت

 

پل گلدن گیت

پلی که اطراف آن را خلیجی آبی محاصره کرده است و قهرمانان زیادی اتفاقات مهیج فیلم را بر روی آن بازی کرده‌اند. این پل از برج‌های بلندی تشکیل شده است که بلندترین آن‌ها ۲۳۰ متر ارتفاع دارد و از رنگ نارنجی روشن ساخته شده است. طراحی بسیار زیبای این پل به طول ۲۷۳۶ کیلومتر ادامه دارد و می‌توانید از بالای آن زیبایی خلیج را تماشا کنید.

ساختمان امپایر استیت
ساختمان امپایر استیت

 

ساختمان امپایر استیت

ساختمان بلندی در دل شلوغی آمریکا با ۳۸۱ متر ارتفاع و ۱۰۲ طبقه در منهتن نیویورک، یکی از نمادهای این شهر است و در مجسمه‌های زیادی به عنوان هدیه دست به دست می‌شود. این ساختمان هرروز از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر علاقه‌مندان زیادی را به دیدن دنیای پرشور نیویورک دعوت می‌کند.

پارک ملی یلو استون
پارک ملی یلو استون

 

پارک ملی یلو استون

این پارک اولین پارک ثبت شده در دنیا است و به عنوان یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی آمریکا شناخته می‌شود. یلو استون با توجه به پوشش گیاهی و جانوری خود علاوه بر توریست‌ها، توجه دانشمندان را نیز به خود جلب کرده است.

پارک گراند کانیون
پارک گراند کانیون

پارک گراند کانیون

پارک گرند کانیون توانسته است، سالانه پنج و نیم میلیون نفر را به شمال غربی آریزونا آورده و به تماشای خودش مجذوب کند. این پارک در دره‌ای عمیق قرار گرفته و شکل امروزی آن محصولی از سال‌ها تلاش و جنگ طبیعی جریان رودخانه کلرادو با زمین است. در این پارک بیش از ۵۰۰ گونه جانوری زندگی می‌کنند و متاسفانه بسیاری از آن‌ها در آستانه انقراض قرار دارند. همچنین در سطح دره می‌توانید تصویر حیات زمین را تماشا کنید.

استخر همیلتون
استخر همیلتون

 

استخر همیلتون

 این استخر در حقیقت در سالیان گذشته یک غار بوده و یک رودخانه زیرزمینی را از میان خود عبور می‌داده است. سال‌ها بعد بر اثر فرسایش، سقف غار فروریخته و به صورت امروزی آن درآمده است. این استخر دارای یک منطقه بومی به متراژ ۹۴۰ متر مربع و استخری زیبا به رنگ یشمی و آبشاری به طول ۱۵ متر است که در میان آن سقوط می‌کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مناطق دیدنی و حیرت انگیز آمریکا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مناطق دیدنی و حیرت انگیز آمریکا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.