زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرکت هواپیمایی اترک

شرکت هواپیمایی اترک

هواپیمایی اترک یکی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایران است که قطب آن در فرودگاه بجنورد قرار دارد. برای آشنایی...

هواپیمایی اترک یکی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایران است که قطب آن در فرودگاه بجنورد قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با شرکت هواپیمایی اترک این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید.



شرکت هواپیمایی اترک

هواپیمایی اترک در سال 1392 با اخذ مجوزهای داخلی و بین‌المللی آغاز به کار کرد. ناوگان این هواپیمایی در حال حاضر شامل 3 فروند هواپیمای ایرباس ای320 است.

مقصدهای پروازی شرکت هواپیمایی اترک به شرح زیر است:

آبادان

اهواز

بندرعباس

کرمانشاه

بجنورد

بوشهر

اصفهان

جزیره کیش

مشهد

شیراز

تهران

شرکت هواپیمایی اترک
شرکت هواپیمایی اترک

ناوگان شرکت هواپیمایی اترک

ناوگان هوایی هواپیمایی اترک به شرح زیر است:

ایرباس ای320

حوادث شرکت هواپیمایی اترک

در 26 بهمن 1393، هواپیمای ایر باس ای320 هواپیمایی اترک ایر در مسیر تهران-بجنورد پس از بلند شدن از روی باند به علت از کار افتادن موتور دوم این هواپیما مجبور به بازگشت و فرود اضطراری در مهرآباد شد.

در 9 تیر 1394 یک فروند ایرباس ای320 مسیر تهران-مشهد، هنگام برخاستن به علت احساس دود در کابین از برخاستن انصراف داده و هواپیما فوراً متوقف می‌شود. مسافران بلافاصله از درهای خروج اضطراری هواپیما را ترک کردند. در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

در شامگاه روز شنبه 23 مرداد ماه 1395، یک فروند هواپیمای ایرباس 320 هواپیمایی اترک با شمارهٔ پرواز 1943 که قصد پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به سمت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را داشت، پس از تیک آف از باند خارج شد و برای ساعاتی فرودگاه مسدود اعلام شد. در این حادثه به هیچ‌یک از مسافران آسیبی وارد نشد و در گزارش‌های اولیه، شکستگی چرخ هواپیما علت سانحه ذکر شد.

ولی در نهایت حادثه خروج‌ هواپیما از باند، پس از بررسی فراوان، اشتباه خلبان تشخیص داده شد.

نظر خود را درباره «شرکت هواپیمایی اترک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شرکت هواپیمایی اترک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.