زمان مطالعه: 2 دقیقه
لپ تاپ های ایسوس با صفحه نمایش دوگانه

لپ تاپ های ایسوس با صفحه نمایش دوگانه

شرکت ایسوس سری VivoBook و ZenBook اشاره کرد که از دو نمایشگر بهره می برند. هر دو این سری لپ تاپ ها با سیستم عامل ویندوز 10 همراه بود

معرفی لپ تاپ VivoBook و ZenBook ایسوس

از جمله آنها باید به سری VivoBook و ZenBook اشاره کرد که از دو نمایشگر بهره می برند. هر دو این سری لپ تاپ ها با سیستم عامل ویندوز 10 همراه بوده و به ScreenPad 2.0 مجهز شدند. این لپ تاپ ها علاوه بر ترک پد، یک نمایشگر کوچک نیز در بخش ترک پد آنها تعبیه شده که عملکرد دوگانه ای دارد.

بهترین مدل های سری ZenBook با نام ZenBook Pro Duo بوده که به نمایشگر اولیه 15/13/14 اینچی 4K مجهز هستند.

مشخصات ZenBook 13/14/15

1- پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل
2- تراشه گرافیکی GeForce GTX 1650 Max-Q انویدیا
3- حافظه رم 16 گیگابایتی
4- حافظه SSD فوق سریع
5- صفحه نمایش ثانویه ScreenPad 2.0
6- نسبت صفحه نمایش به بدنه 95 درصدی

شرکت ایسوس از لپ تاپ های ZenBook 13, 14  و 15 رونمایی کرده است. هر یک از این نوت بوک ها به پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل و گرافیک GeForce GTX 1650 Max-Q انویدیا در نسخه تاپ مجهز هستند.یکی از ویژگی برجسته این سری فناوری صفحه نمایش دوگانه ScreenPad 2.0 است. در حقیقت این فناوری به افراد اجازه می دهد تا همچون تاچ بار مک بوک پرو اپل، تجربه کاربری منحصربفردی کسب کنند. در این صفحه نمایش افراد می توانند به اجرای برنامه هایی چون اسپاتیفای، پیام رسان ها و برخی دیگر بپردازند. حتی اجرا موسیقی نیز از دیگر ویژگی های این لپ تاپ جدید است.

ScreenPad فناوری جدیدی است که اولین بار توسط ایسوس به کار گرفته شده و یک نمایشگر 5.65 اینچی بوده و تجربه کاربری کارآمدی رقم می زند. همچنین با افزوده شدن نمایشگر دوم خبری از کاهش مصرف انرژی لپ تاپ نیست. شرکت های تولیدکننده لپ تاپ به عنوان یک فناوری فوق العاده نمایشگر ثانویه را روی اولترابوک های خود تعبیه می کنند. ایسوس نیز از اولین شرکت ها در این زمینه بوده که با اسکرین پد جدید سعی کرده فناوری نوینی را راه اندازی کند.مدل های جدید ذن بوک ایسوس در سه مدل 15/14/13 اینچی با نمایشگری از نوع NanoEdge که نسبت صفحه نمایش به بدنه 93 درصدی داشته، راهی بازار می شوند. طراحی کامپکت و باریک زیبایی ظاهری این سری را دوچندان ساخته است. ایسوس مدعی است که نسل جدید لپ تاپ های ذن بوک عمر باتری بیش از 14 ساعته دارند.

مشخصات VivoBook S14

1- فناوری نوآورانه اسکرین پد 2
2- شاسی فلزی باریک و لولای منحصربفرد ErgoLift
3- پردازنده Core i7 اینتل و گرافیک GeForce MX250 انویدیا
4- حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایتی
5- وای فای 6

در کنار لپ تاپ های سری ZenBooks، ایسوس سعی کرده سری VivoBook را در دو مدل اس 15 و اس 14 معرفی کند. این لپ تاپ ها با طراحی باریک بسیار جذاب هستند و با وزن کم راهی بازار می شوند. همچنین همانند سایر مدل ها با فناوری صفحه نمایش ثانویه اسکرین پد 2 به افراد اجازه می دهند تا از نمایشگر دومی بهره ببرند. هر دو لپ تاپ S14 و S15 دارای شاسی فلزی بوده و در رنگ های متالیک، نقره ای، آبی کبالت، صورتی و سبز به فروش می رسند.لپ تاپ های سری VivoBook نسل جدید ایسوس دارای وزن کمتر از 2 کیلوگرم هستند و ضخامت باریکی دارند. با طراحی نسل جدیدی که ایسوس برای آنها در نظر گرفته می توان این سری را از مدل های برجسته به حساب آورد.با لولای ErgoLift این نوت بوک ها به صورت خاصی روی نمایشگر قرار می گیرند و شاسی صفحه نمایش همچون یک پایه ای عمل می کند. همچنین با صفحه نمایش ثانویه نیز همراه هستند. متاسفانه جزئیات تکمیلی نظیر قیمت و تاریخ عرضه این دو مدل نامشخص باقی مانده است و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایسوس مراجعه کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «لپ تاپ های ایسوس با صفحه نمایش دوگانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره لپ تاپ های ایسوس با صفحه نمایش دوگانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.