زمان مطالعه: 1 دقیقه
انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران

انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران

انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران به گزارش آسمونی تشکیل انجمن از امور اصولی و اساسی هر...

انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران

انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران
انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران

به گزارش آسمونی تشکیل انجمن از امور اصولی و اساسی هر صنفی است. انجمن‌ها توسعه برنامه‌ها و تداوم طرحهایی را تسهیل می‌کنند که برای بهبود وضع رفاهی و حقوقی اعضایشان طراحی شده‌است. آنها موجب پیشبرد طرحها و فعالیت‌ها وجلب حمایت نهادها از حوزه تخصصی انجمن می‌شوند. انجمن‌ها برای اعضای خود مقررات و آیین‌نامه رفتاری وضع می‌کنند. آنها جبهه متحدی در مقابل جهان گسترده می‌سازند و تداوم رشد و توسعه حرفه خود را از طریق آموزش منظم و جذب اعضای جدیدی که از مهارت بالایی برخودارند، تضمین می‌کنند.

درباره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران

به گزارش آسمونی طبق ماده 1 قانون توسعه حمل نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، دولت مکلف است در جهت توسعه حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری کشور و مدیریت بر مصرف سوخت نسبت به بهینه سازی عرضه خدمات حمل و نقل، اصلاح قیمتها، ایمن سازی و بهبود تردد، از رده خارج نمودن خودروهای فرسوده باری و موارد مطروحه دیگر و استاندارد سازی در کاهش آلایندگی اقدام نماید و طبق بند 4 از ماده 2 قانون مذکور اعطا تسهیلات بانکی و پرداخت بخشی از سود تسهیلات به بخش‌های مرتبط با اهداف این قانون و تعیین دستگاه مجری با توجه به شرح وظایف قانونی به عهده دولت است و در ماده 9 همین قانون نیز اعلام میدارد که مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر در محدوده شهر و حومه آن به عهده شهرداری است.

association-of-shipping-companies-inner-city-goods-in-tehran
association-of-shipping-companies-inner-city-goods-in-tehran

به گزارش آسمونی در سال 1390 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی  تصویب شد که طبق ماده 32 این قانون شهرداری‌ها موظف میباشند کلیه فعالیتهای مربوط به حمل‌ونقل کالا و مسافر در محدوده شهرها را در قالب موسسات و شرکتهای حمل‌ونقل خصوصی و تعاونی ساماندهی و بر آنها نظارت کند.

به گزارش آسمونی لذا با توجه به صراحت و تاکیدات دو ماده قانونی فوق، موسسین انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران با حمایت معاونت بار و کالای شهرداری تهران جهت اجرا و عملی شدن مفاد آن برای ثبت این تشکل صنفی در تاریخ 95/2/22 در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران اقدام نمودند و اعضای آن مصمم هستند که با اتحاد و یکپارچگی در ساماندهی بار و کالای شهر تهران و ایجاد نوآوری در ارائه خدمات تلاش نمایند تا آسایش و ایمنی لازم برای شهروندان به ارمغان آورند و با ایجاد نظم مدیریت در حمل بار درون شهری در کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر تهران سهیم باشند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل کالای درون شهری تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.