زمان مطالعه: 1 دقیقه
با ویژگی جذاب پلی استیشن 5 آشنا شوید

با ویژگی جذاب پلی استیشن 5 آشنا شوید

  قطعا شما با کنسول های بازی آشنا هستید. یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در دنیا پلی استیشن هست که...
با ویژگی جذاب پلی استیشن 5 آشنا شوید
با ویژگی جذاب پلی استیشن 5 آشنا شوید


 

قطعا شما با کنسول های بازی آشنا هستید. یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در دنیا پلی استیشن هست که افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. امروز می خواهیم از ویژگی های جذاب و خیره کننده پلی استیشن 5 صحبت کنیم.

علاقه مندان به کنسول های بازی و پلی استیشن معمولا بیشتر وقت خود را در حال بازی کردن هستند یا در روز منتظر فرصتی هستند تا بتوانند لحظاتی را با پلی استیشن خود بازی کنند و لذت ببرند.

قطعا پلی استیشن 4 یکی از بهترین کنسول های موجود در بازار است که می تواند شما را برای ساعت های طولانی سرگرم کند و در کنار دوستان و خانواده لحظات خوبی داشته باشید.

مشکل زیست محیطی پلی استیشن 4

اما یکی از ایرادات گرفته شده از این کنسول مصرف برق نسبتا زیاد آن هست که امروزه صرفه جویی در انرژی بسیار اهمیت دارد.

در سایت عصر آی تی که قبلا در مورد مصرف و زمان شارژ گوشی آیفون 11 پرو نوشته بودیم امروز تصمیم گرفتیم مصرف برق پلی استیشن 5 را بررسی کنیم و متوجه شدیم با تغییرات بسیاری نسبت به نسخه قبلی خود همراه شده است.

تفاوت مصرف انرژی در پلی استیشن 5 در مقایسه با پلی استیشن 4

به گزارش سازمان محافظت از منابع طبیعی پلی استیشن 4 حتی در حالت آماده به کار هم مصرف برق بالایی دارد و طبق این گزارش بیان شده که پلی استیشن 5 مصرف انرژی را بسیار کاهش خواهد داد

پس بهتر است خود را برای خرید پلی استیشن 5 آماده کنید که به زودی معرفی خواهد شد.

شما می توانید با مراجعه به لینک های موجود در متن و ارسال نظر خود زیر نوشته های جدید در مسابقه ای با جوایز بسیار ارزشمند شرکت کنید. فقط کافی هست نظرات مفید زیر مطالب سایت ارسال کنید و ایمیل خود را هم وارد کنید.( حد اقل 2 جمله مرتبط با نوشته ای که در آن نظر ارسال می کنید.)

ما به زودی با شروع شدن مسابقه به شما اطلاع خواهیم داد. فقط دقت کنید که نظرات نباید کوتاه باشند و هر چقدر نظر بیشتر بنویسید شانس برنده شدن بیشتری در مسابقه خواهید داشت.

 

منتظر شما در سایت سایت عصر آی تی asreit.co هستیم.

نظر خود را درباره «با ویژگی جذاب پلی استیشن 5 آشنا شوید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با ویژگی جذاب پلی استیشن 5 آشنا شوید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.