زمان مطالعه: 4 دقیقه
معرفی استادیوم های جام ملت های آسیا 2019 + عکس

معرفی استادیوم های جام ملت های آسیا 2019 + عکس

با نزدیک شدن به برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا 2019 در کشور امارات ، توجه همه فوتبال دوستان و علاقه مندان به...
با نزدیک شدن به برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا 2019 در کشور امارات ، توجه همه فوتبال دوستان و علاقه مندان به تیم ملی ایران و بازی های آسیایی ، به این رقابت جلب شده است .

معرفی استادیوم های جام ملت های آسیا 2019 + عکس
معرفی استادیوم های جام ملت های آسیا 2019 + عکس


به گزارش آسمونی ، بازی های جام ملت های آسیا که قرار است در کشور امارات برگزار شود در 8 ورزشگاه مختلف سراسر این کشور برگزار خواهد شد که در این پست قصد معرفی مختصری از این ورزشگاه ها خواهیم داشت .

بیشتر بخوانید :

برنامه کامل دور گروهی جام ملت های آسیا 2019

ورزشگاه های میزبان بازی های جام ملت های آسیا

ورزشگاه مکتوم بن رشید آل مکتوم
ورزشگاه مکتوم بن رشید آل مکتوم
ورزشگاه مکتوم بن رشید آل مکتوم
  • ورزشگاه مکتوم بن رشید آل مکتوم

ورزشگاه مکتوم بن رشید آل مکتوم ، استادیومی با 12000 نفر جمعیت و ورزشگاه اختصاصی باشگاه تیم الشباب بود . این استادیوم بعد از ادغام دو باشگاه الشباب و الاهلی امارات ، به ورزشگاه دوم آنها تبدیل شد . این ورزشگاه قرار است برای برگزاری بازی های جام ملت های آسیا بازسازی شود و شلکی به مانند یک کاسه خواهد داشت .

ورزشگاه خلیفه بن زاید
ورزشگاه خلیفه بن زاید
ورزشگاه خلیفه بن زاید
  • ورزشگاه خلیفه بن زاید

ورزشگاه خلیفه بن زاید را اکثر تماشاگران فوتبال ، بخصوص بازی های لیگ قهرمانان آسیا به خوبی می شناسند . ورزشگاه تیم العین امارات با ظرفیت حدود 16000 نفر میزبان بازی های جام ملت های آسیا 2019 خواهد بود . این استادیوم سابقاً میزبان بازی های جام جهانی جوانان در سال 2003 نیز بوده است .

ورزشگاه آل نهیان
ورزشگاه آل نهیان
ورزشگاه آل نهیان
  • ورزشگاه آل نهیان

این ورزشگاه همان طور که از نام آن پیداست متعلق به خاندان آل نهیان می باشد . این ورزشگاه در سال 1995 و به منظور میزبانی از جام جهانی جوانان 2003 افتتاح شد و در شهر ابوظبی واقع است . این ورزشگاه متعلق به باشگاه سلطنتی الوحده امارات می باشد و در سال 2006 مورد بازسازی قرار گرفت . ظرفیت این ورزشگاه در حدود 12000 نفر است و یکی از ورزشگاه های میزبان جام ملت های آسیاست که برای میزبانی بهتر این رقابت ها در حال افزایش جایگاه است .

ورزشگاه شارجه
ورزشگاه شارجه
ورزشگاه شارجه
  • ورزشگاه شارجه

استادیوم شارجه ، متعلق به باشگاه گمنام شارجه است . این ورزشگاه حدوداً 11000 نفر ظرفیت دارد و برای جام ملت های آسیا 2019 در حال افزایش ظرفیت تماشاگران است . این ورزشگاه به دلیل کمبود وقت و اعلام کنفدراسیون فیفا مبنی بر 24 تیمه شدن جام ملت های آسیا 2019 ، به عنوان یکی دیگر از ورزشگاه های این رقابت ها انتخاب شد و فرصتی برای بازسازی آن به کشور امارات داده نشد .

ورزشگاه آل مکتوم
ورزشگاه آل مکتوم
ورزشگاه آل مکتوم
  • ورزشگاه آل مکتوم

بالاخره نوبت به ورزشگاه های خوش ساخت و زیبای کشور امارات نیز رسید . ورزشگاه آل مکتوم ، ورزشگاهی حدوداً 11000 نفریست که متعلق به باشگاه النصر امارات است . این ورزشگاه در شهر دبی واقع است و برای جام ملت های آسیا در حال تغییر و بازسازی ظاهریست .

ورزشگاه هزاع بن زاید
ورزشگاه هزاع بن زاید
ورزشگاه هزاع بن زاید
  • ورزشگاه هزاع بن زاید

نام ورزشگاه هزاع بن زاید نیز به مانند ورزشگاه خلیفه بن زاید ، به گوش خیلی از فوتبال دوستان آشنا است . بله ! ورزشگاه اصلی تیم العین امارات که در سال های اخیر در جام ملت های آسیا از آن استفاده کرده است . این ورزشگاه در کنار ورزشگاه آل مکتوم و ورزشگاه محمد بن زاید ، مدرن ترین ورزشگاه های کشور امارات البته تا کنون است . این ورزشگاه در سال 2014 افتتاح شد و میزبان بازی العین و منچسترسیتی بود . ظرفیت این ورزشگاه اکنون به 26000 نفر گسترش یافته است .

ورزشگاه هزاع بن زاید
ورزشگاه هزاع بن زاید
ورزشگاه هزاع بن زاید

از زیبایی این استادیوم هر چه بگوییم کم گفته ایم . دلیل طولانی شدن توصیفات این ورزشگاه نیز بدلیل زیبایی بیش از حد این ورزشگاه است . شماتیک خارجی این ورزشگاه به صورت یک نخل است و در شب به رنگ های مختلفی درمیاید که جلوه بسیار زیبایی از یکی از ورزشگاه مدرن کشور امارات میباشد . این ورزشگاه در سال 2014 به عنوان بهترین ورزشگاه جهان شناخته شد .

محمد بن زاید
محمد بن زاید
محمد بن زاید
  • محمد بن زاید

ورزشگاه محمد بن زاید نیز دیگر ورزشگاه مدرن این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا 2019 است . ورزشگاهی که علاوه بر مسابقات فوتبال ، میزبان مسابقات کریکت نیز می باشد . این ورزشگاه در سال 1980 برای تیم الجزیره امارات احداث شد و در سال 2010 به گنجایش حدود 42000 نفر رسید . شیوه قرارگیری صندلی های این ورزشگاه به گونه ایست که بهترین زاویه دید را در اختیار تماشاگران مسابقات قرار می دهد . این ورزشگاه در سال 2003 میزبان جام جهانی نوجوانان و در سال 2010 نیز میزبان جام باشگاه های جهان بوده است .

زاید اسپورت سیتی
زاید اسپورت سیتی
زاید اسپورت سیتی
  • زاید اسپورت سیتی

ورزشگاه زاید اسپورت سیتی ، در شهر ابوظبی واقع است . این ورزشگاه در سال 1979 ساخته شد و تنها یک سال بعد افتتاحیه آن برگزار شد . اما گول زمان و سال ساخت این ورزشگاه را نخورید ! این ورزشگاه نیز در کنار سه ورزشگاه بالا از زیبایی بسیار زیادی برخوردار است . گنجایش حدودا 44000 نفر این ورزشگاه را تبدیل به بزرگترین و پرظرفیت ترین ورزشگاه کشور امارات کرده است . این ورزشگاه متعلق به هیچ تیم باشگاهی نیست .

زاید اسپورت سیتی
زاید اسپورت سیتی
زاید اسپورت سیتی

این استادیوم همانند ورزشگاه ومبلی ( البته تا قبل از حضور تیم تاتنهام در این ورزشگاه ) متعلق به هیچ باشگاهی نیست و اکثراً برای بازی های بین المللی از این ورزشگاه استفاده می شود . این ورزشگاه قبل از این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا ، در سال 1996 نیز میزبان این رقابت ها بوده و بازی فینال در این ورزشگاه انجام شده است .

 

اختصاصی آسمونی
نظر خود را درباره «معرفی استادیوم های جام ملت های آسیا 2019 + عکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی استادیوم های جام ملت های آسیا 2019 + عکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.