زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت به گزارش آسمونی با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز خانواده ها و علاقه مندان به...

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش آسمونی با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز خانواده ها و علاقه مندان به سفر، به فکر انتخاب یک مقصد مناسب هستند. اگر شما هم قصد سفر خارجی در نوروز به یکی از کشورهای آسیایی را دارید با آسمونی همراه شوید چرا که به معرفی بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت می پردازیم.

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت
بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

کشور چین | China یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش آسمونی اگر در تعطیلات نوروز قصد سفر به کشورهای آسیای شرق را دارید تور چین گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. میدان تیان آن من، اسکله‌ی دی باند، برج کانتون و دیوار بزرگ چین از معروف ترین جاذبه های توریستی این کشور پهناور هستند. همچنین اگر در مسافرت نوروزتان به چین کودک به همراه دارید حتماً سری به پارک دیزنی لند در شانگهای نیز بزنید. دریاچه‌ای بی‌نظیر به نام وست در قسمت قدیمی شهر هانگزو قرار دارد که به سبب لطافت هوا و زیبایی محیط اطراف، مقصدی مناسب برای سفرهای نوروزی و فصل بهار گردشگران است. هر سال گردشگران زیادی برای تماشای دیدنی‌های بی‌مثال چین، این کشور را برای سفر نوروزی‌شان انتخاب می‌کنند.

asian-countries-for-travel
asian-countries-for-travel

کشور تایلند | Thailand یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش آسمونی یکی از محبوب‌ترین تورها، تور تایلند است. در سفر، تمام‌وقت خود را صرف گردش در ساحل زیبا و شن‌های درخشان تایلند نکنید چرا که شهر سوخته آیوتا در شمال بانکوک، مزرعه تمساح‌ها، باغ‌وحش بانکوک، جزیره مرجان در کنار غذاهای متنوع و صدها سالن ماساژ از محبوب‌ترین جذابیت‌های کشور تایلند است که از آنها دیدن نکرده‌اید. در فاصله 80 کیلومتری در جنوب شهر بانکوک تایلند بازاری رنگارنگ، بزرگ و شناور بر روی آب قرار دارد که تازه‌ترین و متنوع‌ترین محصولات کشاورزی را در آن خواهید یافت. اگر تصمیم دارید سفری ارزان قیمت و آرامش‌بخش داشته باشید انتخاب تور تایلند گزینه‌ی مناسبی برایتان خواهد بود.

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت
بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

مالزی | Malaysia یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش آسمونی مالزی رنگارنگ‌ترین کشوری است که می‌توانید برای سفر در تعطیلات انتخاب کنید. دیدنی‌هایی مانند شهر پوتراجایا و مسجد زیبایش، پارک پروانه‌ها، آکواریوم کوالالامپور و پارک آبی سان وِی از زیبایی‌های این کشور هستند. در مالزی همه چیز رنگ‌هایی شاد و جذاب دارند، مسجد سلطان صلاح الدین عبدالعزیز شاه که به مسجد شاه علم و مسجد آبی معروف است با گنبد آبی و سفیدش یکی از زیباترین مساجد دنیاست. اگر یکی از تور مالزی را انتخاب کردید؛ فرصت تماشای این مسجد در مالزی را از دست ندهید.

asian-countries-for-travel
asian-countries-for-travel

کشور ژاپن | japan یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش ژاپن تجربه‌ای جالب برایتان خواهد بود. گیلاس را هم به عنوان یادگاری را فراموش نکنید.

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت
بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

کشور سنگاپور | Singapore یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش آسمونی کشور سنگاپور جزو زیباترین نقاط توریستی جهان است و به نیویورک آسیا شهرت دارد. در ایران هم تور سنگاپور - مالزی از طرفداران زیادی برخوردار است. بهترین اماکن دیدنی این کشور که در سفر نباید آن‌ها را از دست بدهید باغ‌وحش، آکواریوم سنگاپور، پارک مرلیون، باغ پرندگان و اسکله کلارک هستند. اگر عاشق گل کمیاب ارکیده هستید، پارک ارکیده‌ی سنگاپور را از دست ندهید. به تماشای این پارک زیبا بروید تا با بیش از 200 نوع ارکیده‌ی تماشایی آشنا شوید. برای ورود به این پارک باید 5 دلار بپردازید و از ساعت 30/8 صبح تا 7 عصر می‌توانید به پارک بروید.

asian-countries-for-travel
asian-countries-for-travel

کشور کره جنوبی | South Korea یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش اصفهان می‌توانید مرغوب‌ترین صنایع‌دستی کره جنوبی را از فروشگاه‌های موجود در آن تهیه کنید.

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت
بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

بالی | Bali یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت

به گزارش آسمونی بالی پایتخت کشور اندونزی است که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می‌شود. جزیره‌ی بالی بهترین مکان برای رهایی از دنیای تکنولوژی و صنعت و گذراندن تعطیلاتی رویایی در نوروز است. حتماً در برنامه سفر نوروزی به بالی دیدن پارک آبی واتربوم، باغ پرندگان، جنگل میمون‌ها، دریاچه براتانموزه هنر آگونگ ری و موزه هنر را هم قرار بدهید. معابد بسیاری همچون معبد تانا، معبد اولوواتو، معبد گونانگ کاوی و معبد تیرتا اِمپول نیز برای تماشا و گرفتن عکس یادگاری در بالی مناسب هستند.



#s3gt_translate_tooltip_mini { display: none !important; }

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.