زمان مطالعه: 1 دقیقه
محله آسمان سعادت آباد

محله آسمان سعادت آباد

محله آسمان واقع در قسمت غربی محله سعادت آباد میباشد. محله آسمان ، منظقه 2 شهرداری و در سعادت آباد دارای بافت مسکونی بیشتری دارد

محله آسمان واقع در قسمت غربی محله سعادت آباد میباشد. محله آسمان ، منظقه 2 شهرداری و در سعادت آباد دارای بافت مسکونی بیشتری نسبت به همسایه خود یعنی سعادت آباد میباشد، اما فضای سبز کمتری دارد. در محله آسمان سعادت آباد که چسبیده به میدان کتاب است، چندین رستوران و فست فود با سرویس محلی وجود دارد. کلینیک های پزشکی و وجود یک داروخانه در آسمان سعادت آباد از دیگر امکانات این محله است.

تعدادی از مراکز خرید غرب تهران که قبل تر در آسمونی نام برده بودیم نیز در محله آسمان دایر هستند. مرکز خرید مریم و مرکز خرید اپال در این محله واقع شده اند.

اپال
اپال

همچنین یکی از شعبه های شیرینی الف نیز در نزدیکی این محله است و باشگاه پینتبال سعادت آباد نیز در بزرگراه یادگار امام و واقع در شمال محله آسمان میباشد.

پینت بال آسمان
پینت بال آسمان

دسترسی سعادت آباد و محله آسمان از طریق بزرگراه یادگار امام و همچنین نیایش، یا بزرگراه هاشمی رفسنجانی انجام میشود. بلوار فرحزادی دقیقا از وسط محله آسمان گذر میکند و به چند خیابان کوچکتر و کوچه محلی منشعب میشود.

آسمان سعادت آباد همچنین دارای پت شاپ و کلینیک حیوانات است و در قسمتهایی از این محله امکاناتی مانند نمایندگی سانگ یانگ، آموزشگاه قنادی و آشپزی، شرکت های مختلف، فروشگاه لوازم یدکی، شعبه فروشگاه افق کوروش، فروشگاه میوه و سبزی، دندانپزشکی، انواع بانک ها از جمله بانک ملت و بانک آینده، چاپخانه و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

فروشگاه افق کوروش
فروشگاه افق کوروش

همچنین محله آسمان ، یک سرای محله با امکانات معمول دیگر سرای محله های تهران را دارد.

سرای محله آسمان
سرای محله آسمان

با توجه به بالا رفتن قیمت های تمام املاک مسکونی، طبق بررسی های آسمونی قیمت املاک این منطقه نسبتا ثابت مانده و برای زندگی محله مناسبی است. با وجود امکانات فراوان که در محله آسمان سعادت آباد وجود دارد، موضوع ثبات نسبی قیمت ملک در این محله میتواند یک امتیاز بزرگ باشد. البته مشاورین املاک نیز در این محله حاضر به کمک به شما هستند.

در سال 1399، با بالا رفتن شاخص آلودگی تا حدود 150، محله آسمان در نزدیکی سعادت آباد تنها 130 شماره شاخص آلودگی هوا داشت که نشاندهنده آب و هوای نسبتا مناسب این منطقه نیز هست.

نظر خود را درباره «محله آسمان سعادت آباد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره محله آسمان سعادت آباد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.