زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین سریال های جدید خانوادگی

بهترین سریال های جدید خانوادگی

بهترین سریال های جدید خانودگی کدامند‌؟ سریال اصولا به نمایشی گفته میشود که بصورت زنجیره ای ادامه یافته و...

بهترین سریال های جدید خانودگی کدامند‌؟

سریال اصولا به نمایشی گفته میشود که بصورت زنجیره ای ادامه یافته و بطور معمول بیشتر از 3 قسمت باشد تا بتوان آن را یک سریال نامید.اما همونطور که شاید ببینید سریال ها در این دهه بصورت 15 قسمت باب شده ، دانلود سریال های ایرانی و خارجی فرقی ندارد و بصورتی مد شده که کارگردان از 13 تا 16 قسمت هم ممکن است ادامه دهد.

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد 3
سریال شهرزاد 3


سریال شهرزاد که از سال 1394 شروع به پخش در نمایش خانگی کرد و خیلی سریع محبوب شد.استفاده از سکانس های شعر ، خوانندگی محسن چاووشی (آهنگ معروف رفیقم کجایی) و خیلی عوامل دیگر باعث شد که مخاطبان بسیار پیدا کند.عشق مشترک مصطفی زمانی و شهاب حسینی به ترانه عیلدوستی(بازیگر نقش شهرزاد) نیز بسیار جالب است.حضور بازیگرانی دیگری مانند پریناز ایزدیار بر تماشاگران آن نیز فزوده است.

شهرزاد به سال 1333 اشاره دارد و مدل لباس ها و تبع شعر پذیری ایرانیان و نوع عشق ها نیز بسیار دوست داشتنی است.شعر پذیری که شاید هم اکنون خیلی کمرنگ شده است و سلایق هم دگرگون شده.هم اکنون شهرزاد بعد از فصل اول و دوم به شهرزاد فصل سوم رسیده و این قطار معلوم نیست تا کجا پیدا کند.حسن فتحی که پایان این سریال را معمولا با هزاران اما و اگر و سوال در ذهن بیننده به پایان میرساند و به حق ببینده چقدر عذاب میکشد تا فصل بعد آن را ببینید.

یک نوع شور و شعور و هیجان ایجاد می شود و بیننده مجاب میشود برای دنبال کردن قطار سریال شهرزاد و داستان های که تیتراژ این فصل را باز هم محسن چاووشی با شعر نه چندان جالب "جمعه" اجرا کرده است.

سریال گلشیفته

گلشیفته مهناز افشار
گلشیفته مهناز افشار


گلشیفته نام گلشیفته فراهانی یا فیلم گلشیفته نیست ! بلکه نام سریالی ایرانی و جدید به کارگردانی بهروز شعیبی است که هیچ ربطی به آن گلیشیفته ندارد اما قصه اشاره دارد به نقش دختری به اسم گلشیفته .سریال گلشیفته یکی از پربازیگرترین سریال های ایرانی است.

بازیگران گلشیفته : هومن سیدی، مهناز افشار ، شیلا خداداد ، نازنین بیاتی ، ویشکا آسایش ، مهدی هاشمی ، سیامک انصاری ، بهاره کیان افشار.

با وجود این همه بازیگر و خصوصا هومن سیدی بنظر میرسد فیلمی با دنبالگر زیادی رو پیش رو خواهیم داشت.نظر شما چیست؟فیلم هایی هومن سیدی و مهناز افشار باهم بوده اند ثابت شده فیلم های پرفروش از آبی درآمده است.البته هنوز چند و چون کاملی از داستان نامه و تاریخ دقیق پخش خانگی منتشر نشده اما میتوان به عوامل و حدس و احتمالات در همین حد بسنده کرد و معرفی سایت عسل دانلود منبع معتبر برای دریافت سریال گلشیفته اشاره نمود.

تهیه کننده این فیلم علی نجفی مدیر عامل شرکت هنرنمای پارسیان که حق پخش بسیاری آثار نیز در دست این موسسه است می باشد.گلشیفته در مرحله صدور پروانه ساخت هست که فعلا پشت صحنه و پیش تولیدی از آن در دسترس است.هومن سیدی هم با گریم و ظاهری جالب در این سریال حاضر شده است و حضور ناگهانی سیامک انصاری هم میتوان از حواشی و اخبار جالب گلشیفته بیان کرد.

بنظر میرسد سریال گلشیفته برای سال 1397 و اوایل فروردین برای پخش در نمایش خانگی حاضر شود.

سریال پیکسل

پیکسل
پیکسل


سریال پیکسل با حضور بازیگران و ستاره های دوست داشتی و خاص مانند : پوریا پورسرخ – لیلا اوتادی – کامبیز دیرباز – سحر قریشی – مهراوه شریفی نیا – نرگس محمدی – امید حاجیلی – محمدحسین لطیفی – وحید شمسایی.

پیکسل به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی حامد عنقا بزودی پخش نمایش خانه خواهد رسید.این سریال که با داستان این که یک اتفاق ترسناک و وحشتناک باعث میشود زندگی یک فرد مشهور سوپر استار با زندگی یک خواننده معروف گره بخورد.سریالی که ببیندگان نیز درگیر آن میشود و همه گمان های خود را هر روز با خود تکرار میکنند.زیرا پیکسل موضوعی معمایی دارد.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین سریال های جدید خانوادگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین سریال های جدید خانوادگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.