زمان مطالعه: 1 دقیقه
هنر نقاشی روی سنگ

هنر نقاشی روی سنگ

رنگ آمیزی سنگ , یکی از دلچسب ترین و دوست داشتنی ترین هنرها برای افراد هنردوسته .. یکی از اون هنرهایی که اگه اهل...

رنگ آمیزی سنگ , یکی از دلچسب ترین و دوست داشتنی ترین هنرها برای افراد هنردوسته .. یکی از اون هنرهایی که اگه اهل هنر باشید حتی با دیدنش هم آدم کلی انرژی میگیره .

برای رنگ کردن سنگ به طور حرفه ای باید از انواع قلموهای سر تخت .. سر گرد و قلموهای شماره صفر و یک برای ظریف کاری ها استفاده کنید .

همون طور که در تصویر میبینید میتونید با زدن یه سوزن ته گرد به پاک کن ته مداد یه وسیله کاربردی برای رنگ آمیزی قسمتهایی از سنگ درست کنید .

art-on-the-rocks(4)
art-on-the-rocks(4)

دریا و سواحل شمالی و جنوبی کشور خودمون تهیه کنید . دقت کنید سنگها رو بعد از جمع آوری با مسواک خوب بشورید و بذارید خشک بشه ..

art-on-the-rocks(2)
art-on-the-rocks(2)

رنگهایی که برای رنگ آمیزی سنگ میتونید استفاده کنید انواع رنگهای گواش و آکرلیک هست .. استفاده از ماژیک های با رنگ ثابت هم میتونه برای کشیدن جزئیات به شما کمک کنه ..

پیشنهاد ما برای رنگ کردن سنگها استفاده از رنگهای آکرلیک هست .

برای اینکه رنگ روی سنگ بهتر خودش رو نشون بده ابتدا از یه لایه رنگ سفید روی سنگ استفاده کنید و پس از خشک شدن این لایه اقدام به رنگ آمیزی و نقاشی روی سنگ کنید .

art-on-the-rocks(3)
art-on-the-rocks(3)
art-on-the-rocks(1)
art-on-the-rocks(1)

طرحی رو که در نظر دارید روی سنگ بکشید ابتدا با مداد روی سنگ پیاده کنید و سپس اقدام به رنگ آمیزی جزئیات کار کنید . دقت کنید در هر مرحله باید صبر کنید تا رنگ قسمت قبلی خشک بشه و سپس قسمت بعدی رو رنگ کنید تا اثر انگشت شما روی سنگ باقی نمونه ..

از این سنگها میتونید برای تزئین کنار گلدون گل طبیعی یا توی باغچه یا موارد مشابه استفاده کنید .

art-on-the-rocks(6)
art-on-the-rocks(6)
art-on-the-rocks(5)
art-on-the-rocks(5)
art-on-the-rocks(7)
art-on-the-rocks(7)
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هنر نقاشی روی سنگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هنر نقاشی روی سنگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.