زمان مطالعه: 1 دقیقه
پیام تبریک روز ارتش

پیام تبریک روز ارتش

آن چه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی هست که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف...

پیام تبریک روز ارتش
پیام تبریک روز ارتش



آن چه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی هست که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های روز دنیا آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند. آسمونی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام این عزیزان تبریک عرض می نماید .

army-day-sms
army-day-sms



فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یادمان حماسه سازی و ایمان و دلاوری سربازان این آب و خاک بر شما مبارک باد.

**********

روز ارتش ، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می‌رود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد ، مبارک باد

**********

برادر ارزشی و خدمتگزار ارتشی! همت شما را در سنگرهای دفاع از میهن پاس می داریم روزتان گرامی باد

**********

روز ارتش ، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش میرود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد ، مبارک باد .

**********

برادر ارتشی! تو، خورشید روزهای خاکستری دفاع بودی و پرنده جانت، شکستن قفس های وابستگی را به ما آموخت. آمدی تا کوچه های وارستگی و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همۀ وقت} بودنمان باشد.

**********

رادر ارتشی ! تو ، غرور خیابان های انقلابی ؛ آن گاه که شولای برادری ات را دور شانه هامان پیچیدی . . . روز ارتش مبارک باد .

**********

مبارک باد طلوع آفتاب ایستادگی ات که مادران سرزمینت را این چنین بر درگاه افتخار ، به هلهله واداشته ای ! روز ارتش مبارک باد .

**********

29 فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی هست که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

**********

ارتشی! اهتمامت را در سنگرهای دفاع و امنیت پاس می داریم و استواری گام هایت را در صیانت از هستی وطن، آرزومندیم؛ روزت مبارک!
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پیام تبریک روز ارتش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پیام تبریک روز ارتش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.