در این مطلب می خوانید : [بستن]

یکی از بازیگران معروف سینمای هالیوود، «آرمی همر» است. او بخاطر یک کامنت به ظاهر شوخی، دچار دردسر شده است. در ادامه با چهره های سینمایی آسمونی همراه باشید تا از ماجرای چت دردسرساز او مطلع شوید.

بیوگرافی آرمی همر

آرمی همر
آرمی همر

آرماند داگلاس همر (Armand Douglas Hammer) که با نام آرمی همر شناخته می‌شود، بازیگر آمریکایی متولد 28 اوت 1986 در لس آنجلس، کالیفرنیا است.

آرمی برای ایفای نقش دوقلوهای وینکلووس، در فیلم درام شبکه اجتماعی (2010)، نقش کلاید تالسون در جی. ادگار (2011)، نقش شاهزاده اندرو آلکوت در (ای آینه ای آینه) 2012 و بازی در نقش جان رید در فیلم رنجر تنها، شناخته شده ‌است.

در سال 2015 او در نقش ایلیا کوریاکین در فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای. در کنار هنری کاویل بازی کرد. برای بازی در فیلم من را با نامت صدا کن در سال 2017 کاندیدای جوایز سینمایی منتخب منتقدان و گلدن گلوب برای بهترین بازگیر نقش مکمل مرد شد. از دیگر فیلم های او میتوان به هتل بمبئی اشاره کرد.

مادر آرمی کارمند پیشین بانک است و پدر او مایکل ارماند همر صاحب شرکت‌های بازرگانی و تجاری متعددی است. او یک برادر به نام ویکتور دارد. جد پدری او یک غول نفتی و انسان دوست به نام آرماند همر بود که والدین اش از مهاجرین کلیمی روسی‌تبار بودند.

پدر همر، ژولیوس همر که از اودسای اوکراین تحت حکومت امپراطوری روسیه بود در نیویورک حزب کمونیست را بنیان نهاد. آرمی پیشینه خود را نیمه کلیمی می‌داند. او در سال یازدهم دبیرستان، ترک تحصیل کرد تا به ادامه فعالیت‌های هنرپیشگی خود بپردازد. در یک مصاحبه در سال 2008 او درباره باور مذهبی خود گفت: من زندگی معنوی خود را دارم و برای آن ارزش زیادی قایل هستم.

همر با یک شخصیت تلویزیونی به نام الیزابت چمبرز در 22 ماه می 2010 ازدواج کرد. آنها دو فرزند دارند. یک دختر به نام هارپر که در سال 2014 به دنیا آمده و دیگری یک پسر به نام فورد که در سال 2017 زاده شده‌ است. او و همسرش در سال 2020 به صورت توافقی از هم جدا شدند.

فیلم های آرمی همر

آرمی همر
آرمی همر

2008 / بیلی: سال‌های اول
2009 / 2081
2010 / شبکه اجتماعی
2011 / جی. ادگار
2012 / ای آینه ای آینه
2012 / رنجر تنها
2015 / دارودسته
2015 / مردی از یو.ان.سی.ال.ای.
2016 / تولد یک ملت
2016 / آتش آزاد
2016 / حیوانات شب‌زی
2017 / من را با نامت صدا کن
2017 / ببخشید مزاحم شما شدم

ماجرای آدم خواری آرمی همر چیست؟

بیوگرافی آرمی همر، بازیگر معروف آمریکایی که متهم به آدم خواری شده است + عکس
بیوگرافی آرمی همر، بازیگر معروف آمریکایی که متهم به آدم خواری شده است + عکس

اوایل ماه ژانویه 2021 انتشار یافتن چت‌ هایی از آرمی همر و دختری در شبکه های اجتماعی، برایش دردسرساز شد.

آرمی در این چت‌ها به دختری گفته بود، دوست دارد خون او را بنوشد و خودش را آدم‌ خوار معرفی کرده است.
این موضوع، سبب شد حرفه آرمی همر تهدید شود و علاوه بر آن، دوست دختر سابق همر و تعدادی از دوستانش هم این خبرها را تایید کنند.

"ولی بلا تورن خواننده رپ و بازیگر گفت من واقعا نمی تونم اینو باور کنم. دست از سر اون بیچاره و خانواده ش بردارین."

و اما بسیاری از کاربرها گفته اند این شوخی آرمی همر بسیار اشتباه بوده است. او حتی مجبور شد از فیلم اکشن و کمدی Shotgun Wedding با بازی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) خارج شود.

armie-hammer
armie-hammer

آرمی همر و همسر سابقش الیزابت چمبرز

بیوگرافی آرمی همر، بازیگر معروف آمریکایی که متهم به آدم خواری شده است + عکس
بیوگرافی آرمی همر، بازیگر معروف آمریکایی که متهم به آدم خواری شده است + عکس

armie-hammer
armie-hammer

نظر خود را درباره «بیوگرافی آرمی همر، بازیگر معروف آمریکایی که متهم به آدم خواری شده است + عکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی آرمی همر، بازیگر معروف آمریکایی که متهم به آدم خواری شده است + عکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.