زمان مطالعه: 2 دقیقه
پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!

پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!

پایان کار آلبی سلسته با مربیگری مسی!  /  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی به گزارش ورزشی آسمونی ، بین دو...
پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!
پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!

پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!  /  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی

  به گزارش ورزشی آسمونی ، بین دو نیمه مسی به همه ما گفت مهم نیست در چه پستی بازی می کنیم، همه ما باید برای گلزنی تلاش کنیم. وقتی دیدم توپ به سمتم می آید با تمام وجودم به آن ضربه زدم و تبدیل به گل شد( مارکوس روخو)

argentinas-end-to-messi-coaching
argentinas-end-to-messi-coaching

همین یک جمله مارکوس روخو بعد از بازی با نیجریه نشان دهنده فضای حاکم بر تیم ملی آرژانتین در این جام بود. خورخه سمپائولی در شیلی بد عمل نکرده بود. او تیمی ساخته بود که در جام جهانی قبل تنها در ضربات پنالتی مقابل برزیل میزبان از بازیها کنار رفت. در ادامه هم شیلی را برای اولین بار قهرمان کوپا آمه ریکا ساخت. اما از زمان حضور در تیم ملی آرژانتین همه چیز تغییر کرد. در این مدت به شکلی روز افزون تتوهای روی دست این مرد 58 ساله اضافه شد اما از نظر عملکرد، چیزی به تیم ملی آرژانتین اضافه نشد. تا جایی که در مدت خداحافظی مسی از تیم ملی آرژانتین، آلبی سلسته در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفت و تنها این مسی بود که با بازگشت به تیم ملی، آرژانتین را به جام جهانی 2018 رهنمون ساخت. اما...

پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!
پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!

سمپائولی: باید در خدمت مسی باشید!

سمپائولی هرگز نتوانست خود را از سایه مسی خارج کند. تنها کافی است مقایسه ای کنیم به صحبت های او و فرناندو سانتوش قبل از بازی های یک هشتم نهایی این جام. فرناندو سانتوس درباره تیم پرتغال و شرایط ستاره این تیم گفت: رونالدو بازیکن مهمی است اما تیم ما فقط رونالدو نیست. همه در کنار هم برای نتیجه مهم هستند. اما به گزارش آسمونی ، سمپائولی برای چندمین بار تاکید کرد: مسی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. بازیکنان ما باید یاد بگیرند چطور کنار او بازی کنند. برخی سریع یاد گرفتند و برخی مشکل دارند. همین جمله نشان می داد که سمپائولی چه بذری در تیم آرژانتین کاشته و حالا باید چه چیزی را برداشت کند.

argentinas-end-to-messi-coaching
argentinas-end-to-messi-coaching

سه گل در 18 دقیقه

در دقیقه 13 پنالتی اعلام شده به سود فرانسه را گریزمان خلاف جهت آرمانی به سمت راست دروازه آرژانتین زد تا گل اول بازی را به نام خود ثبت کند. اما در ادامه همه چیز به نفع آرژانتین ادامه پیدا کرد. هرچند دی ماریا و مرکادو در بهترین دقایق مسابقه( انتهای نیمه اول و ابتدای نیمه دوم) از شکست برای آرژانتین برد ساختند اما ضعف بزرگ آلبی سلسته روی نیمکت بود. در ادامه و جایی که تغییرات فرانسه شروع شد سمپائولی( در حقیقت مسی) برنامه ای برای جبران نداشت. در دقیقه 57 پاس ماتوئیدی، هرناندس را از سمت چپ زمین راه انداخت که ارسال او را تالیافیکو به طور ناقص دفع کرد. اما پاوارد، مدافع راست فرانسه از راه رسید و با شوت روی پای چرخشی دیدنی توپ را به کنج دروازه آرژانتین فرستاد.

پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!
پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!

به گزارش آسمونی ، هفت دقیقه بعد پوگبا از میانه زمین به سمت چپ زمین پاس داد تا هرناندس مجددا در موقعیت ارسال توپ قرار بگیرد. این بار هم سانتر او ثمربخش بود و شوت ریباند شده ماتوئیدی را امباپه تصاحب کرد تا بعد از دریبل مدافع پیش روی گل سوم را به ثمر برساند. و سرانجام در دقیقه 68 گریزمان در میانه زمین به ماتوئیدی پاس داد و او هم ژیرو را صاحب توپ کرد که او هم با پاس در عمق از بین دو مدافع آرژانتین توپ را به امباپه رساند. گلی دیگر برای امباپه.

argentinas-end-to-messi-coaching
argentinas-end-to-messi-coaching

گل ثانیه های پایانی آگوئرو تنها اختلاف را کم کرد و با باخت(4-3) آرژانتین به حق خود رسید! حق واقعی تیمی که مربی اش یک انسان بلااستفاده است با تصمیماتی بی ارزش و البته زیر سایه سوپر استار و اسطوره تیم. منبع: اختصاصی آسمونی

نظر خود را درباره «پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پایان کار آلبی سلته با مربیگری مسی! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.