قبل تر در آسمونی از 4 مکان مرموز و عجیب روی زمین نوشتیم. اما این بار میخواهیم به منطقه 51 بپردازیم. جایی که مردم مختلف فکر میکنند فضایی ها در آن مهمانی میگیرند!

فضایی ها
فضایی ها

و حتی برای ورود به آن نیز تونل هایی حفر شده که سردر تونل یک مجسمه آدم فضایی بزرگ هست! (که البته ورود به این منطقه اصلا ممکن نیست. حتی با وجود این تونل! پایین تر توضیح خواهیم داد علت چیست.)

منطقه 51
منطقه 51

و تعدادی هم فکر میکنند که دولت آمریکا فضایی ها را در آنجا زندانی کرده!

منطقه 51
منطقه 51

منطقه 51 یا دریاچه گروم (گروم لِیک - groom lake) یک منطقه نظامی فوق سری در آمریکاست که در شمال غربی لاس وگاس نوادا واقع شده و هیچ یک از کارمندان و گردانندگان این پایگاه نظامی هیچ گونه ارتباطی با هیچ کس و جهان بیرون ندارند. در زیر عکسی از اطراف منطقه 51 را میبینید که اسم نزدیک ترین بزرگراه به این منطقه را "بزرگراه فراستاره ای" گذاشته اند:

منطقه 51
منطقه 51

واضح است که سوالات و اسرار و معماهای بسیاری در مورد چنین جایی مطرح میشوند، آسمونی در این پست برایتان تعدادی از رازهای منطقه 51 را خواهد نوشت!

عده ای بر این باور هستند که منطقه 51 قرارگاه مخفی تماس های دولت آمریکا با موجودات فضایی است، شما چه فکری مکنید؟ به نظر شما این ادعا تا چه حدی قابل باور است؟ آیا شوخی ای بیش نیست؟ اگر فضایی ها وجود دارند اصلا چرا مردم آمریکا متوجه نشدند یا چرا با ما تماس نمیگیرند؟

فضایی ها منطقه 51
فضایی ها منطقه 51

یک باور دیگر هم میان مردم هست که فکر میکنند این منطقه محل برگزاری آزمایش های بزرگ در راستای تغییرات آب و هوایی است! البته این امر کاملا با هارپ ممکن است و امروز دیگر آنقدر هم عجیب و غریب نیست که منطقه 51 مقر انجام آزمایشات غیربشری کنترل و تغییر آب و هوا باشد.

کنترل آب و هوا
کنترل آب و هوا

یک ادعای عجیب دیگر نیز امکان پذیری سفر در زمان در منطقه 51 است. تئوری های فراوانی در مورد سفر زمان وجود دارد، سریال دارک ساخت کشور آلمان نیز به این موضوع پرداخته و اگر ادعای عجیب سفر در زمان در منطقه 51 واقعیت داشته باشد احتمالاً چیزی شبیه به این سریال خواهد بود!

سفر در زمان
سفر در زمان

دورنوردی ، تله پورت ، یا در علوم اسلامی طی الارض! در ادامه ادعای عجیب و غریب قبلی ، اگر سفر در زمان در یک چشم به هم زدن ممکن باشد ، خب چرا سفر در مکان در یک چشم به هم زدن امکان پذیر نباشد؟ تله پورت در واقع جا به جایی مواد از مبدا به مقصد است، اما نه به همین سادگی، بلکه بدون پیمودن فاصله و مسافت میان نقطه مبدا و مقصد این اتفاق رخ میدهد! تصور کنید یک افسر نظامی آمریکا قصد دارد از ایالت نوادا به خانه اش در فلوریدا برسد اما فقط 5 دقیقه وقت دارد! پس چه کار میکند؟ تله پورت در منطقه 51!

دورنوردی
دورنوردی

البته که تمام این ادعاهای بالا به احتمال 99% کاملا غلط و افسانه هستند، اما این که در پایگاه نظامی منطقه 51 واقعا چه چیزی در حال رخ دادن است حتی برای مردم لس آنجلس که نزدیک این پایگاه هستند نیز مبهم است. در واقع دولت آمریکا اطلاعات منطقه 51 را حتی به شرکت گوگل مپس نیز تسلیم نکرده. اما باز هم میتوان با جستجوی دریاچه گروم (گروم لیک - groom lake) جای درست این منطقه را روی زمین متوجه شد. (گوگل مپس نقشه های هوایی را توسط عکسبرداری با ماهواره ها از سراسر جهان به کاربر عادی ارائه میدهد.)

منطقه 51
منطقه 51

شهریور 98 بود که در فیسبوک به طور ناشناس از مردم خواسته شد که روبروی این پایگاه تجمع کنند تا بلاخره از اسرارش سر در بیاورند و تقریبا 1 و نیم میلیون نفر نیز قبول کردند! اما نیرو هوایی آمریکا با جدیت تمام از مردم خواست که از این عمل صرف نظر کنند. البته که مردم منصرف شدند، اما در زیر نقشه حرکتشان را میبینیم:

منطقه 51
منطقه 51

شما فکر میکنید در منطقه 51 چه خبر است؟

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «منطقه 51 و رازهای مربوط به آن چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره منطقه 51 و رازهای مربوط به آن چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.