زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیوگرافی آرش استیلاف

بیوگرافی آرش استیلاف

آرش استیلاف مجری ایرانی تلویزیون چین است و در چین محبوبیت زیادی دارد او تا مقطع دکترا تحصیل کرده و استاد دانشگاه نیز می باشد.
نام و نام خانوادگی آرش استیلاف
تاریخ تولد 7 شهریور 1367
محل تولد تهران
محل زندگی چین
ملیت ایرانی
حرفه مجری، کمدین، بازیگر
وضعیت تاهل مجرد
مدرک تحصیلی
دکترای کارگردانی و مدیریت رسانه

آرش استیلاف مجری ایرانی در چین می باشد. او با بسیاری از هنرمندان ایرانی، چینی و کره ای روابط دوستانه ای دارد. وی در تلویزیون چین معروف به هوا بوبو (Hua bobo) می باشد. برای اینکه بیشتر با او آشنا شوید با آسمونی همراه باشید و بیوگرافی آرش استیلاف و تصاویر گردآوری شده از او را در ادامه ببینید.

آشنایی با آرش استیلاف

آرش استیلاف
آرش استیلاف

آرش استیلاف 7 شهریور  ماه 1367 در رشت به دنیا آمد. مادرش اصالتاً شمالی است. پدر آرش از واردکنندگان چین بوده به همین دلیل بعد از مدتی رفت و آمد به چین، آرش در سن 17 سالگی برای شروع تجارت به چین رفت. آرش در همان جا تحصیل کرد و در مراسمی که دانشگاه گرفته بود به عنوان مجری افتخاری تصمیم به اجرا می گیرد و در این مراسم به زیباترین شکل نقش پیدا کرد. بعد از اجرای این مراسم او پیشنهادات بسیار زیادی را از تهیه کنندگان برای اجرا در شبکه های مختلف چینی را دریافت کرده است.

او مجری، بازیگر، خواننده، کمدین و استاد دانشگاه در کشور چین است. ارش استیلاف تحصیل کرده دکترای فیلمسازی در دانشگاه بین المللی شانگهای می باشد. وی همچنین کارشناسی مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد گویندگی و مجری گری تلویزیون را دارد. به گفته خودش در دوران کودکی بزرگترین آرزویش سفر و زندگی در چین بود. او یک برادر و یک خواهر دارد؛ برادر بزرگ او نیز سالها قبل در چین زندگی میکرد. سال 2009 میلادی، آرزوی آرش به حقیقت پیوست. او موفق شد با ورود به دانشگاه تربیت معلم هوا دونگ شانگهای در رشته‌ های زبان چینی و تجارت بین‌ الملل تحصیلات خود را ادامه دهد.

زندگی حرفه ای آرش استیلاف

آرش همیشه آرزو داشت روزی به اولین مجری ایرانی در تلویزیون چین تبدیل شود و او با کوشش‌ و پشتکار خود توانست به این آرزو جامه حقیقت بپوشاند و به عنوان مجری دو زبانه در تلویزیون شانگهای مشغول به کار شود. آرش به غیر از مجری‌ گری در بسیاری از سریال‌ ها و فیلم‌ ها و برنامه‌ های تلویزیونی چین هم حضور دارد و مابین مردم چین بسیار محبوب شده است. بر اساس آمار شمار مخاطبان تلویزیون‌ های چینی از یک میلیارد و 250 میلیون نفر فراتر رفت و رتبه اول را در جهان دارد. بازار تلویزیون چین با توجه به این ظرفیت عظیم، روز به روز چهره‌ های بیشتری را به خود جذب می‌ کند که هر چند رنگ پوست، هویت و دین‌ آنها متفاوت است اما همگی از محبوبیت و جذابیت یکسانی برخوردار هستند.
آرش استیلاف با فن بیان خود به زبان های چینی، روسی، کره ای و .. توانست لبخند بر لبان بسیاری از تماشاچیان بیاورد. او با برنامه های جذاب خود در تلویزیون چین توانست حتی فرهنگ ایرانی را به مهمانان و همکاران خارجی خود بشناساند. او سوغاتی های استان های مختلف ایران را و حتی پوشش این شهرها را در برنامه آورده و آنرا معرفی کرده است. آرش یکی از سفیران فرهنگی مهم کشورمان در چین است که در این کار بطور حتم موفق شده است. آرش استیلاف در سریال نمایش خانگی ساخت ایران 2 هم بازی کرده است.

سریال “ساخت ایران” از اولین سریال‌های شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. این فیلم در کشورهای ایران، لبنان و چین فیلمبرداری شده‌ و در فصل دوم آن آرش استیلاف در کنار بازیگرانی مشهوری همچون محمدرضا گلزار و امین حیایی به ایفای نقش پرداخته است.

حقایق و حواشی

آرش استیلاف در ترکیه
تیپ آرش استیلاف در ترکیه

آرش در اولین ماه سال 2022 یک عمل جراحی را در دوبی انجام داد که علت آن را اعلام نکرد و فقط در صفحه شخصی خود اعلام کرد: «میرم برای یک عمل جراحی????التماس دعا ????گر نگه دار من آن است که من میدانم، شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد».

در طی سال های اخیر شایعاتی در مورد مهاجرت این هنرمند به وجود آمد که او این شایعات را تکذیب کرد و گفته است که تنها برای سفر های کاری به چین رفت و آمد دارد.
از طرز حرف زدن تا نوع لباس پوشیدن های آرش که شاید برای خیلی از ایرانی ها جالب نباشد. مثلا پوشیدن لباس های ست به رنگ صورتی و … اما همه اینها نشات از ذهن آزاد و خلاق آرش می آید، ذهنی که سعی می کند از محدودیت ها فرار کند و آزادانه زندگی کند همان چیزی که خیلی ها ته ذهنشان میخواهند به آن برسند اما محدودیت های ذهنی و شرایط اجتماعی آنها این اجازه را به آنها نمی دهد.همه از ترس قضاوت شدن تمام خواسته های ذهنی جذاب خود را کنار می گذارند!

آرش یکی از ثروتمندترین مجریان برنامه‌های تلویزیونی است. همچنین در فهرست نخبگان مجری برنامه های تلویزیونی قرار دارد بر اساس تجزیه و تحلیلی که در ویکی پدیا، Fobes و Business Insider انجام داده شده است، دارایی خالص وی تقریبا یک و نیم میلیون دلار است البته این مبلغ تایید نشده میباشد و منبع رسمی این مبلغ را تایید نکرده است.

جایگاه حرفه ای

آرش استیلاف علاوه‌بر مجریگری و بازیگری در برنامه‌ها و سریال‌های چینی، به کار خوانندگی نیز می‌پردازد. او همچنین به عنوان پل ارتباطى فرهنگى دو كشور ایران و چین همیشه در مراسم‌های مقامات رسمی و هنری ایرانی در چین حضور دارد.

راه های ارتباطی

تصاویر آرش استیلاف 

آرش استیلاف

آرش استیلاف

آرش استیلاف با همکاران خارجی خود در چین
آرش استیلاف با همکاران خارجی خود در چین
آرش استیلاف در استودیوی تلویزیون چین
آرش استیلاف در استودیوی تلویزیون چین
آرش استیلاف، مهتاب کرامتی و مصطفی زمانی در جشنواره فیلم چین 
آرش استیلاف، مهتاب کرامتی و مصطفی زمانی در جشنواره فیلم چین 
آرش استیلاف و محمدرضا گلزار
آرش استیلاف و محمدرضا گلزار
آرش استیلاف با بهاره کیان افشار
آرش استیلاف با بهاره کیان افشار
آرش استیلاف با بهرام رادان در جشنواره سینمایی چین
آرش استیلاف با بهرام رادان در جشنواره سینمایی چین

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی آرش استیلاف» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی آرش استیلاف فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.