زمان مطالعه: 2 دقیقه
فواید هسته زرد آلو ( از تقویت مغز تا مبارزه با سرطان )

فواید هسته زرد آلو ( از تقویت مغز تا مبارزه با سرطان )

همه ما تا حدودی با فواید هسته زرد آلو آشنا هستیم ولی آیا واقعا باعث تقویت مغز و مبارزه با سرطان می شود ؟ در ادامه خواهیم فهمید .
میوه‌های محبوب تابستانی است که که نه تنها گوشت آن فواید سلامت مختلف را ارائه می‌کند، بلکه مغز هسته این میوه نیز که شبیه به بادام به نظر می‌رسد نیز می‌تواند برای سلامت انسان مفید باشد. دکتر هلث بنفیتس نوشت: یکی از فوایدی که برای مصرف مغز هسته زردآلو عنوان می‌شود کمک به درمان سرطان است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. فواید مغز هسته زردآلو برای درمان سرطان از مواد مغذی موجود در آن مانند اسیدهای چرب، ویتامین E و مواد معدنی سرچشمه می‌گیرد.

فواید هسه زرد آلو
فواید هسه زرد آلو
فواید هسه زرد آلو

منبع آنتی‌اکسیدان

مغز هسته زردآلو حاوی ویتامین E است که این ماده مغذی به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی نیز شناخته می‌شود. در میان عوامل مسبب سرطان، رادیکال‌های آزاد از گزینه‌های اصلی محسوب می‌شوند. ویتامین E موجود در مغز هسته زردآلو می‌تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با رادیکال‌های آزاد مقابله کند.

مهار سلول‌های سرطانی

مغز هسته زردآلو حاوی ترکیبی به نام آمیگدالین (به نام‌های لائتریل و ویتامین B17 نیز شناخته می‌شود) است. این ماده در مغز هسته میوه‌های دیگر مانند سیب و پشن فروت نیز یافت می‌شود. آمیگدالین ممکن است ترکیبی کشنده برای سلول‌های سرطانی باشد و به مهار رشد سلول‌های سرطانی کمک کند.

تقویت سطوح انرژی

کربوهیدرات و پروتئین منابع اصلی انرژی برای بدن انسان هستند. مغز هسته زردآلو می‌تواند به تقویت سطوح انرژی بیماران مبتلا به سرطان کمک کند زیرا حاوی کربوهیدرات و پروتئین است. افزون بر این، اسیدهای چرب امگا -3 در مغز هسته زردآلو وجود دارند.

بهبود سلامت و حس تندرستی

مغز هسته زردآلو حاوی لائتریل است. این ماده ممکن است به درمان سرطان کمک کند زیرا سلامت و حس تندرستی را در بیماران مبتلا به این بیماری بهبود می بخشد. با وجود اینکه مطالعات بیشتری لازم است تا اثرات این ترکیب اثبات شود اما بسیاری از پزشکان طب جایگزین از این ماده برای افزایش ایمنی استفاده می‌کنند.

تقویت سیستم ایمنی

افراد مبتلا به سرطان از سیستم ایمنی قوی برخوردار نیستند. استفاده از مغز هسته زردآلو می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند زیرا همان گونه که پیشتر اشاره شد، حاوی ترکیبات ویژه‌ای است که ممکن است گسترش بیماری را از طریق نابودی سلول‌های مضر، از جمله سلول‌های سرطانی کند سازد.

فواید هسه زرد آلو
فواید هسه زرد آلو
فواید هسه زرد آلو

تسکین درد

برخی پژوهش‌ها نشان داده‌اند که مصرف مغز هسته زردآلو ممکن است برای مقابله با سرطان مؤثر نباشد. با این وجود، گزینه‌ای مؤثر برای کاهش درد ناشی از التهاب در سرطان محسوب می‌شود. همچنین، مغز هسته زردآلو ممکن است در کاهش تورم و اندازه تومور مؤثر عمل کند.

 سرماخوردگی و آنفولانزا

اگه مایل به افزایش قدرت ایمنی بدن خود هستید، هسته زردآلو را به طور منظم مصرف کنید، هسته زردآلو می تواند باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا شود.

 داروی مقوی غرایز جنسی

خواص هسته زردآلو مانند بادام بوده و برای افزایش غرایز جنسی مفید است، هسته زردآلو در اروپا به طور سنتی برای افزایش میل غرایز جنسی شهرت دارد.
نظر خود را درباره «فواید هسته زرد آلو ( از تقویت مغز تا مبارزه با سرطان )» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فواید هسته زرد آلو ( از تقویت مغز تا مبارزه با سرطان ) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.