زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بزرگ عطر سیب

نمایشگاه بزرگ عطر سیب

در پی انتشار گزارشی با عنوان"پاپس‌کشیدن شهرداری از کمک به هیئت‌های مذهبی و علاقه مدیریت شهری به کنسرت‌های...

در پی انتشار گزارشی با عنوان"پاپس‌کشیدن شهرداری از کمک به هیئت‌های مذهبی و علاقه مدیریت شهری به کنسرت‌های خیابانی در تاریخ 7 شهریور در خبرگزاری تسنیم، ولی‌الله شجاع پوریان معاونت اجتماعی شهرداری تهران از برپایی شانزدهمین نمایشگاه بزرگ عطر سیب در بوستان ولایت خبر داد.

شانزدهمین نمایشگاه بزرگ عطر سیب برگزار می‌شود
شانزدهمین نمایشگاه بزرگ عطر سیب برگزار می‌شود

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد:نمایشگاه عطر سیب از 17 الی 22شهریور در بوستان ولایت برگزار می شود و هدف از نمایشگاه عطر سیب حمایت از فرهنگ‌ عاشورا و حمایت از هیات های مذهبی است و به صورت متمرکز تجهیزات در اختیار هیات ها قرار خواهد گرفت.

در حالی معاون شهردار تهران از برگزاری نمایشگاه عطر سیب در دوره شانزدهم خبر داده که هنوز فرایند توزیع اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی اعلام نشده است.

نظر خود را درباره «نمایشگاه بزرگ عطر سیب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بزرگ عطر سیب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.