زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی آنتونی مارسیال

بیوگرافی آنتونی مارسیال

آنتونی مارسیال، مهاجم باکیفیتی که بی کیفیت شد!
نام و نام خانوادگی آنتونی مارسیال (Anthony Martial)
تاریخ تولد 5 دسامبر 1995
محل تولد مَسی - فرانسه
حرفه بازیکن فوتبال
پست مهاجم

 

درباره آنتونی مارسیال

آنتونی جردن مارسیال بازیکنی با سابقه است که تجربه نایب قهرمانی یورو 2016 همراه تیم ملی فرانسه و همچنین تجربه حضور در تمامی رده‌های سنی فوتبال این کشور را دارد. آنتونی مارسیال پله‌پله تمام رده‌های سنی را در تیم‌هایش طی کرده است. او از لیون ب به تیم اصلی لیون رفت و بعد هم از موناکو ب، راهی تیم اصلی موناکو شد تا بالاخره سال 2015 به منچستریونایتد رسید.

آنتونی مارسیال
آنتونی مارسیال

حضور آنتونی مارسیال در تیم ملی فرانسه

در همین دوران، آنتونی مارسیال بارها برای آبی‌ها در تیم ملی فرانسه بازی کرد. از سال 2010 به مدت یک سال در 17 مسابقه برای زیر 16 ساله‌های فرانسه بازی کرد و 9 گل زد. سال بعد هم 9 گل در 13 بازی به ثمر رساند اما این بار در تیم زیر 17 ساله‌های فرانسه.

چهار بازی و سه گل، آمار او در تیم زیر 18 ساله‌های فرانسه بود و سال 2013 هم نوبت به بازی در تیم زیر 19 ساله‌های خروس‌ها رسید. بعد از آن هم دو سال بازی در تیم زیر 21 سال فرانسه و سرانجام از سال 2015، حضور در تیم ملی بزرگسالان فرانسه.

آنتونی مارسیال
آنتونی مارسیال

حضور آنتونی مارسیال در تیم منچستر یونایند

برای یک بازیکن 20 ساله، 50 میلیون یورو قیمت بالایی بود که شیاطین سرخ حاضر شدند هزینه کنند. آن هم با آپشن‌هایی که مجموع آن‌ها می‌توانست قیمت مارسیال را تا 80 میلیون یورو بالا ببرد. قرار شد شیاطین سرخ به ازای هر بار آقای گلی این بازیکن، پنج میلیون یورو به باشگاه سابق او، موناکو، بدهند و از طرف دیگر، اگر مارسیال می‌توانست عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس را از آن خودش کند، 10 میلیون یوروی دیگر باید به موناکو پرداخت می‌شد. البته اگر عنوان پسر طلایی هم به مارسیال می‌رسید، پنج میلیون یوروی اضافی دیگر نیز به موناکو تعلق می‌گرفت.

با این حال، این مبالغ اضافی هرگز به مارسیال نرسید و روزهای تلخی در یونایتد در انتظار او بود. ابتدا همسرش از او جدا شد و مدعی شد توجه زیادی که در فوتبال انگلیس به فوتبالیست‌ها می‌شود، آن‌ها را وارد یک دنیای دیگر می‌کند و همین باعث شده که زندگی‌شان از هم بپاشد. هر چند که مارسیال هرگز این صحبت‌ها را نپذیرفت.

آنتونی مارسیال
آنتونی مارسیال

بعد از آن، مارسیال جام جهانی 2018 را از دست داد و در لیست دیدیه‌ دشان قرار نگرفت. شاید بزرگ‌ترین بدشانسی مارسیال این بود که نتوانست مدت زیادی با لوییس فن خال کار کند. مربی هلندی که به نظر این مهاجم فرانسوی، کمک زیادی به او کرده بود و با بررسی دقیق نقاط ضعف او، در تقویت او تأثیرگذار بود. در حال حاضر، آمار آنتونی مارسیال نشان می‌دهد که یا او دیگر کیفیت گذشته را ندارد یا این که سولسشر مربی یونایتد، نمی‌تواند به خوبی از او استفاده کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی آنتونی مارسیال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی آنتونی مارسیال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.