زمان مطالعه: 3 دقیقه
اهمیت نصب دوربین مدار بسته

اهمیت نصب دوربین مدار بسته

در گذشته های دور سیستم امنیتی هوشمندی وجود نداشت و اهمیت امنیت بیشتر مربوط به قشر بالای جامعه میشد، تنها...

در گذشته های دور سیستم امنیتی هوشمندی وجود نداشت و اهمیت امنیت بیشتر مربوط به قشر بالای جامعه میشد، تنها گزینه ایشان نیز استفاده از نیروی انسانی به تعداد زیاد برای محافظت از دارایی های فردی بود اما امروزه و با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی دیگر امنیت از یک بحث تجملی که فقط بخش خاصی از جامعه به دنبال آن بودند به یک کالای عمومی و همه گیر تبدیل شده است.

اهمیت نصب دوربین مدار بسته
اهمیت نصب دوربین مدار بسته

یکی از بهترین گزینه های شما برای تامین امنیت مکان مورد نظرتان دوربین مدار بسته است، شما میتوانید با هر میزان بودجه اقدام به تهیه و نصب دوربین مدار بسته نمایند و تا حد زیادی از امنیت محل مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید.

یکی دیگر از بحث هایی که باید مد نظرتان باشد انتخاب بهترین گزینه از بین شرکت های مشغول در حوزه فروش دوربین مدار بسته است، با توجه به فراوانی این شرکت ها باید دقت زیادی در انتخاب خود نمایید، نکات مهم در هنگام انتخاب شرکت دوربین مدار بسته عبارتند از: کیفیت نصب، تیم نصب قوی و متخصص، رزومه قوی شرکت مورد نظر، میزان ضمانت و خدمات پس از فروش و در نهایت ارائه بهترین دوربین مدار بسته با توجه به بودجه شما.

 

معیار های انتخاب شرکت دوربین مدار بسته:

• دارا بودن تمامی مجوز های لازم که تمامی مجوز ها قابل استعلام باشد • بر روی محصولات ضمانت های لازم و گارانتی معتبر ارائه دهد • رزومه قوی و قابل استناد، شما میتوانید از شرکت درخواست رزومه و آدرس پروژه های قبلی شرکت را بدهید تا نمونه پروژه های هر شرکت را بررسی نمایید. • تجربه و سابقه کافی در زمینه نصب دوربین مدار بسته را داشته باشد، شرکت الکامپ با بیش از 15 سال سابقه و بالغ بر 3000 پروژه موفق قطعا میتواند اعتماد شما را جلب کند. • تمامی مراحل از مشاوره و فروش تا نصب و پشتیبانی توسط شرکت انجام شود و به شخص یا شرکت دیگر واگذار نگردد، قطعا مهمترین المان در انتخاب شرکت مورد نظرتان باید همین مورد باشد زیرا تنها دلیلی که یک سیستم مدار بسته خوب اجرا میشود یکپارچه بودن اجرای آن است، یعنی تمامی مراحل از ابتدا تا انتهای پروژه توسط متخصصین همان شرکت انجام شود تا هم سیستم امنیتی شما به خوبی نصب شود و هم به درستی عمل کند و در نهایت ضمانتیکه بر روی محصول داده میشود درست اجرا شود و شاهد انتقال مسئولیت به دیگری بعد از تحویل سیستم نباشید، شرکت الکامپ افتخار دارد با تکیه بر متخصصین مجرب خود تمامی پروژه های خود را از 0 تا 100 بطور کامل انجام داده و به مشتریان تحویل نموده است.

amniatcctv
amniatcctv

انتخاب دوربین مدار بسته

با توجه به وجود نیاز های متفاوت در این حوزه، سیستم های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه های مختلف دارای پکیج های مناسبی میباشد و شما میتوانید با توجه به نیاز ها و حساسیت های خود یکی از این پکیج ها را تهیه نمایید:

پکیج طلایی: این پکیج دوربین مدار بسته ها که با برند پلکوتک میباشند پکیج های فوق حرفه ای شرکت میباشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت 5 ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج ها از 2عدد دوربین مدار بسته تا 16 عدد متفاوت میباشد و شما بنا به نیاز خود میتوانید یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

پکیج نقره ای: این پکیج کاملا اقتصادی میباشد و با توجه به اینکه 2 سال ضمانت مشمول آن میشود قیمت کاملا به صرفه ای هم دارد، برند این پکیج UNIMO میباشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت های متفاوتی دارد و شما میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

همچنین شرکت الکامپ جشنواره های مناسبتی مناسبی برای ارائه پکیج های دوربین مدار بسته به خریداران سایت شرکت الکامپ در نظر میگیرد تا بتواند مشتری مداری خود را به شما عزیزان ثابت نماید.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ(الکترو امن پاد) فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

شماره های تماس : 88517900 و 88519200

نظر خود را درباره «اهمیت نصب دوربین مدار بسته» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اهمیت نصب دوربین مدار بسته فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.