زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی امیر علی اکبری

بیوگرافی امیر علی اکبری

نام : امیر نام خانوادگی : علی اکبری سال تولد : 20 آذر 1366 (30 سال)محل تولد : جمال آباد سراب...

نام : امیر

نام خانوادگی : علی اکبری

سال تولد : 20 آذر 1366 محل تولد : جمال آباد سراب (آذربایجان شرقی)

رشته ی ورزشی : کشتی فرنگی ، هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

قد : 1.92 متر

وزن : 119 کیلو گرم

بیوگرافی امیر علی اکبری
بیوگرافی امیر علی اکبری
امیر علی اکبری (متولد 20 آذر سال 1366 در جمال آباد سراب ) ، کشتی گیر و مبارزات هنر های رزمی ترکیبی است . او از سن یازده سالگی به کشتی آزاد روی آورد ولی سه سال بعد به دلیل فرم بدنی و علاقه ی شخصی ، به کشتی فرنگی ملحق شد . وی زیر نظر آقایان ، ناصر نور بخش و  بهروز حضرتی پور به فعالیت خود ادامه داد . او در سال 2010 با غلبه بر رقبا در دسته ی 96 کیلوگرم ، توانست مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان را بدست آورد . این در حالیست ، که در سال 2009 مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را به گردن آویخته  و صاحب مدال برنز مسابقات جهانی نیز شده بود .
amir-aliakbari
amir-aliakbari

حواشی پیرامون امیر علی اکبری

 کشتی فرنگی

امیر علی مردانی در سال 1390 ، بدلیل اتهام مصرف مواد نیروزا به مدت 2 سال از شرکت در هرگونه مسابقات کشتی محروم ماند . ولی این پایان کار نبود ؛ او با تمرینات فراوان و پس از طی 2 سال محرومیت ، به صحنه ی مسابقات کشتی فرنگی سال  2013 مجارستان بازگشت و قهرمان شد ، اما باز هم با اعلام فیلا مبنی بر وجود ماده ی ممنوعه در نمونه خون او ، به صورت مادام العمر از حضور در تمامی مسابقات کشتی محروم شد . وی در خصوص تصمیم اتخاذ شده ی فیلا لب به سخن گشود و تمامی این اتفاقات و اتهامات را پاپوش و شایعه دانست .

بیوگرافی امیر علی اکبری
بیوگرافی امیر علی اکبری

امیر علی اکبری در MMA

یکی از نکته های جالب حضور امیر علی اکبری در مسابقات MMA ، وارد شدن اون به همراه پیشانی بندی با عنوان " یا حیدر کرار " است خود او در این زمینه خود را عاشق امیرالمومنین می داند . وی همچنین در مورد حتک حرمت مبارزان عربستانی  در یکی از مسابقات تلویزیونی ، موضعی جدی گرفت و آنها را به مبارزه دعوت کرد .

amir-aliakbari
amir-aliakbari

رقابت های MMA

بعد از گذشت یک سال از محرومیت وی در رشته ی کشتی فرنگی ، امیر علی اکبری با انتشار پستی در صفحه ی شخصیش در اینستاگرام از پیوستنش  به ورزش هنر های رزمی ترکیبی (MMA) خبر داد . چندی بعد با حضور در مسابقات MMA دوباره به قدرت نمایی پرداخت و حریفان خود را یکی پس از دیگری به شکست وادار کرد . توانایی های امیر علی اکبری به همین جا ختم نشد ، وی توانست در مسابقات مختلف رکورد های شگفت انگیزی از خود بر جای بگذارد . در چارچوب همین رکورد شکنی ها او با غلبه بر حریف آمریکایی خود تنها در 30 ثانیه ، تمامی تماشاگران را در بهت فرو برد . او در سال 2016 در مسابقات گرند پری رایزن شرکت کرد و توانست به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

نظر خود را درباره «بیوگرافی امیر علی اکبری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی امیر علی اکبری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.