بیوگرافی امین بانی - Amin Bani
بیوگرافی امین بانی - Amin Bani
بیوگرافی امین بانی - Amin Bani

از 6 سالگی علاقه اش را به موسیقی نشان دارد، با یک کلیپ کوتاه موبایلی به شهرت رسید اما تا مدت ها فکر می کردند افغانی است ولی حالا در اوج می درخشد.



خانواده

امین بانی در یک خانواده 5 نفری به دنیا آمده است. یک خواهر متولد سال 61 و یک برادر متولد سال 52 دارد، او همواره از حمایت خانواده صحبت می کند و می گوید هنوزم که هنوزه وقتی می خوانم مادرم گریه می کند.



خواهر زاده استاد مشهور

امین خواهرزاده استاد کریم سماوی از خوانندگان قدیمی ایرانی می باشد که صدای دلنشین او باعث ورودشبه خوانندگی شد. می گوید صدای زیبایی که دارد ارثی است.

بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت
بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت

شروع خودآموز

خوانندگی را از سال 1368 وقتی 6 ساله بود با تشویق خانواده و اطرافیان شروع کرد و بصورت خودآموز نیز بعدا نواختن پیتار و پیانو را فرا گرفت. او تاکنون هیچ کلاس آواز و موسیقی نرفته است.



حرفه ای

فعالیت جدی ام را با دوست عزیزم احسان جعفری شروع کردم، ایشان مانند یک برادر مدیریت تمام فعالیت های من را در دست گرفت و حمایتم کرد. در سال 93 با استاد علیرضا افکاری آشنا شدم که مدیریت بخش هنری فعالیتم را برعهده گرفت و در این راه از هیچ کمکی به من دریغ نکرد.

amin-bani
amin-bani

اولین تیتراژ

به کمک دو حامی خود و شرایطی که فراهم شد موزیک اولم بنام پاییز و موزیک دومم بنام ثانیه ها در سال 1394 با استقبال خوبی منتشر شد. موزیک ثانیه ها تیتراژ مسابقه ثانیه ها با اجرای داریوش کاردان از شبکه دوم تلویزیون پخش شد.



امین بانی ایرانی است

اغلب مردم با توجه به چهره متفاوت امین فکر می کنند او از هنرمندان افغانستانی است اما این تغییر چهره به دلیل بیماری مادرزادی او می باشد.

بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت
بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت

بیماری امین بانی

امین بانی مبتلا به بیماری کم خونی تالاسمی ماژور است. در این نوع بیماری بدن دچار کمبود شدید پروتئین بتا در هموگلوبین خون می گردد که برای سلامتی بسیار خطرناک است و فرد مبتلا باید بطور منظم خون دریافت کند .

انتقال خون مکرر در طول عمر منجر به تجمع بیش از حد آهن می شود که باید توسط عامل کمک کننده ای بنام Chelator دفع شود تا از مرگ و نارسایی ارگان ها جلوگیری کند.

amin-bani
amin-bani

شایعه فوت و سرطان

مدتی شایعه سرطان و فوت وی رسانه ای شده بود که همگی شایعه بود و او با وجود بیماری با شادابی کامل به فعالیت های هنری خود می پردازد.



ازدواج

آقای امین بانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت
بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت

علت عدم ارائه آلبوم

وی علت عدم حضور جدی خود و ارائه آلبوم را وجود افراد قدرتمند و مافیا در این حوزه  می داند که با ارئه قراردادهای سنگین و سخت امکان حضور وی را ناممکن ساخته اند.

او در جایی خود را بی سیاست و بی سر زبون معرفی می کنم که باعث شد نتونه حرف بزنه و حق خود را از این هنر بگیرد.

amin-bani
amin-bani

اوج شهرت با شهرزاد

بانی در سال 97 با قطعه زیبای چه کردی در سریال شهرزاد طوفانی به پا کرد، این آهنگ به شدت دیده شد و محبوبیت و شهرت او بیشتر از قبل شد.

نسبت با بهنام بانی

امین بانی اهل اصفهان با بهنام بانی که اهل دامغان سمنان می باشد و هر دو از خوانندگان نوظهور و پرطرفدار هستند هیچ نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند.
نظر خود را درباره «بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی امین بانی، خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.