زمان مطالعه: 3 دقیقه
سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران

سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران

دیجیتال. واژه ای که این روزها بیش از هر زمان دیگری آن را می شنویم و می بینیم که بسیاری از ابزارها و وسایل...

سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران
سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران

دیجیتال. واژه ای که این روزها بیش از هر زمان دیگری آن را می شنویم و می بینیم که بسیاری از ابزارها و وسایل امروزه به صورت دیجیتالی کار می کنند. بسیاری از همین ابزارها برای ما آشنا هستند و بسیاری دیگر ناآشنا. صنعت چاپ نیز در سالیان اخیر از تکنولوژی عقب نمانده و توانسته خود را بروز کند. اگر کمی با دقت بیشتری به اطراف نگاه کنیم یا اگر با کار چاپ ارتباط هستیم می بینیم که اصطلاحاتی از قبیل چاپ دیجیتال، دستگاه چاپ دیجیتال، چاپ کاتالوگ، چاپ دیجیتال کارت ویزیت، چاپ آنلاین کاتالوگ، چاپ فتوبوک، چاپ آلبوم دیجیتال، چاپ عکس آنلاین و بسیاری دیگر این روزها بیش از هر زمان دیگری به کار می رود. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی متفاوت به اصطلاحاتی مانند چاپ دیجیتال، چاپ کاتالوگ و چاپ آلبوم دیجیتال داشته باشیم.

چاپ دیجیتال الوچاپ

چاپ دیجیتال در واقع همان ارتباط دستگاه چاپ با سیستم کامپیوتری است تا به وسیله این سیستم کامپیوتری اطلاعات به نسخه چاپی تبدیل شود. چاپ دیجیتال خود به گونه های مختلف طبقه بندی می شود که از جمله آن می توان به روش جوهرافشان، چاپ لیزری، الکتروفتوگرافی، حرارتی، دیجیتال نوری و ... تقسیم بندی می شود.

آشنایی با هرکدام از این روش ها مقالات جدایی می طلبد که از موضوع مقاله ما خارج است. اما مرسوم ترین روش چاپ در کشور روش جوهرافشان است. شاید روش کار این نوع را ندانید اما حتما از خروجی آن استفاده کرده اید. بسیاری از پرینترهای حال حاضر با استفاده از این روش اطلاعات را به چاپ می رسانند. البته چاپگرها یا پرینترهای رومیزی بخشی از این روش است و ابعاد برخی پرینترهای صنعتی که از این روش استفاده می کنند گاهی اوقات تا پنج متر نیز می رسد.

روش کار در این پرینترها به این صورت است که اطلاعات را توسط مرکب های مایع روی کاغذ می پاشد و تنها دو حالت صفر و یک و یا بپاش و نپاش دارد. مزیت روش جوهرافشان در چاپ دیجیتال این است که فرم ساده ای برای اجرا دارد و حساسیت زیادی روی نوع و جنس کاغذ ندارد. به این صورت که روی هر نوع کاغذی به راحتی کار چاپ را انجام می دهد. البته دو عیب بزرگ این روش هم یکی سرعت پایین چاپ و دیگری چک پی در پی جوهر این پرینتر است.

alochap
alochap



چاپ کاتالوگ الوچاپ

یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات کاتالوگ است و بسیاری از صاحبان کسب و کارها به دنبال این نوع از چاپ هستند. کاربرد این ابزار تبلیغاتی فقط به همین ختم نمی شود. هر واحد کسب و کاری می تواند با استفاده از چاپ کاتالوگ خدمات خود را در هر زمینه ای معرفی کند. فراموش نکنید که شما با استفاده از چاپ آنالوگ می توانید خدمات کسب و کار خود را نیز معرفی کنید. پس از کاتالوگ در حوزه تبلیغات شما می توانید از ابزارهای دیگری که در این زمینه فعال هستند مانند بروشور و تراکت نیز استفاده کنید، اما کاتالوگ ماهیتی دارد که هیچ کدام از انواع تبلیغات نمی تواند با آن برابری کند. لابد می پرسید چرا؟ هنگامی که شما یک تراکت را به مشتری خود می دهید در واقع تنها بخش کوچکی از فعالیت ها و توانایی های خود را بیان کرده اید. در بروشور این اطلاعات کمی گسترش می یابد اما بازهم به گستردگی و جامعی یک کاتالوگ نخواهد بود. پس این را بدانید با چاپ کاتالوگ می توانید تمام خدماتی که شما قرار است آنرا به مشتریان خود ارائه دهید را در یک پک به صورت کامل عرضه می کنید و علاوه بر اینها مشتریان شما نیز دیدگاهشان نسبت به شما عوض خواهد شد.

چاپ آلبوم دیجیتال الوچاپ

سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران
سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران

چاپ آلبوم دیجیتال یکی دیگر از ابزارها و امکاناتی است که در حوزه دیجیتال طرفداران بسیاری دارد. کافی است شما در مرورگر خود واژه «چاپ آلبوم دیجیتال» را جستجو کرده و به تعدادی از لینک های آن رجوع کنید. خواهید دید که مراکز مختلف چاپی با انواع و اقسام امکانات، تخفیفات و استفاده از ابزارهای روز سعی در جلب رضایت شما دارند. آلبوم های دیجیتال جزو لاینفک مجالس شده است و بسیاری از زوج های جوان به دنبال چاپ این نوع آلبوم برای ثبت خاطرات مجالس خود هستند و به خاطر آن حاضر به هزینه های بسیار زیاد می باشند. اما علاوه برآن شرکت ها نیز می توانند از این تکنولوژی برای ثبت رویدادهای مهم، چاپ و ارائه آن به مشتریان دیگر استفاده کنند. البته یک آلبوم دیجیتال مراحل مختلفی را پشت سر می گذارد تا به مرحله چاپ برسد که از جمله آن می توان به عکاسی، روتوش و ادیت عکس ها و در نهایت چاپ آلبوم دیجیتال اشاره کرد.

تمام آنچه گفته شد تنها بخش کوچکی از آن چیزی است که در صنعت چاپ اتفاق می افتد. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله اطلاعات مناسبی را برای شما بازگو کرده باشیم.
نظر خود را درباره «سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سفارش چاپ آنلاین، معرفی یکی از بهترین چاپخانه های تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.