زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی علیرضا منصوریان

بیوگرافی علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال است که خود او نیز از پیشکسوتان تیم استقلال است. اگر می خواهید با علیرضا...

علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم استقلال است که خود او نیز از پیشکسوتان تیم استقلال است. اگر می خواهید با علیرضا منصوریان بیشتر آشنا شوید این مقاله آسمونی را تا انتها مطالعه نمایید چرا که بیوگرافی علیرضا منصوریان را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

درباره علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان متولد 11 آذر 1350 فوتبال را به صورت رسمی و از سال 1366 در تیم بنیاد شهید تهران آغاز کرد و بعد از 2 فصل بازی در این تیم برای گذراندن خدمت سربازی در سال 1370 به تیم فجر سپاه تهران پیوست. پس از پایان خدمت سربازی و به دلیل درخشش در تیم فجر سپاه، در سال 1372 راهی تیم تازه‌تأسیس و متمول پارس خودرو شد. بازیکن سابق تیم فوتبال باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی تیم ملی زیر 22 سال و آنالیزور تیم ملی فوتبال بود. وی در تاریخ 11 خرداد 1395 به عنوان سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران و جانشین پرویز مظلومی انتخاب شد.

وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پارس خودرو، استقلال تهران، اشکودا یونان، آپولون اسمیرنیس و سن پائولی بازی کرده است.

وی سرانجام در 27 خرداد 1387 پس از بازی پایانی و قهرمانی در جام حذفی به همراه تیم استقلال، از دنیای بازی در فوتبال کناره‌گیری کرد. لقب او در میان هواداران استقلال «علی منصور» است.

alireza-mansourian
alireza-mansourian

آکادمی فوتبال استقلال

منصوریان پس از کناره‌گیری از بازی، از سوی علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه، به‌عنوان رئیس آکادمی فوتبال باشگاه استقلال منصوب شد. در بهمن ماه 1387 پس از بازی تیم فوتبال زنان استقلال با تیم نوجوانان این باشگاه که زیر نظر آکادمی اداره می‌شود، از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به پنج میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد. در پی این ماجرا تیم فوتبال زنان استقلال منحل شد.

مربی گری در تیم ملی

منصوریان در سال 2011 همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا 2011 اعزام شد که در آنجا وی به‌عنوان دستیار افشین قطبی اجرای مسئولیت می‌کرد. همچنین، پس از جدایی افشین قطبی از تیم ملی فوتبال ایران او به عنوان سرمربی تیم ملی در مقابل تیم ملی فوتبال روسیه حاضر شد که در آن دیدار تیم ملی فوتبال ایران توانست با نتیجهٔ 1–0 تیم ملی فوتبال روسیه را شکست دهد.

امین حاج محمدی بازیکن نفت تهران در رابطه با تیم ملی امید در زمان مربیگری او گفته است: ما 3 سال در تیم امید با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی بودیم و حتی با تیم‌های اروپایی هم بازی کردیم امّا یک باخت نداشتیم.

بیوگرافی سرمربی استقلال ، علیرضا منصوریان
بیوگرافی سرمربی استقلال ، علیرضا منصوریان

alireza-mansourian
alireza-mansourian

بیوگرافی سرمربی استقلال ، علیرضا منصوریان
بیوگرافی سرمربی استقلال ، علیرضا منصوریان

نظر خود را درباره «بیوگرافی علیرضا منصوریان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی علیرضا منصوریان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.