زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل های پنج ستاره و خاص مشهد

هتل های پنج ستاره و خاص مشهد

مشهد یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود که سالیانه میزبان مسافران زیادی از سرتاسر کشور است.از هتل‌های پنج ستاره مشهد می‌توان به هتل قصر

مشهد یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود که سالیانه میزبان مسافران زیادی از سرتاسر کشور است. مسافران علاوه‌بر زیارت امام رضا (ع) می‌توانند از مکان‌های تاریخی و تفریحی بازدید کنند و سفری به‌یادماندنی را رقم بزنند. بسیاری از مردم در سفر به مشهد دوست دارند در بهترین هتل‌های آن و با بهترین امکانات اقامت داشته باشند. از هتل‌های پنج ستاره مشهد می‌توان به هتل قصر طلایی مشهد، هتل پردیسان مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل قصرالضیافه، هتل الماس مشهد و... اشاره کرد. اگر قصد اقامت در بهترین هتل‌های مشهد را داشتید با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را بیشتر با آن‌ها آشنا کنیم.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه سال  1385 در قسمت شرقی حرم مطهر ساخته شده است. این هتل سه طبقه و 57 اتاق دارد که اتاق‌های آن شامل امکانات عالی با استانداردهای روز دنیا هستند. این هتل کادری مجرب و آماده خدمت‌رسانی نیز دارد. هتل قصرالضیافه با 155 تخت، ظرفیت 150 نفر لابی، ظرفیت پارگنیگ 150 خودرویی و اینترت رایگان در لابی جز هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد به‌حساب می‌آید.

موقعیت مکانی هتل قصرالضیافه

هتل قصرالضیافه تا باب‌الجواد 916 متر فاصله دارد که این مسافت را می‌توانید با 10 دقیقه پیاده‌روی طی کنید. همچنین این هتل با مکان‌های مهمی مانند بازار رضا، پایانه مسافربری راه ابریشم و مسجد گوهرشاد به ترتیب یک کیلومتر، هشت کیلومتر و 658 متر فاصله دارد که این مسافت‌های کوتاه از ویژگی‌های مثبت هتل قصرالضیافه محسوب می‌شوند. اگر دوست دارید هتل شما به حرم مطهر نزدیک‌تر باشد، می‌توانید در هتل درویشی مشهد اقامت داشته باشید.

هتل های پنج ستاره و خاص مشهد
هتل های پنج ستاره و خاص مشهد

امکانات هتل قصرالضیافه

ساختمان این هتل امکاناتی از قبیل آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، ترانسفر، خدمات تشریفات ویژه، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، شبکه اختصاصی برای پخش فیلم و... دارد که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به روم سرویس، آباژور، صبحانه، تلویزیون، میز تحریر، بالکن، چای‌ساز، مبلمان، دراور، اینترنت در اتاق، کمد لباس، سیستم اطفا حریق، آب رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات در اتاق، سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد. رستوران هتل قصرالضیافه با ظرفیت 100 نفری و منوی غذای ایرانی لذیذ میزبان مسافران است. پارکنیگ این هتل می‌تواند 30 خودرو را در خود جای دهد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یکی از هتل‌های پنج ستاره پایتخت معنوی ایران یعنی مشهد است که در منطقه خوش آب‌‍وهوای شهر قرار دارد. این هتل با برخورداری از فضای سبزی کم‌نظیر دور از هرگونه آلودگی جوی، صوتی و ترافیکی در سال 1380 ساخته شد. هتل پردیسان به‌دلیل فضای سبز زیبا و جذاب خود توانسته زائران زیادی را به خود جلب کند.

موقعیت مکانی هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد در بزرگراه کلانتری جنب صدا و سیما واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم 12 کیلومتر بوده و حتما باید از وسایل حمل‌ونقل شهری برای رسیدن به آن استفاده کنید. همچنین فاصله هتل پردیسان از فرودگاه بین‌المللی و راه‌آهن 14 کیلومتر اندازه‌گیری شده است. هتل پردیسیان در منطقه‌ای از شهر قرار گرفته که دسترسی آسان برای رفتن به اماکن مهم مشهد را فراهم می‌آورد. اگر دوست دارید از هتل‌های نزدیک‌تر به حرم استفاده کنید، حتما به هتل‌ الماس مشهد و هتل قصر طلایی مشهد سر بزنید.

alibaba-ir
alibaba-ir

امکانات هتل پردیسیان

در هتل پردیسان امکاناتی مانند مرکز خرید، فروشگاه، زنگ هشدار، تلویزیون در لابی، ترانسفر رفت با هزینه، کافی‌شاپ، آسانسور، تاکسی سرویس، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، پله اضطراری و... وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن بهره ببرند. اگر قصد استفاده از امکانات دیگری را دارید، می‌توانید هتل الماس نوین مشهد را برای اقامت انتخاب کنید.

از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به روم سرویس، مبلمان، رخت آویز، شبکه اختصاصی پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، صبحانه، آباژور، مینی‌بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق در اتاق، میز تحریر، یخچال، چای‌ساز، پاور سوئیچ، لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، حوله، سشوار، خمیردندان و مسواک، بالکن و... اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که برخی از واحدها بالکن دارند.

در این مطلب دو مورد از بهترین هتل‌های مشهد را برای شما معرفی کردیم. هتل‌های پنج ستاره مشهد در این دو خلاصه نمی‌شوند و اقامتگاه‌های خوب و با کیفیتی نظیر هتل درویشی مشهد، هتل الماس مشهد، هتل قصر طلایی مشهد، کیانا و... در این شهر واقع شده‌اند. مشهد به لطف امام رضا و حرمش در این چند ساله توانسته قطب گردشگری ایران شود. یکی از بهترین روش‌ها برای رزرو هتل‌های پنج ستاره مشهد مراجعه به سایت علی بابا است. برای رزرو هتل‌های پنج ستاره دیگر مثل مدینه الرضا، هما یک و دو، سی‌نور و سایر هتل‌های باکیفیت کافی است به این سایت مراجعه کرده و مراحل لازم برای رزرو هتل موردنظر خود را طی کنید. اگر تجربه اقامت در هتل‌های معرفی شده را دارید، نظرات خود را درباره این دو هتل با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هتل های پنج ستاره و خاص مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هتل های پنج ستاره و خاص مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.