زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی سایت علی بابا

معرفی سایت علی بابا

در این بخش با سایت علی بابا آشنا خواهیم شد.

سایت علی بابا مکانی مناسب برای خرید در حجم های بالا میباشد که سعی کرده است مکانی امن را برای ایجاد ارتباط بین کلی فروشان ، تامین کنندگان ، تولید کنندگان و صاحبان صنایع با خریداران در سرتاسر جهان را ایجاد کرده باشد. با آسمونی همراه باشید.

تاریخچه سایت علی بابا

شرکت علی‌بابا یک شرکت تجارت الکترونیکی چینی می باشد با مدیریت آقای "جک ما" ، که امکان فروش محصولات خود را به صورت آنلاین به همراه خدمات پس از فروش آن ها، برای مشتریان فراهم کرده است. وب سایت علی بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تریلیون دلار معادل 170 میلیارد دلار فروش داشته است؛ که این میزان فروش، در مقایسه با میزان فروش شرکت های رقیب آن، رقم بسیار بالایی است.

سایت علی بابا یکی از 20 وب سایت برتر دنیا می باشد. با توجه به آخرین گزارش اعلام شده، حدود 279 میلیون خریدار فعال و 8.5 میلیون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاین سایت علی بابا استفاده می کنند؛ همچنین سالانه حدود 14.5 میلیارد سفارش در این وب سایت ثبت شده است.

خرید از سایت علی بابا

اگرقصد دارید که کالایی را به صورت اینترنتی از یک منبع خارج از کشور خریداری نمائید، انتخاب سایت علی بابا ، شانس خوبی را برای خرید امن و آسان، در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. Alibaba بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک جهان محسوب می شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنین جامع ترین فهرست کالا را در اختیار خریداران قرار می دهد. اعضای این شرکت متشکل است از تامین کنندگان (بیشتر از آسیا) با خریدارانی از سراسر جهان.

آدرس سایت علی بابا: https://www.alibaba.com

اهداف سایت علی بابا

  • سهولت بخشیدن به انجام امور بازرگانی در هر نقطه از کره ی زمین.
  • تبدیل شدن به یک شریک تجاری ضروری برای تمام بازرگانان.
  • فعالیت بلند مدت 102 ساله.

نکات کلی در مورد خرید از سایت علی بابا

  • حتی الامکان کالاهایی را انتخاب کنید که ارسال به ایران را پشتیبانی میکنند.
  • کالاهایی را انتخاب کنید که ارسال رایگان دارند.
  • حتما کالای مورد نظرتان را از فروشنده ای انتخاب کنید که رضایت بالا دارد و معتبر است.

استعلام قیمت در سایت علی بابا

با توجه به انکه اعلام قیمت در سایت علی بابا توسط فروشنده پس از ارسال درخواست به فروشنده که شامل ( تعداد مورد نیاز از کالا + شرایط خرید + مقصد کالا ) میباشد انجام میگیرد و معمولا به صورت مکاتبه انجام میگیرد معمولا مشمول زمانی بین 2 تا 5 روز کاری میشود.

نظر خود را درباره «معرفی سایت علی بابا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی سایت علی بابا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.