زمان مطالعه: 1 دقیقه
سید علی خمینی

سید علی خمینی

آسمونی : سید علی خمینی متولد 21 فروردین 1364 و کوچکترین فرزند سید احمد خمینی و نوه سید روح‌الله خمینی است. وی...

سید علی خمینی
سید علی خمینی

آسمونی : سید علی خمینی متولد 21 فروردین 1364 و کوچکترین فرزند سید احمد خمینی و نوه سید روح‌الله خمینی است. وی همچنین داماد جواد شهرستانی است که خود داماد سید علی سیستانی، از مراجع تقلید سرشناس شیعه‌ است. برادران او سید حسن و سید یاسر می باشند .

ali-khomeini
ali-khomeini
سید علی خمینی دارای یک فرزند پسر به نام محمد علی است. وی روحانی بوده و در حوزهٔ علمیهٔ قم مشغول تحصیل و تدریس است. عمده سرشناسی وی به دلیل وجود تصویری از وی با روح‌الله خمینی در اواخر عمر و علاقهٔ وافر بنیانگذار جمهوری اسلامی به اوست به حدی که در نامه‌ای در مورد سید علی نوشته: در صورت او نور و نور علی نور می‌بینم.

سید علی خمینی
سید علی خمینی

قسمتی از سخنان سید علی خمینی پیش از خطبه های نماز جمعه 28 مهر 1396 :

ایشان با اشاره به سخنان ترامپ و استفاده وی از عنوان جعلی خلیج عربی گفت: این گاف سیاسی جز اینکه آمریکا را در دنیا منزوی کرد و جز اینکه ملت ایران را بیش از پیش با هم متحد کرد چه ثمره ای برای آمریکا داشت؟ ترامپ مثل یک کودک جیغ می زند. مرگ بر آمریکا، آرزوی مرگ برای این خوی استکباری است. نه آرزوی مرگ برای مردم و حتی مسئول آمریکایی!

ali-khomeini
ali-khomeini

کودکی سید علی خمینی در دفتر امام

سید علی خمینی
سید علی خمینی

ali-khomeini
ali-khomeini

سید علی خمینی
سید علی خمینی

ali-khomeini
ali-khomeini

نظر خود را درباره «سید علی خمینی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سید علی خمینی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.