زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی آخرین اثر زنده یاد علی انصاریان

معرفی آخرین اثر زنده یاد علی انصاریان

سریال سرزده که "علی انصاریان" در آن در  نقش ،رضا ،پلیس اداره آگاهی است و در حين  ماموریت هایی که می‌رود با سارقان مسلحی روبرو مي شود و آنها را به همراه اکیپ خود دستگیر می کند.

اختصاصی آسمونی نوشته مرجان دلپسند

با شیوع بیماری منحوس کرونا و با همه گیرشدن آن در بین مردم از کودک گرفته تا جوان، میانسال، مسن و.... بسیاری از اصناف و مشاغل در کشورمان با مشکلات  فراوان اقتصادی و کاهش نقدینگی روبرو شدند. حتی در این بین مشاغلی هم بودند که کلا تعطیل شدند. مشاغلی که تنها منبع درآمد خانه و خانواده هایشان بود. مشکلاتی که باعث گسترش جرایمی همچون دزدی های مسلحانه از بوتیک ها، پاساژها و....شد. اما گاها بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به آن نیز خود می تواند در برخی جرایم خصوصا دزدی هایی که در شب و نیمه شب ها رخ می دهد در ارتباط باشد.شاهد این ادعا را می توان استفاده از لباس های ضد کرونایی و دستگاه پخش موادضد عفونی کننده در دست اصلان و دیگر همراهانش که قصد دزدی از یک بوتیک در یک پاساژ را دارند، دانست.

معرفی آخرین اثر زنده یاد علی انصاریان
معرفی آخرین اثر زنده یاد علی انصاریان

موضوعی که در سریال سرزده به تهیه کنندگی و کارگردانی " بهادراسدی" به آن پرداخته شده است. سریالی ده قسمتی با ژانری  پلیسی اجتماعی که در ماه مبارک رمضان از ایام شب قدر در تلویزیون در حال پخش می باشد. سریالی که به موضوع کرونا و دزدی با  در یک نیمه شب و در پارکینگ یک پاساژ  می پردازد. مجموعه ای که آن را می توان آخرین اثر هنری در کارنامه "علی انصاریان "فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس و بازیگری توانمند دانست. از دیگر فیلم ها و سریال های او می توان به (کلوپ همسران، حس خوب زندگی، پاداش سکوت، کیمیا، حکم تیر و...) نیز اشاره نمود. سریالی که "علی انصاریان" در آن در  نقش ،رضا ،پلیس اداره آگاهی است و در حین  ماموریت هایی که می‌رود با سارقان مسلحی روبرو می شود و آنها را به همراه اکیپ خود دستگیر می کند. اما در این سریال او با دوست صمیمی خود و همرزم دورانی که به عنوان یک کشتی گیر در صحنه مبارزه بوده است روبرو می شود. دو دوست صمیمی که هر کدام به راهی می روند.

ali-ansarian-s-latest-film
ali-ansarian-s-latest-film

"اصلان" با بازی"بهرنگ علوی" در این سریال نقش دوست صمیمی "رضا" را بازی می کند. سکانس های ابتدایی این فیلم نیز تقابل و دیدار دو دوست قدیمی است. یکی در کسوت پلیسی موفق و دیگری در کسوت یک خلافکار که در حال فرار از دست او می باشد. یکی از نکات جالب این سریال حضور مادرش در سکانس هایی از این سریال است.این سریال را می توانید از شبکه یک و دو سیما و از شبکه آی فیلم تماشا کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی آخرین اثر زنده یاد علی انصاریان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی آخرین اثر زنده یاد علی انصاریان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.