زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی الکس ، خواننده امریکایی

بیوگرافی الکس ، خواننده امریکایی

الکس یولیگ خواننده آمریکایی است که به حنجره گرگی معروف است. اگر می خواهید با الکس یولیگ بیشتر آشنا شوید این...

 

الکس یولیگ خواننده آمریکایی است که به حنجره گرگی معروف است. اگر می خواهید با الکس یولیگ بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که بیوگرافی الکس یولیگ را برای شما خوبان تهیه کرده ایم که در ادامه می خوانید.

alex-jolig2
alex-jolig2

الکس یولیگ یا الکساندر یولیگ (زاده 17 ژانویه 1963 در اشتوتگارت) بازیگر، خواننده و موتورسوار حرفه‌ای اهل آلمان است.

او بیشتر با نام الکس شناخته می‌شود. وی همچنین یک بار به عنوان مهمان بیگ برادر آلمان در شبکه آر تی ال دو شرکت داشته‌است. الکس با آهنگ‌های من فقط تو را می‌خواهم (به آلمانی: Ich will nur dich) و دوست داری؟ (به آلمانی: Willst du) در سطح اروپا و جهان مشهور شد.

alex-jolig3
alex-jolig3

الکس یولیگ فرزند یک دیپلمات بود و چند سال جوانیش را در کشورهای برزیل، اسپانیا و پاکستان گذراند. سپس به آلمان برگشت و در شهر بن تا سن 21 سالگی به یادگرفتن نقاشی مشغول شد. به مدت 17سال در رستوران‌ها فعالیت داشت که در این زمان به مدت 10 سال به عنوان گارسون در کافه Rheinlust کار کرده‌است. تا اینکه در اولین دوره مسابقات تلویزیونی بیگ برادر (به انگلیسی: Big Brother) آلمان شرکت کرد و تا یکی دو هفته مانده به پایان مسابقات هم جزء امیدهای انتخاب شدن بود ولی نهایتاً به عنوان پنجمین نفر گروه حذف شد.

alex-jolig1
alex-jolig1

آلکس با استفاده از شهرتی که در Big Brother کسب کرده بود ترانه Ich will nur Dich (من فقط تو رو می‌خوام) را به بازار فرستاد که با استقبال گسترده مردم روبرو شد و سومین آهنگ پر فروش آلمان شد.

در 7 می2010 از همسرش ساندار مانکُپ (به آلمانی: Sandra Mahnkopp) جدا شد اما همچنان برای نگهداری از فرزندشان با هم زندگی می‌کنند.

alex-jolig4
alex-jolig4
نظر خود را درباره «بیوگرافی الکس ، خواننده امریکایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی الکس ، خواننده امریکایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.