زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی احمد نوراللهی

بیوگرافی احمد نوراللهی

احمد نوراللهینام : احمدنام خانوادگی : نوراللهیتاریخ تولد : 21 بهمن 1371محل تولد : آزادشهر ، استان...
در این مطلب می خوانید : [بستن]

نام : احمد

نام خانوادگی : نوراللهی

تاریخ تولد : 21 بهمن 1371

محل تولد : آزادشهر ، استان گلستان

قد : 1.83 متر

پست : هافبک دفاعی

احمد نوراللهی ، ملی پوش تیم پرسپولیس ؛ بیوگرافی + عکس
احمد نوراللهی ، ملی پوش تیم پرسپولیس ؛ بیوگرافی + عکس
احمد نوراللهی فوتبالیست ایرانی تیم پرسپولیس تهران است . وی در روز 21 بهمن 1371 در آزادشهر چشم به جهان گشود و هم اکنون مشغول توپ زنی در تیم پرسپولیس است .   وی در سن 16 سالگی به آکادمی جوانان فولاد یزد پیوست و در سال 1389 به تیم اصلی راه یافت . احمد نوراللهی با نمایش های درخشان و بازی های موفقش در لیگ یک خیلی زود مورد توجه تیم های بزرگ قرار گرفت و به باشگاه پرسپولیس پیوست .
ahmad-nourollahi
ahmad-nourollahi

پیوستن به پرسپولیس

احمد نوراللهی در سال 1393 با قرار دادی سه ساله به تیم پرسپولیس پیوست و خیلی زود جای خود را در ترکیب تیم پرسپولیس پیدا کرد و در همان فصل اول و دوم جزو بازیکنان برتر تیم پرسپولیس تهران بود . وی در سال 97 در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد به زیبایی هرچه تمام تر دروازه تیم الجزیره را باز کندو تیمش را به مرله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا ببرد و گلش نیز به عنوان زیباترین گل دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد .

سربازی

با پایان سنوات تحصیلی ، نواللهی مشمول سربازی شد و برای انجام خدمت سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و فصل 96 - 97 به تیم پرسپولیس بازگشت تا در خدمت تیم خود قرار بگیرد .

احمد نوراللهی ، ملی پوش تیم پرسپولیس ؛ بیوگرافی + عکس
احمد نوراللهی ، ملی پوش تیم پرسپولیس ؛ بیوگرافی + عکس

بازی در تیم ملی

احمد نوراللهی سابقه حضور در تیم ملی زیر 17 سال را داراست . همچنین 6 بازی رسمی برای تیم زیر 20 سال ایران در کارنامه دارد . او در تیم زیر 23 سال نیز برای تیم ملی ایران به میدان رفته است . احمد نوراللهی در لیست اعلام شده کی روش برای حضور در جام ملت های آسیای 2019 در ترکیب 23 نفره تیم ملی ایران قرار دارد.

نظر خود را درباره «بیوگرافی احمد نوراللهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی احمد نوراللهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.