زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی آناهیتا درگاهی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بازیگر جوان سینمای ایران تا به حال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق در کنار محمد پروین بود و...

آناهیتا درگاهی بازیگر محبوب سینمای ایران است که در حیطه نقاشی هم فعالیت هایی دارد. او عروس سابق علی پروین و همسر فعلی اشکان خطیبی بازیگر مطرح سینما و تئاتر می‌باشد. با آسمونی همراه باشید تا با جزئیاتی از زندگی شخصی و هنری این بازیگر محبوب آشنا شوید.

 

آناهیتا درگاهی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 7 بهمن 1365 در تهران می باشد. این بازیگر محبوب از هفت سالگی هنر نقاشی را نزد استاد عباس کاتوزیان آموخت و چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و سعد آباد برپا کرده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تهران می باشد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی دوره های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند و با حضور در فیلم سینمایی «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» وارد دنیای بازیگری شد. بانوی خوش پوش سینمای ایران برای اولین بار در سال 96 در سریال «ممنوعه» به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال با بازیگرانی همچون میلاد کی مرام، نیکی کریمی، بهاره افشاری، امیر جعفری و آتیلا پسیانی هم ‌بازی شده است.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در سال 1393 با محمد پروین پسر فوتبالیست مشهور و مربی سابق پرسپولیس، علی پروین ازدواج کرد و در سال 1394 خبر طلاقشان را اعلام کردند.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

 مدتی بعد خبری مبنی بر ازدواجش با اشکان خطیبی منتشر شد و سپس اشکان خطیبی در برنامه خندوانه اعلام گرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است. او در این مورد گفت : ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بعد از ازدواج در سال 1396 به دنیای تئاتر هم وارد شد و در اولین نمایش خود به کارگردانی اشکان خطیبی بر روی صحنه رفت.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

فیلم ها و سریال های آناهیتا درگاهی

  • سینما شهر قصه (کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری، 1398)

  • نیلگون (حسین سهیلی زاده، 1398)

  • درخت بنفش (امین اصلانی، 1398)

  • سودابه (محمدعلی سجادی، 1397)

  • چشم وگوش بسته (فرزاد مؤتمن، 1397)

  • قانون مورفی (رامبد جوان، 1397)

  • همدیگر (علی زرنگار، 1396) (فیلم کوتاه)

  • داستان سیاوش (امیر اسکندری، 1396)

  • زرد (مصطفی تقی زاده، 1395)

  • آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (فرزاد مؤتمن، 1394)

  • سریال ممنوعه (به کارگردانی امیر پورکیان، 1396–1397)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی آناهیتا درگاهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی آناهیتا درگاهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.