زمان مطالعه: 1 دقیقه
نگاهی بر فیلم آشفته‌گی

نگاهی بر فیلم آشفته‌گی

روایت آشفتگی درباره دو برادر دوقلو به نام بردیا و باربد است که نقش هر دو را بهرام رادان بازی می‌کند. بردیا و باربد از دوران کودکی در رقابت بوده اند.

آشفته‌گی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌ کنندگی فریدون جیرانی محصول سال 1397 است و داستان آن حول محور عشق و جنایت می باشد. امروز در آسمونی قصد داریم به معرفی این فیلم سینمایی بپردازیم.

 

«آشفته‌گی» از لحاظ خط داستانی و تم تصویری شبیه به آخرین ساخته ی فریدون جیرانی (خفه گی) می باشد که در آن عشق در نهایت به جنایت ختم می شود. زوج اصلی فیلم مهناز افشار و بهرام رادان هستند که بارها در فیلم‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. آشفته‌گی موضوعی اجتماعی ندارد و داستان آن حول محور عشق و جنایت می باشد.

بازیگران آشفته‌گی: بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی، نازنین صلح ‌جو، نسیم ادبی

 خلاصه داستان آشفته‌گی: این فیلم داستان دو برادر دوقلو به نام‌ های بردیا و باربد را روایت می کند که بهرام رادان به ایفای هر دو نقش می پردازد. یکی از برادران پس از قتل دو قلوی ثروتمندش هویت خود را بدست می گیرد. روند داستان اینگونه القا می‌ کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده‌ اند.

اکران فیلم آشفته‌گی

برای دانلود این فیلم روی لینک زیر کلیک کنید:

DOWNLOAD

 

نظر خود را درباره «نگاهی بر فیلم آشفته‌گی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نگاهی بر فیلم آشفته‌گی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.