زمان مطالعه: 3 دقیقه
درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

روزنامه یکی از قدیمی ترین ابزار اطلاع رسانی به شمار می رود که به صرف فایده های زیادی که دارد ، ازجذابیت ویژه...

روزنامه یکی از قدیمی ترین ابزار اطلاع رسانی به شمار می رود که به صرف فایده های زیادی که دارد ، ازجذابیت ویژه ای برخوردار است که همچنان با توجه به ورود این همه ابزار و وسایل اطلاع رسانی ، چه مجازی و چه غیرمجازی ، روزنامه جایگاه خود را حفظ کرده است. آسمونی در این بخش در مورد درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار صحبت می کند.

درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار
درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار



درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

روزنامه‌های «همشــهری»، «ایـران»، «جـام جـم» و «خبر ورزشی» به‌عنوان پرتـیراژترین روزنامه‌های کشور معرفی شدند.

براساس تحقیقات انجام‌شده توسط مرکز ملی مطالعات و سنجش افکار عمومی از شهروندان تهرانی درباره‌ٔ الگوی مصرف و میزان استفاده‌ی آن‌ها از مطبوعات که در مهرماه سال 1393 از تعداد 1100 پاسخگو با روش میدانی و با استفاده از پرسشنامه انجام شده است، در کسب اخبار و اطلاعات از رسانه‌های مختلف میزان استـفاده از مطبوعـات در در جـایگاه چهـارم و در بین سایر رسـانه‌ها درباره‌ اعتـماد به این رسـانه هم مطبوعات بعد از صـداوسیـما و شبکه‌های اینترنتی در جایگاه سـوم قرار دارد.

براساس این گزارش، شیوه‌ٔ دسترسی پاسخگویان به مطبوعات (روزنامه و مجلات) خرید شخصی بوده و میانگین میزان مطالعهٔ روزنامه توسط خوانندگان مستمر آن‌ها 41 دقیقه در شبانه‌روز اعلام شده که با افزایش سن، بر میزان مطالعهٔ آن‌ها افزوده شده است.

تعرفه چاپ آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

قیمت درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار برای هر روزنامه متغیر است

advertising-in-newspapers
advertising-in-newspapers

مزایای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

پوشش گسترده یکی از مزایای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

روزنامه ها معمولا تیراژ بالایی دارند و به راحتی در دسترس هستند. بسیاری از مردم و همچنین صاحبان کسب و کار به طور روزانه آن را می خوانند. با تبلیغ در روزنامه به راحتی می توانید به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

انعطاف پذیری یکی از مزایای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

روزنامه دارای صفحات ، نرخ ، ابعاد و ایام متفاوتی است که درج آگهی در آن با توجه به نوع فعالیت و خواسته مشتری برنامه ریزی شده و با توضیحات کافی ارائه می گردد. ابعاد آگهی قابل تغییر است و در بسیاری از موارد نیازی به ارسال طرح ندارید و می توانید با تلفن، متن موردنظر را بخوانید و بقیه کارها را مسئولان بخش آگهی انجام خواهند داد یا در صورت مد نظر داشتن طرح خاصی می توانید آن را مطرح کرده و طراحی آن را به دست روزنامه بسپارید.

نتایج سریع یکی از مزایای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

با تبلیغ در روزنامه می توانید سریع ترین نتایج ممکن را بدست آورید. در ساعات اولیه توزیع روزنامه ، تماسها آغاز می گردند و معمولا تماسها از اولین روز چاپ شروع می شود و تا چندین روز ادامه خواهد داشت.

قیمت معقول یکی از مزایای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

هزینه دیده شدن آگهی در روزنامه ها بسیار پایین است. بنابرین با صرف هزینه ای معقول می توانید محصول یا خدمات خود را به افراد زیادی با هر رنج سنی و هر موقعیت اجتماعی معرفی نمایید. مثلا اگر یک تبلیغ 10000 تومانی توسط 100000 نفر دیده شود ، هزینه دیده شدن 1 ریال به ازای هر نفر خواهد شد که نسبت به مجلات بسیار ارزانتر است.

عینی و ملموس بودن یکی از مزایای درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار

زمانی که روزنامه را خریداری می کنید ، می توانید هر وقت که بخواهید بارها و بارها آنرا مطالعه کنید و بدون اینکه زمانی برای جستجو در گوشه کنار دنیاهای مجازی صرف کنید و یا وابسته به سیستم اینترنت باشید به مطلب مد نظر در روزنامه دست پیدا کنید.

نکاتی که باید در زمان درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار در نظر گرفت :

معمولا در اولین و آخرین روز هفته ، تبلیغات روزنامه ها کمتر خوانده می شوند و در روزهای تعطیل احتمال خوانده شدن تبلیغات بیشتر است. پس روز هفته را به دقت انتخاب کنید. مثلا اگر تبلیغی در روز دوشنبه چاپ شود ، شاید بسیار موثرتر از تبلیغی باشد که در روز پنجشنبه چاپ می شود.

از تخفیفهای روزنامه ها استفاده کنید. روزنامه ها معمولا تخفیف هایی برای موارد مختلف در نظر می گیرند. تمامی این موارد را بررسی کنید مثلا اگر یک آگهی را در چندین نوبت چاپ نمایید ، می توانید از تخفیف مناسبی برخوردار شوید. حتی بعضی از روزنامه ها برای روزهای تعطیل و مناسبتهای خاص ، اقدام به چاپ رایگان آگهی می کنند. از این فرصت ها به خوبی استفاده کنید.

نظر خود را درباره «درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره درج آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.