زمان مطالعه: 3 دقیقه
تاثیر بی نظیر رپورتاژ آگهی در سئوی وب سایت

تاثیر بی نظیر رپورتاژ آگهی در سئوی وب سایت

رپورتاژ آگهی در راستای معرفی خدمات یا محصولات نوشته می شود و در سایت های پربازدید منتشر می شود که باعث ارتقای رتبه سایت شما در موتور های جستجو می شود.

کاربران اینترنت روزانه با سیل عظیمی از تبلیغات مواجه می شوند و با توجه به اینکه این تبلیغات به صورت مستقیم صورت می گیرد تاثیرگذاری خود را از دست می دهند. شما برای جلب توجه مجدد مخاطبین خود، نیازمند استفاده از متدهای تبلیغاتی مدرن هستید. رپورتاژ آگهی یکی از این متدها در دنیای تبلیغات می باشد. تاثیرات رپورتاژ آگهی صرفا به دلیل جذب مخاطبین بیشتر نیست، تاثیر مهم تر رپورتاژ در سئو و بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو می باشد. با آسمونی همراه باشید.

مزایای رپورتاژ در بهبود سئو سایت

از آنجایی که رپورتاژها معمولا در وبسایت های خوب و معتبری انجام می شود، تاثیر خوبی بر سئو سایت شاهد خواهیم بود. هرچه سرعت ایندکس شدن وبسایت خبری بیشتر باشد، رپورتاژ سریع تر ایندکس می شود و لینک سایت شما زودتر مورد کرال قرار می گیرد. این لینک ها که در دل مطالب علمی درج می شوند و بهترین نوع بک لینک ها به حساب می آیند. اگر وبسایتی که به شما رپورتاژ می دهد، در حوزه سایت خودتان باشد، این تاثیر چند برابر می شود. سایت های خبری معمولا رنکینگ و دامین آتوریتی بالایی دارند و از این رو بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ هستند و سئو سایت را بهبود می بخشند.

چه کسانی از رپورتاژ آگهی سود می برند؟

  • برند: شرکتی که درخواست رپورتاژ آگهی می دهد
  • پلتفرم: یک نشریه آنلاین با مخاطبان زیادی که میزبان محتوا است
  • مخاطب: شخصی که محتوا را می خواند

 قیمت رپورتاژ آگهی

هنگامی که رپورتاژ نویسی طبق قوائد و قوانین باشد، به مصرف کنندگان کمک می کند تا محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند. همچنین به طور مستقیم برای برند و پلتفرم نفع مالی خواهد داشت.

وقتی یک محتوا در پلتفرمی با مخاطبان زیاد منتشر می کنید، یک بک لینک از وب سایتی معتبر به دست خواهید آورد. این بدان معنی است که الگوریتم موتور جستجو به وب سایت شما اعتبار بیشتری می دهد و رتبه بالاتری به سایت شما تعلق می گیرد. رتبه بالاتر در گوگل به این معنی است که مشتریان بالقوه زمانی که کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند می توانند وب سایت شما را پیدا کنند و در نتیجه: ترافیک بیشتر = نرخ تبدیل بیشتر.

آیا خرید رپورتاژ به رشد کسب و کار کمک می کند؟ 

برای تعیین اینکه آیا رپورتاژ آگهی برای کسب و کار شما مفید است یا خیر باید کمی تحقیق کنید. در اینجا به چند نکته باید توجه کنید:

1. هدف نهایی خود را تعیین کنید

ابتدا تصمیم بگیرید که کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد. آیا فقط می خواهید سئوی خود را تقویت کنید؟ یا به دنبال یک هدف بزرگ تر هستید، مانند رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای یک کلمه کلیدی خاص؟ آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتری دریافت کنید که به فروش تبدیل شود؟

سعی کنید هدف خود را به چیزی خاص محدود کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا نوشتن یک رپورتاژ آگهی به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید یا خیر. اعتبار دامنه (دامین آتوریتی) هر وب‌سایتی را که می خواهید با آن «شریک» شوید، به‌طور کامل ارزیابی کنید. اگر می‌خواهید برای رپورتاژ آگهی پول بپردازید،  وبسایتی را انتخاب کنید که مخاطبان زیادی داشته باشد.

2. آیا با پلتفرم مورد نظر  خود مخاطبان یکسانی دارید؟

اگر غذای سگ می فروشید، تبلیغ در یک وبسایت مد نتیجه ای برایتان ندارد. اطمینان حاصل کنید که مشتری هدف شما همان مخاطبان پلتفرمی است که می خواهید در آن رپورتاژ منتشر کنید. حتی اگر تبلیغات شما را افراد زیادی ببینند، اگر مخاطب حوزه کاری شما نباشند، تلاش و پول شما به هدر می رود.

 سفارش رپورتاژ اگهی

بهترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی

سایتی که برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب می شود باید از هر جهت مناسب باشد تا هم هزینه اضافه نپردازید و هم اعتبار سایتتان را از بین نبرید. هدف رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک است و به همین علت سایت مبدا اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب سایت مبدا به لینک دهنده در رپورتاژ، خصوصیات زیر را در نظر بگیرد. در نظر گرفتن این موارد در هنگام گرفتن رپورتاژ آگهی تا حد زیادی باعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شود.

  • اسپم نبودن سایت
  • محلی بودن سایت
  • داشتن آتوریتی بالا
  • داشتن بازدید بالا
  •  ارتباط وبسایت با سایت شما

• اگر به رپورتاژ فکر می کنید، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم •

 

نظر خود را درباره «تاثیر بی نظیر رپورتاژ آگهی در سئوی وب سایت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تاثیر بی نظیر رپورتاژ آگهی در سئوی وب سایت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.