زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی آدریانا لیما ، مدل زیبای برزیلی

بیوگرافی آدریانا لیما ، مدل زیبای برزیلی

 آدریانا لیما به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده است.

آدریانا لیما-adriana lima
آدریانا لیما-adriana lima

آدریانا لیما-adriana lima

آدریانا لیما یکی از مدلینگ های مشهور در دنیای مد می باشد.

بیوگرافی آدریانا لیما
بیوگرافی آدریانا لیما

بیوگرافی آدریانا لیما

آدریانا فرانچسکا لیما ، مدل برزیلی 12 ژوئن 1981 در سالوادور - باهیای برزیل متولد شد. نام مادرش ماریا دا گراسا لیما مددکار اجتماعی و پدرش نلسون تورس هستند. در دوران مدرسه دوستی داشت که قصد داشت به دنیای مد وارد شود، پس لیما هم تصمیم گرفت که با هم وارد این کار شوند. ابتدا عکس هایی از آن دو گرفته شد و سپس از لیما خواسته شد که در نمایش ها شرکت کند .

آدریانا لیما
آدریانا لیما

لیما در کارش بسیار موفق ظاهر شد بطوریکه توانست در رقابت های "سوپر مدل برزیل" عنوان اول را کسب کند. پس از این موفقیت ، او جایزه درخشان دیگری را نیز از آن خود کرد.

او در رقابت های "سوپر مدل جهان " مکان دوم را به خود اختصاص داد . او بیشتر شهرتش را در سال 2000 به عنوان مدل ویکتوریا سیکرت و لوازم آرایشی میبلین بدست آورد. در سن 15 سالگی در مسابقه فورد او توانست جایگاه اول بهترین مدل برزیل را بدست آورد و در همان سال در بخش بهترین مدل جهان توانست جایگاه دوم را کسب کند. آدریانا لیما به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده است.

ازدواج آدریانا لیما
ازدواج آدریانا لیما

ازدواج آدریانا لیما

آدریانا در ولنتاین 2008 در طی یک مراسم کاملا خصوصی با مارکو یاریچ بازیکن ان‌بی‌ای ازدواج کرد . حاصل ازدواج این دو، دو دختر به نام‌های ولنتینا نوامبر 2009 و سیینا سپتامبر 2012 هستند. طبق معمول بخاطر حواشی زندگی، آنها سال 2014 و پس از 5 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

آدریانا لیما و دو دخترش 
آدریانا لیما و دو دخترش 

آدریانا لیما و دو دخترش 

دنیای مدلینگ آدریانا لیما
دنیای مدلینگ آدریانا لیما
دنیای مدلینگ آدریانا لیما

لیما هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد شغل آینده‌اش یک مدل تبلیغاتی باشد، حتی با وجود اینکه در مدرسه همیشه در مسابقات دختر شایسته شهر و مسابقات زیبایی عنوان اول تا سوم را کسب می‌کرد. در دوران مدرسه دوستی داشت که قصد داشت به دنیای مد وارد شود، پس لیما هم تصمیم گرفت که با هم وارد این کار شوند.

ابتدا عکس‌هایی از آن دو گرفته شد و سپس از لیما خواسته شد که در نمایش‌ها شرکت کند. لیما در کارش بسیار موفق ظاهر شد به‌طوری‌که توانست در رقابت‌های "سوپر مدل برزیل" عنوان اول را کسب کند پس از این موفقیت، او جایزه درخشان دیگری را نیز از آن خود کرد. او در رقابت‌های "سوپر مدل جهان " مکان دوم را به خود اختصاص داد. سه سال بعد، لیما به نیویورک مهاجرت کرد و با کمپانی "آژانس مدیریتی الیت" قرارداد بست. بعد از این بود که کارنامه کاری لیما بسرعت وسعت پیدا کرد، نام وی در مجله‌های معتبری مانند "Vogue" و "Marie Claire" دیده می‌شد. او مانکن محبوب طراحانی مانند "ورا وانگ"، "کریستین لاکرویکس"، "امانوئل اونگارو"، "جورجیو آرمانی"، "فندی" ،" رالف لارن " و والنتینو به‌شمار می‌آید.

لیما به تدریج بر سابقه هنری اش افزود، برای کمپانی "Maybelling" تبلیغ می‌کرد و کارهای هنری‌اش را آنجا ارائه می‌نمود. وی بین سالهای 2003 تا 2009 یکی از بهترین مدل‌های این کمپانی به‌شمار می‌رفت، همان سال او افتخار دیگری را به کارنامه‌اش اضافه کرد، وی برای طراحانی چون "کمپ مال"، "جسیکا وایت"، "جولیا استنگر" و "آنا وانگ" کار اصلاح و ویرایش می‌کرد. وی همچنین مدل تبلیغاتی برندهای قابل توجهی چون "bebe" , "Mossio" , "Armani" , "Bulgari", "De Beers" , "Fcuk" , Instimissimi ,Keds, Swatch , Versace و BCBG بوده‌است. عکس لیما مدت‌ها در صفحات اول مجلات مد ظاهر می‌شد مجلاتی مانند Harpers Bazaar , ELLE , GO ,Arena , Cosmopolitan و Esquire. پوستر وی که در سال 2006 روی مجله GO به چاپ رسیده بود رکورد فروش مجله را شکست. او در سال 2005 چهره اول در تبلیغات موبایل شد و کاترین زتاجونز ایتالیایی لقب گرفت. در سال 2006 Sao Paulo تقویمی متشکل از 25 مدل برزیلی منتشر کرد که لیما نیز یکی از صفحات آن را به خود اختصاص می‌داد. به همراه این تقویم یک متن کامل از مصاحبه با این مدل‌ها نیز ارائه می‌شد.

در فوریه سال 2008 عکس لیما روی جلد اول مجله Esquire چاپ شد، عکسی که به تقلید از عکس کلاسیک "آنجی دیکینسون" در سال 1966" گرفته شده بود. این عکس به مناسبت 75 امین سالگرد تأسیس مجله به چاپ رسید و عکس‌هایی نیز از دیگر مانکن‌های ویکتوریا سکرت مانند "الساندرو آمبروسیو "، "کارولینا کورکووا"، "ایزابل گولارت" و "سلینا ای بانکز" نیز در این شماره به چاپ رسیده بود. لیما در سال 2007 تنها در تبلیغات کفش، دستکش و جواهر شرکت می‌کرد. وی در سال 2008 به عنوان چهره سال مکزیک شناخته شد. در سال 2006، لیما مکان پنجم پردرآمدترین سوپرمدل‌ها را به خود اختصاص داد. در سال 2007 و 2008 مجله فوربس لیست سوپرمدل‌های پردرآمد را منتشر کرد و لیما در این لیست در مکان چهارم قرار داشت. ادریانا لیما در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با 85 میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد.

ادریانا
ادریانا



Adriana-Lima-Driving-Car-
Adriana-Lima-Driving-Car-



ادریانا لیما
ادریانا لیما



1
1



adriana-lima-daughters 2015
adriana-lima-daughters 2015



2016
2016

نظر خود را درباره «بیوگرافی آدریانا لیما ، مدل زیبای برزیلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی آدریانا لیما ، مدل زیبای برزیلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.