زمان مطالعه: 1 دقیقه
تحسین

تحسین

به نام یگانه عالم این کلمه به ظاهر ساده کلمه ای بسیار جادویی است که اثرات بسیار حوبی البته اگر به موقع...
تحسین
تحسین

به نام یگانه عالم

این کلمه به ظاهر ساده کلمه ای بسیار جادویی است که اثرات بسیار حوبی البته اگر به موقع استفاده شود برجای خواهد گذاشت. این کلمه در افراد یک حس خوب ایجاد می کند. شوق و اشتیاق لازم را برای کار کردن فراهم می کند. زمانی که شخصی مورد تحسین قرار می گیرد اعتماد به نفس او بیشتر می گردد و به یک خودباوری می رسد و می تواند رابطه خوبی با دیگران برقرار کند.

باید متذکر شوم که فرقی بین تعریف و تمجید و تملق و چاپلوسی وجود دارد و بزرگترین تفاوت آنها این است که تحسین صادقانه است اما تملق و چاپلوسی مزورانه.

تعریف و تحسین به جا و به موقع موجب می شود تا انسانها به خود شکوفایی دست پیدا کنند و در برقراری ارتباط با افراد موفق تر باشند.

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تحسین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تحسین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.