در این مطلب می خوانید : [بستن]

آدل لائوری بلو ادکینز (Adele Laurie Blue Adkins) خواننده و ترانه‌نویس 5 می 1988 در بریتانیا است. او اهل تاتنهام در شمال لندن است و متولد 1988 است یعنی الان درست 24 سال دارد او از یک مادر نوجوان متولد شد و حتی معلوم نیست که پدر وی بعد از تولد او کجا رفت. او میگوید که خوانندگی و خواندن را از سن چهار سالگی با صدای وسوسه انگیزش شروع کرده.

درباره ادل

adelelaurie-blueadkins(7)
ادل

ادل به دختران ادویه اشاره میکند که انها یک تاثیر بزرگ در اشتقیاق وی برای علاقه به موزیک بودند ،او اعلام میکنم هر چی که الان هستم اونها منو به اینجا رسوندن ! سیمون کانکی نام مردی است که این روزها با او همه جا دیده میشود. گفته میشود آنها در بنیاد خیریه ای همدیگر را ملاقات کردند. این مرد مطلقه است و یک دختر 5 ساله از ازدواج اولش دارد.

adelelaurie-blueadkins(14)
استایل ادل

شهرت جهانی ادل بیشتر به دومین آلبوم استودیویی‌اش با نام «21» که در 21 ژانویه 2011 منتشر شد برمی‌گردد. این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد. در سال 2008 آلبوم «19» توسط ادل منتشر شد. نام این آلبوم از آن جایی که ادل آن را در سن 19 سالگی‌اش ضبط کرد، 19 نامیده شد. 19 اولین آلبوم استودیویی ادل است. این آلبوم در سال 2011، با آن که هنوز 3 سال از انتشار می‌گذشت، چهارمین آلبوم پرفروش سال 2011 در بریتانیا شد. ادل در سن 19 سالگی بر اثر بیماری خونریزی تارهای صوتی عمل‌های متعددی انجام داد که در نتیجه تعدادی از کنسرت‌های او نیز لغو گردید اما او از طرفداران خود عذرخواهی کرد و قول داد پس از بهبودی کامل دوباره کنسرت‌هایش را برگزار کند. همچنبن طرفداران ادل بی صبرانه منتظر به روی صحنه آمدن دوباره‌ی او هستند و اهداء جوایز گرمی می‌تواند بهترین شانس آن‌ها باشد.

ادل در 24 ژانویه 2011 آلبوم «21» را منتشر کرد، که برای 18 هفته نخستین آلبوم پرفروش بریتانیا (هرگز زنی در تاریخ موسیقی بریتانیا به چنین رکوردی دست نیافته است) و 13 هفته پرفروش‌ترین آلبوم ایالات متحده بود. آلبوم 21 در 24 کشور جهان در رتبهٔ نخست جدول آلبوم‌های پرفروش بوده و در مجموع 13 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این آلبوم با فروش 3 میلیون و 800 هزار نسخه، پرفروش‌ترین آلبوم سال 2011 در بریتانیا است. ادل در 54اُمین مراسم جایزه گرمی که در سال 2012 برگزار شد، برندهٔ 6 جایزه شد که جایزه‌های «آلبوم سال»، «ضبط سال» و «ترانهٔ سال» از جمله آن بود.

به این ترتیب، ادل دومین زن تاریخ است که توانسته در یک شب، تعداد 6 جایزهٔ گرمی را برنده شود. همچنین او در سال 2009 برندهٔ جایزهٔ «بهترین هنرمند جدید» از همین مراسم شده بود. به همین دلیل او سومین هنرمندی است که موفق شده در طول دوران هنریش، 4 جایزهٔ بزرگ مراسم گرمی را برنده شود.

آلبوم ادل

adelelaurie-blueadkins(4)
آلبوم ادل

‎: 19(2008): این آلبوم در 19 سالگی‌اش ضبط شد. تک‌آهنگ‌ها: درخشش شهر، دنبال کردن پیاده‌روها، شانه سرد، کاری کنم که عشقم را احساس کنی. 21(2011): این آلبوم در 21 سالگی‌اش ضبط شد. تک‌آهنگ‌ها: غوطه‌ور در ژرفا، کسی شبیه تو، به آتش کشاندن باران، شایعه شده‌است.

عکس های ادل

adelelaurie-blueadkins(6)
آهنگ ادل
adelelaurie-blueadkins(9)
ادل و همسرش
adelelaurie-blueadkins(17)
فتوشات ادل
adelelaurie-blueadkins(16)
کنسرت ادل
adelelaurie-blueadkins(15)
جایزه ادل
adelelaurie-blueadkins(19)
مدل مو ادل
adelelaurie-blueadkins(18)
ادل و شاهزاده بریتانیا
during the 54th annual Grammy Awards on Sunday, Feb. 12, 2012 in Los Angeles. (AP Photo/Matt Sayles)
کنسرت بزرگ ادل
HOLLYWOOD, CA - FEBRUARY 24: Singer Adele arrives at the Oscars at Hollywood & Highland Center on February 24, 2013 in Hollywood, California. (Photo by Jason Merritt/Getty Images)
عکس ادل
adelelaurie-blueadkins
ادل و همسر
adelelaurie-blueadkins(8)
زندگی ادل
adelelaurie-blueadkins(1)
آواز ادل
adelelaurie-blueadkins(12)
ادل و موسیقی
adelelaurie-blueadkins(10)
جوایز موسیقی

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی ادل خواننده محبوب بریتانیایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ادل خواننده محبوب بریتانیایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.