زمان مطالعه: 1 دقیقه
معرفی و دانلود برنامه ضد تبلیغات AdClear

معرفی و دانلود برنامه ضد تبلیغات AdClear

شاید شما هم بارها به فکر بلاک تبلیغات در اپ های اندرویدی بدون نیاز به روت کردن گوشی تان بوده اید و داشتن...

نمایش تبلیغات در اپلیکیشن های اندرویدی

اگر قصد دارید برای همیشه از شر آگهی های تبلیغاتی درون برنامه ها رها شوید و نیاز هم به روت کردن گوشی خود نداشته باشید و قصد دارید از باتری گوشی خود حداقل استفاده را نمایید ما به شما توصیه می کنیم که حتما از یک اپ تخصصی استفاده کنید . ما قصد معرفی اپی را به شما داریم که برخلاف اپ های دیگری مانند NetGuard و AdGuard ، این اپ به شما کمک میکند تا برای بلاک و حذف تبلیغات از آن استفاده کنید .

DNS level : این اپ به شما کمک می کند تا تبلیغات را حذف نماییم یا آنها را بلاک کنید . شما برای اینکه بتوانید همه ی آگهی های تبلیغاتی را در اپلیکشن خود حذف یا بلاک کنید می توانید از این برنامه استفاده کنید . زمانی که شما از این برنامه کمک می گیرید به شما کمک می کند تا از همان لحظه اولی که متصل می شوید ، از سایت تبلیغاتی ترافیک را فیلتر می کنند و بعد از آن غیر فعال می گردد این امر موجب می شود تا در مصرف باتری گوشی شما صرفه جویی شود . البته نباید فراموش کنید که این برنامه منبع باز و همچنین رایگان است و اینها همه به عنوان مزیت های مهم این روش می باشند .

برنامه ضد تبلیغات AdClear

نرم افزار AdClear نرم افزاری در جهت حدف تبلیغات در گوشی های اندرویدی آن هم با ویژگی جالب بی نیاز به روت است. این نرم افزار قادر است تبلیغات را قبل از آنکه مرورگر اندرویدی شما را احاطه کنند یا در یک اپلیکیشن شما را آزار دهند بلوکه نماید .

ویژگی های برنامه ضد تبلیغات AdClear

1- حذف تبلیغات رمزنگاری شده
2- عملکرد عالی با هر دو اتصال وایرلس و اینترنت موبایل
3- قابلیت حذف تبلیغات در برنامه ها
4- قابلیت شخصی سازی لول کارکرد برنامه
5- بدون نیاز به روت بودن گوشی
6- ثبت عملکرد تاریخچه بلاک نرم افزار
7- قابلیت ذخیره باتری و حجم اینترنت با حذف تبلیغات
8- قابلیت افزایش سرعت لود صفحات اینترنتی با حذف تبلیغات

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی و دانلود برنامه ضد تبلیغات AdClear» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی و دانلود برنامه ضد تبلیغات AdClear فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.