زمان مطالعه: 1 دقیقه
قانون جذب

قانون جذب

 قانون جذب را در آسمونی بخوانید و به دیگران هم توصیه کنید تا این مقاله را مطالعه کنند. چند ماه پیش یادتونه...

قانون جذب
قانون جذب

 قانون جذب را در آسمونی بخوانید و به دیگران هم توصیه کنید تا این مقاله را مطالعه کنند.

چند ماه پیش یادتونه که هی داشت بچه دزدی اتفاق میافتاد؟ الان چرا دیگه خبرهایی از بچه دزدی نمی شنویم؟ یا چرا سالهای قبل همچین چیزی نبود در این حد؟ چرا فقط در اون بازه زمانی بچه دزدی زیاد شده بود؟ شاید قبولش برای مردم عادی کاملا سخت باشه، اما جهان بر پایه انرژی رفتار میکنه.

 قانون تمرکز - گسترش: به هر چیزی تمرکز کنین باعث گسترش اون در ابعاد کیهانی خواهید شد. برای جهان هیچ فرقی نمیکنه که روی موارد مثبت تمرکز کنیم یا منفی. هر چیزی رو روی اون زوم کنیم باعث گسترش و افزایش اون در زندگی و جهان می شه.

یه مدت هم روی داعش تمرکز کرده بودیم و هی داشت اتفاقات زیادی میافتاد. حالا قضیه زلزله در کشور خواهیم بود.

انرژی ذهنی افراد بسیار قدرتمند هست. زمانی که تعداد زیادی مردم روی یک مسئله خاص تمرکز کنن، سینرژی یا هم افزایی ارتعاشی ایجاد میشه و باعث اتفاق افتادن همون واقعه خواهد شد. ترس و نگرانی همشون ارتعاشات منفی و مخرب هست به جای ترسیدن و به جای پخش استرس و نگرانی و خبرهای بد، حامل انرژی های مثبت و عشق باشیم. انرژی عشق و انسان دوستی قوی ترین انرژی جهان هست.

پس ارسال خبرهای منفی و عکس های ترس ناک و ایجاد نگرانی ها رو متوقف کنیم. یکی از عوامل اصلی زلزله ها همین موارد هست.

نظر خود را درباره «قانون جذب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قانون جذب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.