زمان مطالعه: 1 دقیقه
شرایط مدل و مانکن شدن در خارج از ایران (ترکیه، اروپا و جهان)

شرایط مدل و مانکن شدن در خارج از ایران (ترکیه، اروپا و جهان)

مدل شدن دارای اصول و قاعده، اموزش و حتی مدرک تحصیلی است، که در دانشگاه ها و کالج های زیادی در خارج از کشور تدریس میشود.

مدل شدن دارای اصول و قاعده، اموزش و حتی مدرک تحصیلی است، که در دانشگاه ها و کالج های زیادی در خارج از کشور تدریس میشود. آسمونی تاکنون در مقالات زیادی در مورد مدل شدن و شرایط آن مطالبی منتشر کرده است که می توانید با جستجو در سایت، دیگر مقالات را مطالعه نمایید. در این مقاله هم می خواهیم به برخی شرایط مدل شدن اشاره کنیم. از اینکه آسمونی را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

مدل شدن یا مانکن شدن

مدل شدن یا مانکن شدن
مدل شدن یا مانکن شدن
  • Photomodel : یا عکس مدل
  • shirtmodel : مدل لباس

برای مدل شدن تنها صورت زیبا و قد وزن مناسب کافی نیست! اما لازم است. یک مدل لباس باید دارای قدرت کلامی قوی و محکم،اثر گذار باشد. اقای رامین نظری مدل لباس در ایران همچنین در این باره می افزاید که:

تک به تک کلمه های او باید حساب شده و بر اساس اموزه های تحصیلی و اموزش های او باشد و حتی قدم های او باید حساب شده و از قبل برنامه ریزی شده باشد.

مدل ها برای کارهای مختلفی در جهان مورد استفاده قرار میگیرند مثلا: از جمله شرکت ها و سازمان های مدلینگ معروف در سرار جهان میتوان به شرکت های زیرپرداخت ، که با شعبه های مختلف خود در دنیا به پرورش و استخدام مدل میپردازند. قد و وزن مناسب برای مدل های لباس بر اساس نوع استفاده از ان ها متفاوت است

قد وزن معمول برای آقایان

  • قد: 185CM تا 190CM
  • وزن: 73تا 82 کیلو (بر اساس قد)

قد وزن معمول برای خانم ها

  • قد: 175CM تا 180CM
  • وزن: 55 تا 70 کیلو (بر اساس قد)

یا به عبارت دیگر باید خانم ها بین 20 تا 10 کیلو و اقایان 12 تا 8 کیلو از قد خود وزن کم کنند. اما کسانی که شرایط ذکر شده را ندارند اما از چهره خوبی بر خوردار هستند PHOTOMODEL میشوند.

اما در ایران موضوع مدلینگ موضوع بسیار اشنا و مرسومی به گوش مردم نیست و پیشرفت بسیاری نکرده است در صورتی که در کشور های اروپایی از سال 2000 به بعد صنعت مدلینگ پیشرفت چشم گیری کرده است

اما در ایران نیز افراد معدودی توانسته اند از راه ورزش پیشرفت کنند مانند:

  • فرزان اطهری
  • رامین نظری
  • شارمیتا
  • فرید صعودی
  • ایمان شهباز
نظر خود را درباره «شرایط مدل و مانکن شدن در خارج از ایران (ترکیه، اروپا و جهان)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
نمایش نظرات بیشتر
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شرایط مدل و مانکن شدن در خارج از ایران (ترکیه، اروپا و جهان) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۵۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.