زمان مطالعه: 2 دقیقه
جدیدترین فایل‌های لایه‌باز، پروژه‌های افترافکت و آموزش‌های گرافیکی در آبی گرافیک

جدیدترین فایل‌های لایه‌باز، پروژه‌های افترافکت و آموزش‌های گرافیکی در آبی گرافیک

مطمئناً برای شما هم پیش آمده است که یا زمان زیادی را برای طراحی یک طرح در فوتوشاپ نداشته‌اید و یا مهارت کافی...

جدیدترین فایل‌های لایه‌باز، پروژه‌های افترافکت و آموزش‌های گرافیکی در آبی گرافیک
جدیدترین فایل‌های لایه‌باز، پروژه‌های افترافکت و آموزش‌های گرافیکی در آبی گرافیک
مطمئناً برای شما هم پیش آمده است که یا زمان زیادی را برای طراحی یک طرح در فوتوشاپ نداشته‌اید و یا مهارت کافی برای طراحی آن طرح را نداشته‌اید و به وب سایت‌های زیادی در زمینه دانلود فایل‌های لایه‌باز و یا حتی آموزش‌های تخصصی در زمینه فوتوشاپ، عکاسی، افترافکت و سایر نرم‌افزارهای گرافیکی کاربردی، مراجعه کرده‌اید اما نتوانسته‌اید آنچه که می‌خواهید را بیابید و دانلود کنید. دیگر نگران پیدا نکردن آنچه که در زمینه نرم‌افزارهای گرافیکی لازم دارید، نباشید چراکه وب سایت آبی گرافیک جدیدترین فایل‌های لایه‌باز، پروژه‌های افترافکت، آموزش فوتوشاپ، آموزش عکاسی، آموزش طراحی‌ وب و بروزترین تصاویر شاتر اسکات را در اختیار شما قرار می‌دهد. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را بیشتر با این وب سایت بی‌نظیر آشنا کنیم.

زمانی که وارد صفحه اصلی وب سایت آبی گرافیک می‌شوید، با سه منو که در هدر این وب سایت طراحی شده است روبه‌رو می‌شوید. اولین گزینه‌ای که به چشم شما می‌خورد، فروشگاه آبی است. با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه فروشگاهی وب سایت آبی گرافیک می‌شوید که در این صفحه تمامی فایل‌های لایه‌باز PSD در زمینه سیستم‌های مدیریت محتوا مانند کارت ویزیت و قالب‌های سایت قرار داده شده است که با پرداخت هزینه‌‌ای که بر روی هر کدام از آن‌ها قید شده است می‌توانید فایل لایه‌باز PSD مورد نظر خود را خریداری کنید.

در بخش انجمن‌های گفت‌و‌گو این وب سایت نیز انجمن‌های گفت‌و‌گوی متعددی شامل: انجمن گرافیک، موبایل، نرم‌افزار، ورزش، کامپیوتر و الکترونیک، بازی، مذهبی و آزاد قرار داده شده است که در صورت تمایل می‌توانید عضو این وب‌سایت شده و در هر یک از انجمن‌هایی که مورد علاقه‌تان است شرکت کنید و با سایر کاربران به بحث و گفت‌و‌گو بپردازید.

جالب است بدانید که وب سایت آبی گرافیک تبلیغات شما را در زمینه‌های مختلف پذیرا می‌باشد که با رفتن به بخش تبلیغات این وب سایت می‌توانید درخواست تبلیغات خود را ثبت کنید. علاوه‌بر این برای دیدن پیشنهادات ویژه‌ای که وب سایت آبی گرافیک به کاربران خود ارائه می‌دهد می‌توانید به بخش پیشنهادات ویژه مراجعه کنید.

درصورتی که تمایل دارید در زمینه عکاسی، فوتوشاپ، طراحی وب و افترافکت به آموزش و یادگیری بپردازید، وب سایت آبی گرافیک در بخش آموزش خود بهترین و جدیدترین کتاب‌های آموزشی را در زمینه‌های مذکور برای کاربران خود فراهم کرده است تا با وارد شدن به این بخش به تمامی منابع آموزشی به آسانی دسترسی داشته باشند.

وب سایت آبی گرافیک، سعی کرده است بهترین و بروزترین پروژه‌های افترافکت را برای کاربران خود فراهم کند. از این‌رو با وارد شدن به صفحه اصلی این وب سایت و کلیک بر روی گزینه افترافکت به راحتی می‌توانید به تمامی پروژه‌های افترافکت دسترسی پیدا کنید و پروژه مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید.

امکانات و فایل‌هایی که وب سایت آبی گرافیک به کاربران خود ارائه می‌دهد تنها به مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم محدود نمی‌شود چراکه در بخش گرافیک این وب سایت می‌توانید به آیکون و لوگوهای مختلف، ابزار فوتوشاپ، ابزار وب، پروژه‌های سینما 4 بعدی، پلاگین‌ها و به‌ویژه به تصاویر لایه‌باز PSD دسترسی داشته باشید.

با وارد شدن به وب سایت آبی گرافیک نه‌تنها می‌توانید از تمامی امکانات و آموزش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم استفاده کنید بلکه می‌توانید از بخش گالری عکس این وب سایت عکس‌های باکیفیت و فوق‌العاده‌ای را در دسته‌بندی‌های مشخص و گوناگون مانند، عکس جالب، عکس طبیعت، عکس ماشین، عکس‌های مذهبی، عکس حیوانات، عکس عاشقانه و ... مشاهده کنید.

علاوه‌بر عکس‌های گوناگون و متعددی که می‌توانید در وب سایت آبی گرافیک مشاهده کنید می‌توانید به تصاویر وکتور در دسته‌بندی‌های مشخصی شامل: کادر و حاشیه، کارت شناسایی، استخدام، بنر، لیبل و برچسب، وکتور بکگراند، وکتور مراسم، وکتور موضوعات مختلف و مذهبی دسترسی داشته باشید.

و درنهایت لازم است به محتوای بی‌نظیر صفحه اصلی این وب سایت اشاره کنیم که کاربران می‌توانند تمامی تصاویر شاتر استاک مورد علاقه خود را در این صفحه مشاهده کنند و با دسته‌بندی که در پنل سمت چپ این صفحه قرار داده شده است به جدیدترین و محبوب‌ترین محتوای این وب سایت دسترسی داشته باشند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «جدیدترین فایل‌های لایه‌باز، پروژه‌های افترافکت و آموزش‌های گرافیکی در آبی گرافیک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره جدیدترین فایل‌های لایه‌باز، پروژه‌های افترافکت و آموزش‌های گرافیکی در آبی گرافیک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.