زمان مطالعه: 1 دقیقه
شب های فوتبالی با عبدالله روا

شب های فوتبالی با عبدالله روا

عبدالله روا 5 اسفند 1364 در بروجن چهارمحال بختیاری، شاعر و مجری است.فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع لیسانس و...


عبدالله روا 5 اسفند 1364 در بروجن چهارمحال بختیاری، شاعر و مجری است.

فارغ التحصیل رشته حقوق در مقطع لیسانس و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شهید بهشتی است، وی کارش را از شبکه استانی شروع کرد و فرزند شهید است.

 چهار خواهر و برادر دارد و او فرزند ارشد خانواده است، پدرش معلم بود و بسیجی داوطلب جبهه های جنگ، عبداله 11 ماهه بود که پدر در بهمن 1365 عملیات کربلای پنج شلمچه به شهادت رسید، مادرش سپس با یکی از همرزمان پدرش ازدواج کرده و چهار خواهر و برادرش از پدر خوانده اش هستند.

شروع فعالیت

 عبدالله روا از سال 87 در شبکه جهانبین و چهارمحال بختیاری که زادگاهش بود، فعالیتش را به طور جدی شروع کرد و سال 90 هم به جام جم آمد تا اجرای برخی از برنامه های شبکه‌های سیما را به عهده بگیرد.

 

هدف و خصوصیات اخلاقی

 من خصوصیات اخلاقی خیلی ویژه ای ندارم. منتها در مورد هدفم باید بگویم خیلی دلم می خواست که وارد عرصه هنر شوم و از دوران نوجوانی در محافلی که هنری بود به ویژه محافل ادبی، انجمنی و شعر رفت و آمد داشتم و این گونه ارتباط گرفتن با آدمها که تقریباً در برهه ای از زندگی ام به آنها فکر می کردم، خیلی برایم جذاب بود و خدا هم کمک کرد که این فکرها به واقعیت پیوست.

شاعری

 دبستان در مسابقات هشت گانه ی فرهنگی، در شهرمون اول شدم، تا سال اول راهنمایی شعر نگفتم، دیگر شعر نگفتم تا سال 82 در یک جمع دوستانه برای تفریح رفته بودیم که شعری گفتم و ورق زندگی من را در زمینه ی ادبیات تغییر داد.

 علاوه بر اجرا به سرودن شعر و ترانه هم می‌پردازد. وی تاکنون از جشنواره‌های شعر زیادی حائز رتبه شده‌ است، ازجمله جشنواره شعر رضوی سال 1388، جشنواره سوختگان وصل در سالهای 1386 و 1387 و جشنواره شعر دفاع مقدس سال 1384. همچنین در سال 1392 ترانه‌ای از وی به نام «مترو» با صدای رضا یزدانی منتشر شد.

عبدالله روا
عبدالله روا

فوتبال از دست رفته …

 سالیان زیادی رو از دوره نوجوانی تا سطح یک خورده حرفه ای تر از آماتور فوتبال بازی می کردم سابقه بازی تو لینگ زیر گروه ایران را هم دارم توی شهر خودمان بروجن بازی می کردم.

 در هر صورت یک عکس با لباس ورزشی دارم و خیلی پیگیر بودم خیلی هم علاقه مند بودم علاقه اصلیم این بود که یه روزی فوتبالیست بشم ولی خوب دیگه نشد نه فرصت پیگیریش بود نه شرایطش،حقیقتش فقط  زورم زیاد بود. من از همینجا به کلیه کسانی که دست و پاشان را شکستم تو فوتبال من معذرت می خواهم.

 شب های فوتبالی نام برنامه ای از گروه تولید شبکه ورزش سیما با اجرای عبدالله روا و به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مجید خواجه نژاد می باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شب های فوتبالی با عبدالله روا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شب های فوتبالی با عبدالله روا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.