زمان مطالعه: 1 دقیقه
چند عادت خوب را در خود نهادینه کنید

چند عادت خوب را در خود نهادینه کنید

به نام یگانه عالمدر این متن به 3 عادت خوب که شما را به سمت مثبت بودن سوق می دهد می پردازیم.1 – حتما یک وعده غذای...
A-few-good-habits
A-few-good-habits

به نام یگانه عالم

در این متن به 3 عادت خوب که شما را به سمت مثبت بودن سوق می دهد می پردازیم.

1 – حتما یک وعده غذای درست و حسابی بخورید: یعنی سعی کنید صبحانه شما متشکل از مواد مغذی باشد که تا ظهر شما را سیر نگه دارد و یک میان وعده ساده و کوچک مانند یک سیب برای خودتان در نظر بگیرید تا به این ترتیب برای وعده ناهار و شام رغبت کمتری برای پر خوری داشته باشید . در غیر این صورت چون دائما قند خون شما افت پیدا می کند و گرسنگی شدید به سراغتان می آید مجبور هستید شام سنگینی میل نمایید که باعث چاق شدن شما می گردد.

2 – ورزش کنید: حتی اگر اضافه وزن ندارید سعی کنید ورزش را از برنامه روزانه خود حذف نکنید. ورزش کردن باعث شادی و نشاط مضاعف شما در طول روز می گردد.

3- سعی کنید خشم خود را به درونتان نریزید : یعنی خشم خود را با صحبت کردن با فردی که موجب عصبانیت شما شده کم کنید باید متذکر شوم که خداوند متعال زبان را عطا فرموده تا مشکلاتمان را با زبانی نرم حل کنیم نه با داد و بیداد.نظرتان را به طرف مقابل بگویید و حرف های او را نیز گوش دهید.

امیدوارم همیشه شاد باشید.

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «چند عادت خوب را در خود نهادینه کنید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چند عادت خوب را در خود نهادینه کنید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.