زمان مطالعه: 1 دقیقه
بادی بالانس را بشناسید !

بادی بالانس را بشناسید !

 بادی بالانس ترکیبی از حرکات ورزش تای چی , یوگا و تمرینات پیلاتس می باشد. ورزشی قدرتی , استقامتی که برروی...

بادی بالانس ترکیبی از حرکات ورزش تای چی , یوگا و تمرینات پیلاتس می باشد.

ورزشی قدرتی , استقامتی که برروی بزرگترین عضلات و ریزترین وکوچکترین عضلات تاثیر می گذارد.

بادی بالانس باعث تسلط بر خود , قوی بودن , آرامش وتمرکز می شود. بادی بالانس احساس شما را تغییر خواهد داد و شما احساس قدرت بیشتر و بهتری می کنید. کلاس های این رشته ورزشی همراه با موسیقی می باشد که سه اصل مهم را به کار می گیرد. در ابتدا جلسه تمرین با استفاده از حرکات تای چی به آرام ساختن درون و گرم کردن بدن مپردازیم سپس به دنبال آن از تمرینات یوگا برای انعطاف بدن و در ادامه از تمرینات پیلاتس برای تقویت عضلات میان تنه استفاده می کنیم. هدف ازاین کار پدید آوردن انعطاف پذیری و قدرت عضلات می باشد تا کارایی بدن افراد را بهبود بخشد.

توصیف کلاس ورزش بادی بالانس 1)روح و روان را قوی می کند. 2)سیستم تعادل بدن را تقویت می کند. 3)باز شدن ذهن و آزادی روح 4)قدرت 5)تعادل از درون به بیرون 6)کنترل بر خشم 7)نشاط آور 8)هر قطعه از برنامه بادی بالانس مانند مدیتیشن می باشد. 9)تحقق آرامش 10)عاملی برای تقویت فرد تاثیرورزش بادی بالانس پس از 8هفته مداوم بطور کلی موارد زیر را در بر می گیرد: بهبود در حس سلامت-بهبود در انعطاف پذیری و حرکت پذیری مفاصل-بهبود در دوام قدرت و قدرت عملکردی-بهبود قدرت درونی-بهبود تراکم استخوانی-کاهش سطح استرس وبالا بردن توانایی برای احساس راحتی و آرام بودن فرد-کاهش وزن بالقوه از طریق سوزاندن کالری و افزایش بافت ماهیچه ای.

   

بادی بالانس

بادی بالانس

 

فواید : باعث افزایش انعطاف بدن میشود. باعث تقویت قسمت میانی بدن و اندامهای تحتانی میشود. استقامت قلبی و عروقی را بالا می برد. باعث افزایش سوخت و ساز دربدن میشود. استرس، بیقراری و تنش های روحی را می کاهد. توانایی بدن را بالا می برد. آرامش و تندرستی را فراهم میسازد. تمرکز و دقت را افزایش میدهد. سیستم تنفسی را تقویت کرده و تمرکز را بر این دستگاه افزایش میدهد. بدست آوردن آمادگی جسمانی در سطح سلامتی.

یک کلاس بادی بالانس شامل اجزای زیر است: با حرکات تای چی گرم کردن آغاز میشود، کشش قسمت میانی بدن، زمانی برای توازن، قسمتی برای تعادل و انعطاف، حرکات زمینی برای شکم، پاها و پشت، تعدادی از حرکات تای چی برای آرامش و در انتها با مدیتیشن خاتمه می یابد.

نظر خود را درباره «بادی بالانس را بشناسید !» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بادی بالانس را بشناسید ! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.