زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت

خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت

کافی است که اندکی در زمینه سئو یا همان بهینه سازی سایت تحقیق کنید تا به لغت اندکی نامانوس «بک لینک» مواجه...
کافی است که اندکی در زمینه سئو یا همان بهینه سازی سایت تحقیق کنید تا به لغت اندکی نامانوس «بک لینک» مواجه شوید. هر جا سخنی از سئو و بهینه سازی گفته می شود، نام بک لینک نیز در کنارش می آید. اما اساسا خرید بک لینک چیست و چرا بایستی این کار انجام شود؟ در این نوشتار به تشریح این موضوع برای شما عزیزان خواهیم پرداخت:

خرید بک لینک چیست ؟

خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت
خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت



حتما شما نیز هنگام کار با وب سایت های مختلف، مشاهده نموده اید که با لینک های زیادی در یک صفحه وجود دارند. این لینک ها به صورت کلی بر دو نوع هستند که عبارتند از:

1- مقصد لینک، داخل دامنه است که به آن لینک داخلی می گویند. این نوع لینک ها اگرچه تاثیر بسزایی در سئو و بهینه سازی سایت دارند، اما «بک لینک» نیستند. در حقیقت ایجاد این دسته از لینک ها، در راستای بهبود ساختار داخلی سایت و پیش زمینه ای برای سئو و بهینه سازی وب سایت به شمار می آیند. (این شاخه هیچ گونه ارتباطی با خرید بک لینک ندارد.)

2- مقصد لینک، خارج از دامنه کنونی شما است. به عبارت دیگر شما با استفاده از این نوع لینک، از یکی از صفحات وب سایت خود به یکی از صفحات وب سایت دیگری ارجاع می دهید. این لینک ها که اصطلاحا «بک لینک» خوانده می شوند، همواره به عنوان یکی از مهم ترین و پر رمز و رازترین عناصر سئو و بهینه سازی سایت مطرح بوده اند. مبحث خرید بک لینک نیز از همین شاخه نشئت میگیرد.

خرید بک لینک چه فایده ای دارد؟

7backlink
7backlink


اگر شما یک عبارت را در گوگل جستجو کنید، با فهرستی از وب سایت های مختلف مواجه خواهید شد که تماما سعی در ارائه خدمات مدنظر شما را دارند. اما تا به حال آیا از خود پرسیده اید که این فهرست چگونه ایجاد شده است؟ یا به عبارت دیگر چه عواملی در ایجاد این فهرست دخیل هستند؟

این که گوگل چگونه این نتایج را مرتب می سازد، خود بحث پیچیده ای است. اما تمامی متخصصان بهینه سازی وب سایت تماما بر این باورند که بدون شک «بک لینک» ها یکی از مهم ترین و پیچیده ترین عوامل هستند. در حقیقت هرچقدر که بک لینک های یک URL بیشتر و با کیفیت بیشتری باشند، سایت در نتایج گوگل بالاتر نمایش داده خواهد شد.

برای به دست آوردن و خرید بک لینک چه باید کرد؟

خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت
خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت


یکی از مهم ترین مباحث سئو، همین بحث خرید بک لینک و شیوه های مختلف به دست آوردن آن است. برای یک لینک سازی خوب و مناسب، باید سعی کنید که تا جای ممکن محتوای خوبی تولید کنید. این امر سبب می شود که وب سایت های دیگر به مقالات سایت شما ارجاع دهند و خود به خود بک لینک به صورت رایگان تولید گردد.

هم چنین خرید بک لینک از دیگر مواردی است که می توانید روی آن حساب باز کنید. برای خرید بک لینک سایت های مختلفی وجود دارند که «سون بک لینک» یکی از قدیمی ترین و معتبرترین آن ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج های سونبک لینک می توانید به آدرس https://7backlink.ir/ مراجعه و در آنجا پکیج های بک لینک را ملاحظه بفرمایید.

سایت سون بک لینک، نمونه کارهای مختلفی از لینک سازی اصولی و استاندارد را داشته و همچنین می توانید با مدیریت سایت به صورت رایگان در مورد بک لینک های سایت خود مشورت کنید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خرید بک لینک و نکاتی که باید در مورد آن جدی گرفت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.