زمان مطالعه: 4 دقیقه
7 کتاب مرموز جهان؛ آیا کار فرازمینی هاست؟

7 کتاب مرموز جهان؛ آیا کار فرازمینی هاست؟

قفسه ی کتابخانه ها شامل طیف گسترده ای از کتاب ها در عناوین و محتوای مختلف است که هر کدام داستانی را روایت می کنند.

برخی از کتاب ها در میان برگ های خود دنیایی از شناخت و معرفت دارند و در مقابل برخی دیگر عجیب و مرموز می باشند. اگر به خواندن کتاب علاقه دارید و به دنبال جالب ترین کتاب ها هستید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که 7 کتاب مرموز جهان را معرفی می کنیم.

تحقیق در مورد موجوات فرازمینی یک از کارهایی است که سالهاست سازمان های امنیتی خصوصا آمریکا و روسیه به آن مشغول هستند و تقریبا هر سرنخی را سریع دنبال کرده و در نهایت آنرا حاشا کرده و وجودش را انکار می کنند. اینکه موجودات فضایی هوشمند وجود دارند یا خیره هنوز در حاله از ابهام مانده است اما گاهی نشانه ها و اتفاقاتی انسان را وادار به تفکر می کند.

اگر به متون باستانی و سنگ نوشته ها نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که بیشتر جوامع پیشرفته باستانی به وجود خدا یا خدایانی اعتقاد داشته اند که فراتر از قدرت بشری بوده و همواره از ملاقات آنها با اشخاصی خاص سخن گفته اند که گاهی برای انسان جنگ به همراه داشته و گاهی هم صلح. مثلا متون مایایی، مصری، سومری، هندی و یونانی که خدایان فرازمینی داشتند …

شاید گفته شود اینها همه تخیلات بشهری هستند و مردم باستانی از روی کم آگاهی برای هر پدیده یک خدا تصور می کردند اما اشیای دست ساز مایایی و آزتکی که شبیه به هواپیما و سفینه است چگونه ساخته شده اند؟

گذشته از این موارد کتاب هایی وجود دارند که بسیار مرموز بوده و کسی نمیداند نویسنده آنها کیست یا آنکه علم نوشتن آنها را از کجا آورده است. در این نوشته به چند مورد از کتابه ای رمز آلود اشاره می کنیم که هنوز هم معمای آنها به درستی کشف نشده است.

کتاب کدکس سرافیانوس

یکی از مرموزترین کتاب های موجود است که در سال 1981 توسط لوئیجی سیراوینی معرفی شد. نویسنده آن مشخص نیست چه کسی بوده و هدفش از نگارش آن چیست. این کتاب دستنویس به زبانی نوشته شده که با هیچ زبانی در دنیا مطابقت ندارد و نقاشی های عجیبی دارد که بر راز آلود بودن آن افزوده است. در این کتاب در مورد هر چیزی که تصورش بشود طرحی وجود دارد از گیاهان تا اعضای بدن انسان و حتی سازه های پیشرفته مهندسی …

کتاب اورینتا

یکی از متون ادبی تاریخی که بسیاری از دانشمندان سال هاست که به دنبال بازکردن رازهای آن هستند. این کتاب در مورد خلقت طبیعت و حضرت عیسی مطالبی را آورده است ولی تا به حال کسی نتوانسته تمام 2000 صفحه آن را مورد بررسی و رمزگشایی قرار دهد. یکی از مهمترین تلاش هایی که در مورد رمزگشایی انجام شده است توسط دکتری به نام “ویلیام سدلر” در سال 1925 انجام گرفت. او به همراه تیمش توانست بخشی از این کتاب که مربوط به قسمت های دینی است رمزگشایی کند اما رموز باقی قسمت ها را نتوانست بشکند.

اسمیتفیلد

دیگر کتابی که جای بسی شگفتی دارد با عنوان Smithfield Decretals شناخته می شود که توسط پاپ «گریکوریوس نهم» نگارش شده است. این کتاب که با نام قانون کلیسا است در صرون وسطی نگارش شده و چیزی که عجیب است شیوه نگارش غیر مرسوم آن است و همچنین محتوای عجیبی دارد. در این کتاب از موجودات افسانه ای غول پیکر سخن به میان آمده که در جای دیگری مشابه آنها وجود نداشته است.

سویاگا

شاهکار دیگری که به نام Soyga معروف است توسط یک ریاضی دان به نام «جان دی» در سال 1552 میلادی نوشته شده است. جان به عالم روحانی ایمان داشته و از طلسم و جادو در آن سخن گفته شده است. چیزهایی غیر معمول که از یک ریاضی دان بعید به نظر میرسد در این کتاب از آنها سخن گفته شده. این کتاب در برگیرنده جهل هزار نامه از جان دی است که همگی به نوعی به عالم ماورا ربط دارند و کسی معنای واقعی آنها را در نیافته است.

کتابخانه عرفان

در سال 1945 دو کشاورز مصری بطری حاوی چندین کاغز پیدا کردند اما از ارزش آن باخبر نبودند و به همین علت آن را در بازار فروختند این بطری ها چندین بار دست افراد مختلف چرخیدند تا اینکه بالاخره یکی از این افرادارزش آن را کشف کرد و بعد از چندین سال تلاش توانست به کمک محققان بزرگ رمزهای آن را بشکند ولی هیچگاه اسم او مشخص نشد. پس از رمز گشایی مشخص شد که این نوشته ها درمورد عرفان الهی است و به قرن 4 میلادی برمیگردد. در آن زمان مسیحیان افراطی نوشته های عرفانی را از بین می بردند.

کتاب شگفت انگیز

این کتاب خودش تاریخ مصور بشر است که در آن به بلایای طبیعی، برخورد شهاب سنگ ها، زمین لزره، سونامی و هیولاهای خشکی و دریایی پرداخته شده است. این کتاب در سال 1557 نگارش شده و علمی فراتر از علم انسان در آن بر میگیرد.

قصه دختر خبیث

این کتاب رمان عجیب و پیچیده ای از (هنری دارگر) است. او نگهبانی در ایالت شیکاگو آمریکا بود که کتابش پس از مرگ او کشف شد. کتاب مورد نظر شامل 15 هزار صفحه است که شامل نقاشی های متنوع از دنیاهای خیال انگیز است.

هنری جوزف دارگر جونیور یک نویسنده و هنرمند آمریکایی است که به عنوان نگهبان بیمارستان در شیکاگو، ایلینوی مشغول به کار بود. او معروف شده است که کتابچه خاطره ی فانتزی خود را با عنوان “داستان های دختران ووی” در 15145 صفحه به نمایش گذاشته است.

موضوع بصری کارهای او از صحنه های جادویی در محیط های ادواردین و چشم انداز های آرام گل پر شده از کودکان و موجودات فوق العاده، به صحنه های ترور وحشتناک و قتل عام، نشان دهنده کودکان شکنجه و قتل عام است.

مقاله وینیچ

در میان تمامی مقاله های رمزآلودی که تا به حال پیدا شده است و رمزگشایی شده اند معروف ترین آن ها “مقاله وینیچ” نام دارد. این کتاب به یک زبان نامشخص و توسط نویسنده ای نا مشخص نوشته شده است و قرن هاست که بسیاری از دانشمندان در حال کار بر روی آن هستند تا بتوانند رمزهای آن را کامل کشف کنند. از سده 1800 تا به حال دانشمندان زیادی روی آن کار کرده اند ولی به هیچ نتیجه ای نرسیده اند.

این کتاب به یک زبان نا معلوم و بسیار ریز نوشته شده است به طوری که باید آن را با میکروسکوپ خواند. تا به حال تئوری های مختلفی در مورد مضمون اصلی کتاب داده شده است که بهترین آن ها به نظر می آید نظریه ای باشد که می گوید این کتاب در اصل یک مقاله بسیار طولانی در مورد دین نویسنده است.

نظر خود را درباره «7 کتاب مرموز جهان؛ آیا کار فرازمینی هاست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 7 کتاب مرموز جهان؛ آیا کار فرازمینی هاست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.