قدیمی ترین برندهای صنعت فشن تقریبا سابقه طولانی مدتی دارند و بیشتر آن ها در ابتدا زمینه فعالیتشان چیز دیگری بود. در این مقاله با برندهای معروف این صنعت آشنا می شوید.

1- ایو سن لوران (Yves Saint Laurent) یک برند لاکچری فرانسوی است که در سال 1961 تاسیس شد. سن لوران به تازگی مالک خود را عوض کرده و برای تمام آقایان و بانوانی که به محصولات چرمی، کفش های مختلف و جواهرات علاقه مند هستند فعالیت میکند.

سن لوران
سن لوران

2- ولنتینو (Valentino) برمیگردد به رم ایتالیا هنگامی که ولنتینو گاراوانی در سال 1960 تصمیم به تاسیس برند خودش را زد. چیزی نگذشت که ولنتینو به خاطر پیراهن های قرمز برندش به شهرت فراوانی رسید؛ به طوری که تا مدتها نوعی از رنگ قرمز را به نام "قرمز ولنتینو" میشناختند. در سال 2008 تغییرات استراتژی در این برند باعث شد که به تولید محصولات چرمی و ساعت و جواهرات نیز بپردازد.

3- جیونچی (Givenchy) نیز برند لاکچری فرانسوی است که در سال 1952 تاسیس شد و رویکردش در مد و لباس بیشتر "راحت ولی شیک" بوده. از محصولات معروف این برند میتوان به بلوز بتینا، کیف گنجشکی و کیف جعبه کادویی و کیف آنتیگونا (دختر اودیپس اسطوره یونان) و پرینت سگ راتویلر اشاره کرد. این برند همچنین دستی در ساخت جواهرات و زیورآلات و عطر و ادکلن دارد.

جیونچی
جیونچی

4- دیور (dior) نیز در سال 1946 شروع به کار کرد. موسس دیور، کریستین دیور از ابتدا برای بانوان طراحی کرده و تا کنون هم دامن های بلند و کیف های مختص خودش را به تمام جهان نشان داده است. دیور در تمام زمینه های طراحی کیف و کفش و محصولات چرم و ساعت و جواهرات فعالیت کرده اما جالب است بدانید دیور برای خودش یک خط تولید محصولات مراقبت از پوست هم دارد!

دیور
دیور

5- نینا ریچی (nina ricci) توسط ماریا نینا ریچی و پسرش در سال 1932 در پاریس تاسیس شد. طراحی لباس این برند از همان ابتدا شکیل، ساده ولی کاملا زنانه و زیبا بود. همچنین با گذر زمان تولید عطر و ادکلن نیز از تخصص های این برند شد. امروزه خط تولید محصولات برند نینا ریچی به گروهی اسپانیایی سپرده شده که تمرکزش نیز بیشتر بر تولید همین عطرهای منحصر به فرد است.

نینا ریچی 2020
نینا ریچی 2020

6- اگر دنبال کننده مطالب مربوط به مد و لباس بوده باشید حتما نام برند پرادا (PRADA) به عنوان برندی لاکچری به گوشتان رسیده است. این برند در سال 1913 تاسیس شد و ابتدا فقط بر تولید محصولات چرمی تمرکز کرد. اما امروزه تقریبا هر محصولی را با کیفیت فوق العاده تولید کرده و میکند.

7- شانل (chanel) درسال 1909 توسط گابریل کوکو شانل تاسیس شد. هدف شانل ابتدا تولید لباس راحتی و کلاه های زنانه بود. دلیل شانل برای تولید لباس های راحتی آن بود که تا آن زمان زنان لباس های سخت و پرزحمتی میپوشیدند و چنین چیزی به صورت رسمی هیچوقت طراحی نشده بود. شانل انقلابی در صنعت مد و لباس ایجاد کرد که پیش از آن کسی به آن نپرداخته بود. شانل همچنین مخترع کیف های فلپ بگ و سبک و راحت برای بانوان بود.

نظر خود را درباره «7 برند پرتجربه فشن و مد لباس که همچنان قدرتمند هستند + عکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 7 برند پرتجربه فشن و مد لباس که همچنان قدرتمند هستند + عکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.