زمان مطالعه: 1 دقیقه
4 روش افزایش سرعت گوشی هوشمند اندرویدی

4 روش افزایش سرعت گوشی هوشمند اندرویدی

همانند کامپیوترهای شخصی، تلفن های هوشمند نیز با گذشت زمان کند می شوند و باید روشی جهت افزایش سرعت آنها به کار گرفت.

افزایش سرعت گوشی هوشمند

همانند کامپیوترهای شخصی، تلفن های هوشمند نیز با گذشت زمان کند می شوند و باید روشی جهت افزایش سرعت آنها به کار گرفت. علت آن افزایش پردازش برنامه ها، تعداد آنها، کاربری طولانی و برخی دیگر است. اگر دستگاه اندرویدی شما با مشکلی رو به رو شده و شما نیز نمی دانید از چه روشی برای بهبود سرعت آن استفاده کنید، قطعا موارد ذکر شده در این مطلب راه گشا و کارآمد خواهد بود.

روش های بالابردن سرعت گوشی موبایل

4 روش افزایش سرعت گوشی هوشمند اندرویدی
4 روش افزایش سرعت گوشی هوشمند اندرویدی

1- نرم افزارهای همراه  اولین قدم این است که به مدیریت نرم افزارهای موجود در سیستم عامل پرداخت. بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی بخشی به نام ذخیره سازی، مدیریت باتری و برخی دیگر داشته که کمک می کنند مدیریت و کنترل بهتری روی اسمارتفون داشت. به کمک چنین بخش هایی می توانید مشاهده کنید که چه برنامه ای آسیب جدی به گوشی هوشمند اندرویدی شما وارد کرده است.

2- آزادسازی فضای ذخیره سازی  ذخیره سازی همیشه در مشکلات سیستمی نادیده گرفته می شود و ممکن است با حجم بالایی از فایل ها درون این بخش مشکلاتی برای گوشی هوشمند اندرویدی شما به وجود آورد.  

3- خدمات پس زمینه   برای آن که متوجه شوید خدمات پس زمینه تلفن هوشمند شما در چه سطحی است و آن را بررسی کنید، بخش Android Developer Options را فعال نمایید. کاربران می توانند باتوجه به گزینه های زیر  Developer Options را فعال سازند:

  • مراجعه به بخش Settings
  • رجوع به قسمت About Phone
  • لمس هفت مرتبه Build Number

  پس از انجام کارهای فوق Developer Options در گوشی هوشمند پدیدار می شود. با فعال شدن این گزینه می توانید از طریق Running services از خدمات پس زمینه در حال اجر با خبر شوید. این خدمات از حافظه و پردازنده تلفن هوشمند شما استفاده می کند. به طور کلی این بخش اهمیت بسیاری داشته از این رو باید بررسی شود.

4- غیرفعال کردن انیمیشن ها Developer Options همچنین کارایی بیشتری را در گوشی هوشمند به دنبال دارد. یکی از آنها غیرفعال کردن انیمیشن ها و محدود کردن برنامه های پس زمینه است. این انیمیشن ها بین برنامه ها، منوها و صفحات تغییر می کند. این امر می تواند در پردازش قدرت صرفه جویی را به دنبال داشته باشد.

نظر خود را درباره «4 روش افزایش سرعت گوشی هوشمند اندرویدی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 4 روش افزایش سرعت گوشی هوشمند اندرویدی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.