زمان مطالعه: 3 دقیقه
5 دلیل برای آنکه از بازی کلش آف کلنز دوری کنیم!

5 دلیل برای آنکه از بازی کلش آف کلنز دوری کنیم!

141 کلش آو کلنز یک بازی آنلاین و محبوب که بسیاری آن را بر روی موبایل و یا تبلت خود داشته و ساعت‌های طولانی به...

5 دلیل برای عدم بازی کلش آف کلنز

1- از کار و زندگی خواهید افتاد: شاید این به نوبه خود یک ایراد محتوایی برای بازی نباشد اما برای بازیکن، حتما مشکل بزرگی خواهد بود. ممکن است در ابتدا، همه چیز برای‌تان خیلی عادی و ساده به نظر برسد. با خود می‌گویید یک دهکده کوچک دارم و حالا هر زمانی که فرصتی داشتم، یک دستی بر سر و رویش می‌کشم! اما بازی همچون یک افیون، با پیشرفت و گسترش دهکده‌تان، شما را کم کم به خود معتاد می‌کند. دهکده‌تان بزرگ‌تر می‌شود، کارگرهایتان بیشتر، حملات متنوع‌تر، شرکت در وارها با مسئولیت بالاتر و خلاصه روزی می‌رسد که می‌بینید لحظه‌ای نمی‌توانید از بازی غافل شوید، چرا که زحمات چندین ماه شما در نمایشگر گوشی‌تان خلاصه شده و دهکده دلبندتان ممکن است آماج حملات سخت دشمن قرار گرفته و یا از رقبا و دوستان‌تان عقب بیفتید! پس همین ابتدای کار خوب فکر کنید، آیا وقت کافی و حتی اعصاب لازم برای این بازی را دارید؟
2- Gem ها توازن بازی را بر هم می‌زنند: درآمد اصلی سوپر سل (سازنده بازی) از کلش آو کلنز، همین فروش جِم است، ماده‌ای که سبب می‌شود سرعت ساخت و ساز شما بسیار بالا رفته و به نوعی ره صد ساله را در یک شب بپیمایید. جدا از اینکه همین خرید Gem خودش یکی از راه‌های خالی کردن جیب بسیاری خواهد شد، اما مهم‌تر، بر هم زدن توازن بازی بین کسانی است که این ماده حیاتی را نمی‌خرند، دسته‌ای که غالب بازی کنندگان را تشکیل داده و همین امر شاید آن‌ها را در ادامه بازی کردن‌شان تا حدی ناامید کند.
3- راه برگشتی نیست: بازی کردن کلش آو کلنز، تابع یک سری از اصول است، اصولی که اکثریت بازیکنان در ابتدا نمی‌دانند و برای همین ممکن است با رویه‌ای بازی خودشان را انجام دهند که در اواسط کار متوجه شوند، راه را به اشتباه رفته‌اند. به طور مثال، سطح خانه مرکزی خودشان را همین طور بی‌محابا بالا ببرند، بدون آنکه سازه‌های دفاعی‌شان را تقویت کرده باشند. همین اشتباه سبب خواهد شد که در مواجهه با حملات رقبای هم رده به آسانی صدمه خورده و در وارها، تبدیل به نقطه ضعف کلن خود شوند. اما دیگر کار برای اصلاح روش خیلی دیر بوده و شما نمی‌توانید سطح خانه مرکزی‌تان را کاهش دهید تا نقاط ضعف‌تان را بپوشانید و به همین سبب یا مجبور می‌شوید دهکده‌تان را رها کرده و از نو تصمیم به بازی اصولی بگیرید و یا با مرارت بسیار زیاد و صرف وقت گسترده و حتی خرید Gem، این اشتباه‌تان را به نوعی جبران کنید.
4- تقلید از هر آنچه خوب است: نکات بسیار مهمی در بازی کلش آو کلنز وجود دارد، مثلا نوع نقشه دهکده‌تان، آرایش نیروهای مهاجم و حتی مدل حمله زدن از نقاط مختلف و… که هرچقدر هم بازیکن ماهر و خلاقی در این امر باشید، به راحتی لو رفته و حتی بازیکنان ضعیف و بی‌استعداد هم می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند. همین امر شاید باعث ایجاد یک سرخوردگی در بازیکن شده و وی هم ترجیح بدهد به جای آنکه وقتش را صرف آزمودن و یافتن بهترین راه‌ها در بازی کند، از روی بازیکنان دیگر تقلید کرده و زحمات ساعات و روزهای متمادی آن‌ها را با صرف دقایق و ساعاتی بسیار کوتاه‌تر، به دست آورد. در واقع در کلش آو کلنز، رازها بسیار کم هستند و هرچقدر سبک خوبی در حمله و دفاع، نقشه و یا نوع آپگرید کردن دهکده‌تان داشته باشید، به راحتی لو رفته و بازیکنانی که سعی و تلاش متفاوتی با یکدیگر داشته‌اند را در یک سطح قرار می‌دهد.
5- تاکتیک‌ها آن قدرها هم متنوع نیستند: اگر نگاهی به تنوع نیروهای مهاجم در بازی بیندازید، متوجه تعداد بسیار بالای آن‌ها خواهید شد که دست کاربر را برای یک حمله متفاوت باز می‌گذارد، اما واقعیت اینجاست که اکثر این نیروها اصلا استفاده نمی‌شوند و یا شما مجبور هستید به طور معمول از ترکیب‌هایی ثابت جهت حملات خودتان بهره بگیرید. ترکیب بربر و آرچر در غارت‌ها یا استفاده از دراگون در وارها، اکثریت چیدمان بازیکنان را تشکیل می‌دهد که در واقع بهترین هم هستند، در صورتی‌که شما بیش از 10 مدل نیروی دیگر نیز دارید که در اکثر مواقع، صرفه‌ای برای حمله نداشته و یا ریسک کار را بالا می‌برند. در واقع کلش آو کلنز مثل بازی‌ای چون مورتال کمبت نیست که همه نیروها قدرت‌مند بوده و بسته به سبک بازی کردن‌تان، یکی را انتخاب کنید. در اینجا علی‌رغم تنوع زیاد نیروها، معمولا تاکتیک‌های حمله به چند مدل خاص محدود شده و سایر نیروها بیشتر از همه نقش دکور را دارند!

نظر خود را درباره «5 دلیل برای آنکه از بازی کلش آف کلنز دوری کنیم!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 5 دلیل برای آنکه از بازی کلش آف کلنز دوری کنیم! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.